Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-95, дизпаливо, бензин А-92
Очікувана вартість
199 740,00 UAH
UA-2019-08-20-000975-c fc69a302bcb64918b9743786c33ce23e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Омельчук Олег

+380413522647 olevsk_miskrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОЛЕВСЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04343470
Вебсайт: http://olevsk-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 11001, Україна , Житомирська обл., Олевськ, Олевський район, місто Олевськ, ВУЛ. ВОЛОДИМИРСЬКА, будинок 2
Контактна особа: Омельчук Олег
+380413522647
olevsk_miskrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6863 л
1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-12-000006 ● 41b9f757b1f14a75b6619e90f7311664
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 вересня 2019 11:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.09.2019
№ 50

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.09.2019 № 50.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7. UA-2019-08-20-000975-c від 20.08.2019 – інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «про публічні закупівлі».

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-17 14:45:06

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Бензин А-95, дизпаливо, бензин А-92» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-20-000975-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.

Просимо надати протокол засідання тендерного комітету, щодо затвердження річного плану (додатку до річного плану) та вказати ID номер оприлюдненого річного плану, присвоєний електронною системою закупівель.
Крім того, прошу надати копію договору укладеного з ТОВ «Лівайн торг» та копії додаткових угод до нього.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень прошу долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-20 14:43:04

Закупівля за номером ID: UA-2019-08-20-000975-c

Закупівля відбулась за додаткові кошти, відповідно тендерним комітетом було внесено зміни до додатку річного плану закупівель.
Ідентифікатор плану закупівлі:UA-P-2019-08-21-003135-c

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-09-23 16:33:45

Закупівля №4390837 3 Бензин А-95, дизпаливо, бензин А-92

Проведена за додаткові кошти

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-09-24 14:17:12

Закупівля №4390837

Розшифровка по КЕКВ 2210, щодо даної закупівлі

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-26 18:49:10

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Бензин А-95, дизпаливо, бензин А-92» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro (далі - веб-портал) за номером ID: UA-2019-08-20-000975-с) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Так, Замовником 14 січня 2019 року оприлюднено на веб-порталі річний план закупівель за номером ІD: UA-P-2019-01-14-013811-с відповідно до якого, заплановано придбання товарів по предмету: «Нафта і дистиляти», за кодом ДК021-2015:09130000-9 загальною очікуваною вартістю в сумі – 500 000,00 грн.
Крім того, Замовником за період з січня-березень 2019 року було проведено процедури закупівлі відкритих торгів по предмету: «Нафта і дистиляти», (інформація оприлюднена в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номерами: ID: UA-2019-01-29-001234-b, UA-2019-02-18-002052-b та UA-2019-03-07-000844-a) з очікуваною вартістю 500 000,00 грн.
Обсяг закупівлі палива, відповідно до вимог тендерної документації по процедурах закупівлі становив: ID: UA-2019-01-29-001234-b – 17828 л., UA-2019-02-18-002052-b – 17793 л., UA-2019-03-07-000844-a – 17857 л.
Проте, вищезазначені процедури закупівель Замовником були визнані такими, що не відбулися, у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій.
Поряд з тим, 23.04.2019 року та 21.08.2019 року Замовником було оприлюднено на веб-порталі додатки до річного плану закупівель за номерами ІD: UA-P-2019-04-23-003844-b та ІD: UA-P-2019-08-21-003135-с відповідно до яких, також заплановано придбання по вищевказаному предмету товарів: «Нафта і дистиляти», за кодом ДК021-2015:09130000-9 загальною очікуваною вартістю в сумі – 199 000,00 грн. та 199 740,00 грн., а також оприлюднено 2 звіти про укладені договори на придбання вказаного предмету закупівель в обсягах - 6863 л. кожний з ТОВ «Лівайн ТОРГ» від 23.04.2019 року №СК-47-0141 на суму 199 000,00 грн., та від 20.08.2019 року № СК-47-0158 на суму 199 740,00 грн.
Разом з тим, пунктом 18 частини 1 статті 1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону, цей закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Частиною 1 ст. 12 Закону визначено, що процедура закупівлі здійснюється шляхом застосування однієї з таких процедур в електронній системі закупівель: відкриті торги, конкурентний діалог та переговорна процедура закупівлі.
Частиною 7 статті 2 Закону передбачено, що забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Крім того, частиною 3 статті 36 Закону забороняється укладання договорів, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель, крім випадків, передбачених цим Законом

Враховуючи вищевикладене, прошу пояснити чому укладено договір від 20.08.2019 року № СК-47-0158 на суму 199 740,00 грн. на придбання вказаного товару в кількості 6863 л. без застосування однієї із процедур закупівель визначених статтею 12 Закону, зважаючи на те, що Замовником відповідно до договору від 23.04.2019 року № СК-47-0141 вже було здійснено закупівлю товарів, за кодом ДК 021-2015:09130000-9 - «Нафта і дистиляти», в кількості 6863 л. вартістю 199 000,00 грн., при загальній потребі згідно умов тендерних документацій по процедурах закупівель згідно ID: UA-2019-01-29-001234-b, UA-2019-02-18-002052-b, UA-2019-03-07-000844-a 17793 л - 17857 л., а не 13726 л.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-01 16:30:27

Закупівля №4390837

Надано лист пояснення

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-10-11 11:18:28

Закупівля №4390837

Розглянувши Ваш запит про надання пояснень щодо закупівлі по предмету «Бензин А-95,дизпаливо,бензин А-92 Олевська міська рада інформує:
-14 січня 2019 року Олевською міською радою оприлюднено на веб-порталі річний план закупівель за номером ід: UА-р-2019-01-14-013811-с відповідно до до якого заплановано придбання товарів по предмету «Нафта і дистилятори»за кодом ДК 021-2015:913000-9 очікуваною вартістю 500000,00 грн.
Згідно з частиною першою статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Разам з тим частиною першою статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану періодичність і характер таких змін (зміна очікуваноної вартості закупівлі, предмету закупівлі тощо) законодавством не визначені та не обмежені. Тому замовник може періодично вносити зміни до річного плану закупівель/додатку відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі.
Таким чином, замовник може вносити зміни до річного плану закупівель(додатку до річного плану)відповідно до наявного фінансування,потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі в залежності від конкретних випадків. Водночас Закон України «Про публічні закупівлі» не містить обмежень щодо проведення протягом року декількох закупівель за однаковим предметом закупівлі, запланованим у річному плані (додатку до річного плану) за умови дотримання вимог частини сьомої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
За період січень-квітень були оголошені процедури закупівель, замовником визнані такими що не відбулися, у зв’язку з відхиленням тендерних пропозицій.
Виникла потреба, щодо зменшення на придбання предмету «Нафта і дистилятори» тоді було внесено зміни до додатку до річного плану закупівель який було опубліковано ід: UА-р2019-04-23-003844-6 за очікуваною вартістю в сумі 199000,00грн. відповідно ч.1 ст.4 Закону 922 та оприлюднено звіт про укладений договір відповідно ч.1 ст.10 Закону 922.
Згідно рішення 43 сесії VII скликання від 08.08.2019 р. за №1187 «Про внесення змін до міського бюджету Олевської міської об’єднаної територіальної громади на 2019р» було внесено зміни до міського бюджету за рахунок перевиконання дохідної частини бюджету, а саме: по КТКВК 0110150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад» КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» в сумі 150000,00 грн. (придбання бензину 5660л); по КТКВК 0116030 «Організація благоустрою населених пунктів» КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» в сумі 100000,00грн. з них : - придбання бензину 410л на суму 10855,00грн., - придбання дизпалива 1470л на суму 38955,00грн., - придбання електричних лампочок світлодіодних 800шт. на суму 46540,00грн., - виготовлення пластикової вивіски назви населеного пункту 1шт. на суму 3650,00грн.
Виходячи з вищезазначеного, що це є додаткові кошти,які не були передбачені при затверджені бюджету, тому Олевською міською радою сплановано додаток до річного плану закупівель, який було опубліковано ід:UА-р-2019-08-21-003135 по предмету товарів «Нафта і дистилятори» за кодом ДК 021-2015:091000-9 на очікувану вартість 199740,00грн. відповідно ч.1 ст. 4 Закону 922 та ч.1 ст.10 Закону 922 звіт про укладений договір.
Щодо даного договору № СК -47-0158 від 20.08.2019 року, в п.1 «Предмет договору» вказано найменування товару: БензинА-92 Energy ,бензин А-95,Бензин А-95 Energy дизпаливо Energy .
Згідно частини 2 статті 180 Господарського кодексу, господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
Частиною1-2 статті 656 Цивільного кодексу предметом договору купівлі-продажу може бути товар, який є у продавця на момент укладення договору або буде створений (придбаний, набутий) продавцем у майбутньому. Предметом договору купівлі-продажу можуть бути майнові права. До договору купівлі-продажу майнових прав застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не випливає із змісту або характеру цих прав.
Відповідно до частини 1 статті 669 Цивільного кодексу кількість товару, що продається, встановлюється у договорі купівлі-продажу у відповідних одиницях виміру або грошовому вираженні.
Згідно з частиною с статті 671 Цивільного кодексу, якщо договором купівлі-продажу асортимент товару не встановлений або асортимент не був визначений у порядку, встановленому договором, але із суті зобов'язання випливає, що товар підлягає переданню покупцеві в асортименті, продавець має право передати покупцеві товар в асортименті виходячи з потреб покупця, які були відомі продавцеві на момент укладення договору, або відмовитися від договору.
Примітка: також в роботі керувались рекомендаціями наданими в листі Мінекономрозвитку від 14.09.2016р. №3302-06/29640-06. При цьому, якщо вартість закупівель менше 200тис.грн. то укладається прямий договір.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ"ЛІВАЙН ТОРГ"
#41449359
Переможець 199 740,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2019 12:31

Документи

20 серпня 2019 12:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 12:56