Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Сервер)
Очікувана вартість
65 000,00 UAH
UA-2019-08-20-001764-c e28eebe0410c4b57a21a0cbb8178b62b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чирінська Олена Вікторівна

380459748517 bucha_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бучанська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04360586
Вебсайт: http://www.bucha-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 08292, Україна , Київська обл., Буча, Енергетиків,12
Контактна особа: Чирінська Олена Вікторівна
380459748517
bucha_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 14:36
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 13:00
Очікувана вартість: 65 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Сервер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08292, Україна, Київська область, Буча, Енергетиків,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2019 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 14:40
Додаток 6.docx
20 серпня 2019 14:39
Додаток 5.doc
20 серпня 2019 14:39
Додаток 4.doc
20 серпня 2019 14:39
Додаток 3.docx
20 серпня 2019 14:38
Додаток 2.doc
20 серпня 2019 14:38
Додаток 1.doc
20 серпня 2019 14:36
Тендерна документацiя.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 серпня 2019 10:56
Дата відповіді: 23 серпня 2019 08:57
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1. В додатку 3 до тендерної документації чітко вказано «Процесор Xeon E3-1220 v6 або більш потужний» та «Програмне забезпечення G3S-01217 WinSvr Essntls 2019 OLP C Gov», тому аналоги розглядатись не будуть. Посилань на інші конкретні марки чи моделі сервера в тендерній документації відсутні.
2. В додатку 3 до тендерної документації замовник передбачив графи «Параметри товару, запропоновані учасником закупівлі» та «Відповідність (так/ні)» в яких учасник закупівлі вказує конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару і відповідно всі зацікавлені сторони будуть мати змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника чим забезпечив дотримання всіма учасниками закупівель принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі".
3.До участі в закупівлі ми запрошуємо всіх бажаючих. Кожна пропозиція за результатами аукціону ( з ПДВ чи без ПДВ) буде розглядатись як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД" 63 972,00
UAH з ПДВ
63 972,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2019 11:46
Електронний підпис
05 вересня 2019 11:21
Технічна частина.pdf
05 вересня 2019 11:21
Кваліфікаційна частина.pdf
05 вересня 2019 11:21
Витяг з ЄДРПОУ 03.09.2019.pdf
05 вересня 2019 11:21
Статут.pdf
05 вересня 2019 11:21
Проект договору.pdf
05 вересня 2019 11:21
Відомості про учасника.pdf
05 вересня 2019 11:21
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД"

Інформація про відміну

Дата відміни
05 вересня 2019 13:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій