Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

нафта і дистиляти ДК 021:2015 код 09130000-9 (Бензин А-92 (налив), Дизельне паливо (налив)) Кошти державного бюджету України
Очікувана вартість
585 125,00 UAH
UA-2019-08-20-000789-c 4bb1a822ef864a4ba6c4ea9360e90f47
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслан Безека

+380332751900 1dprz@vl.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38131220
Місцезнаходження: 43020, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Електроапаратна, 6
Контактна особа: Руслан Безека
+380332751900
1dprz@vl.dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 11:29
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 16:00
Початок аукціону: 05 вересня 2019 12:43
Очікувана вартість: 585 125,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9362 літр
Бензин А-92 (налив)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43020, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Електроапаратна, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
14043 літр
Дизельне паливо (налив)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43020, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Електроапаратна, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 10 (десяти) банківських днів на підставі виставленого Учасником рахунку, видаткової накладної та акту приймання передачі ПММ Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2019 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 11:29
проект договору.pdf
20 серпня 2019 11:29
тендерна документація.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-04-000032 ● c32e01c6bfb14608894cb91367703de6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 червня 2020 11:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
03.06.2020 № 28-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 03.06.2020 № 28-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-08-20-000789-c від 20.08.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-11 10:59:59

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Бензин А-92 (налив), Дизельне паливо (налив)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-20-000789-c) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень з такого питання:
з яких підстав Вами не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконаний договір протягом трьох днів з дня його виконання?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-16 15:33:45

пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Бензин А-92 (налив), Дизельне паливо (налив)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-20-000789-c) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень з такого питання: з яких підстав Вами не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконаний договір протягом трьох днів з дня його виконання? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Діяльність тендерного комітету 1 Державного пожежно-рятувального загону Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області здійснюється на підставі Положення про Тендерний комітет 1 Державного пожежно-рятувального загону Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області, яке затверджене Наказом 1 Державного пожежно-рятувального загону Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області № 16 від 03.12.2018 року (далі – Положення). Відповідно до пункту 4 розділу IV Положення Секретар тендерного комітету забезпечує ведення та оформлення протоколів засідань комітету; оперативне інформування членів комітету стосовно організаційних питань його діяльності; за дорученням голови комітету виконання іншої організаційної роботи; зберігання документів щодо здійснення публічних закупівель; дотримання вимог законодавства з питань діловодства під час роботи з документами; виконання інших повноважень відповідно до законодавства. Як бачимо повноваження секретаря тендерного комітету чітко визначені. Слід зазначити, що серед обов’язків секретаря комітету відсутній обов’язок контролю за виконання договорів укладених за результатами закупівлі. Відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» звіт про виконання договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Відповідно до пункту 10.1. Договору № 190 від 15.10.2019 року, який укладений за результатами процедури закупівлі нафта і дистиляти ДК 021:2015 код 09130000-9 (Бензин А-92 (налив), Дизельне паливо (налив)) договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2019 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за ним. У зв’язку з відсутністю в договорі конкретного терміну закінчення дії договору, відсутністю в обов’язках секретаря тендерного комітету обов’язку контролю за виконанням договорів інформація про виконання договору секретарю тендерного комітету була надана із запізненням та відповідно оприлюднена. Додатково повідомляємо про те, що станом на сьогодні в електронній систему закупівель оприлюднено звіт про виконання договору.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Предметом аналізу були питання: дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель (додатку до річного плану), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в редакції Закону, що діяла на момент оприлюднення 1 Державним пожежно-рятувальним загоном Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області оголошення про проведення закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідь Замовника від 16.06.2020 №177 на «Запит на пояснення». Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) на 2019 рік 1 Державного пожежно-рятувального загону Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 20.08.2019 №15 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ГЛУСКО УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ГЛУСКО УКРАЇНА»); тендерну пропозицію Приватного підприємства «НАФТО ТОРГОВА ФІРМА «УКР-ПЕТРОЛЬ»» (далі – ПП «НАФТО ТОРГОВА ФІРМА «УКР-ПЕТРОЛЬ»»); тендерну пропозицію Приватного підприємства «АЙСЛАГ» (далі – ПП «АЙСЛАГ»); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВПМК ГРУП» (далі – ТОВ «ВПМК ГРУП»); протокол засідання тендерного комітету Замовника від 10.09.2019 №16; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 01.10.2019 №17; повідомлення про намір укласти договір від 10.09.2019 ; повідомлення про намір укласти договір від 01.10.2019; договір на закупівлю товару від 15.10.2019 №190 (далі – Договір). За результатами аналізу інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, установлено, що пунктом 10.1 Договору від 15.10.2019 №190 визначено строк дії Договору до 31 грудня 2019 року або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за ним. Відповідно до пункту 3.1 Договору загальна сума Договору становить 577 635,40 грн в т.ч. ПДВ. За даними пошуково-аналітичної системи (https://www. 007.org.ua) установлено, що станом на 18.06.2020 зобов’язання постачальника ТОВ «ВПМК ГРУП» та Замовника за договором від 15.10.2019 №190, - виконані в повному обсязі (577 635,40 грн). Аналізом інформації, оприлюдненої на веб – порталі Уповноваженого органу, встановлено, що Замовником 11 червня 2020 року опубліковано звіт про виконання вищезазначеного Договору. Отже, Замовник, на порушення вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконаний договір протягом трьох днів з дня закінчення строку дії Договору та його виконання. Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує в межах законодавства вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Діяльність тендерного комітету 1 Державного пожежно-рятувального загону Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області здійснюється на підставі Положення про Тендерний комітет 1 Державного пожежно-рятувального загону Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області, яке затверджене Наказом 1 Державного пожежно-рятувального загону Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області № 16 від 03.12.2018 року (далі – Положення). Відповідно до пункту 4 розділу IV Положення Секретар тендерного комітету забезпечує ведення та оформлення протоколів засідань комітету; оперативне інформування членів комітету стосовно організаційних питань його діяльності; за дорученням голови комітету виконання іншої організаційної роботи; зберігання документів щодо здійснення публічних закупівель; дотримання вимог законодавства з питань діловодства під час роботи з документами; виконання інших повноважень відповідно до законодавства. Як бачимо повноваження секретаря тендерного комітету чітко визначені. Слід зазначити, що серед обов’язків секретаря комітету відсутній обов’язок контролю за виконання договорів укладених за результатами закупівлі. Відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» звіт про виконання договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Відповідно до пункту 10.1. Договору № 190 від 15.10.2019 року, який укладений за результатами процедури закупівлі нафта і дистиляти ДК 021:2015 код 09130000-9 (Бензин А-92 (налив), Дизельне паливо (налив)) договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2019 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за ним. У зв’язку з відсутністю в договорі конкретного терміну закінчення дії договору, відсутністю в обов’язках секретаря тендерного комітету обов’язку контролю за виконанням договорів інформація про виконання договору секретарю тендерного комітету була надана із запізненням та відповідно оприлюднена. 11 червня 2020 року в електронній систему закупівель було оприлюднено звіт про виконання договору чим усунуто порушення про відсутність оприлюднення звіту про виконаний договір.

2020-06-25 18:27:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГЛУСКО УКРАЇНА" 531 387,12
UAH з ПДВ
531 387,12
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТО ТОРГОВА ФІРМА "УКР-ПЕТРОЛЬ" 549 081,30
UAH з ПДВ
549 081,30
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АЙСЛАГ" 575 763,00
UAH з ПДВ
575 763,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВПМК ГРУП" 577 635,40
UAH з ПДВ
577 635,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2019 10:12
Електронний підпис
11 вересня 2019 10:07
Довідка ДПС.pdf
11 вересня 2019 10:07
Довідка МВС.pdf
11 вересня 2019 10:07
Довідка корупція.pdf
03 вересня 2019 11:06
Електронний підпис
03 вересня 2019 11:01
Технічні вимоги.pdf
03 вересня 2019 11:01
Тендерна пропозиція.pdf
03 вересня 2019 11:01
Інші документи.pdf
03 вересня 2019 11:01
Довідка чисті активи.pdf
03 вересня 2019 11:01
Відповідність ст.17.pdf
03 вересня 2019 11:01
Витяг ЄДР+ Виписка.pdf

Публічні документи

04 вересня 2019 15:33
ДПРЧ 1.7z

Публічні документи

04 вересня 2019 15:36
Технічна специфікація.pdf
04 вересня 2019 15:36
Тендерна пропозиція.pdf
04 вересня 2019 15:36
Проект договору (1).pdf

Публічні документи

04 жовтня 2019 12:36
Цінова пропозиція.pdf
03 вересня 2019 12:42
Електронний підпис
03 вересня 2019 12:41
Тендерна пропозиція.pdf
03 вересня 2019 12:41
Гарантійний лист.pdf
03 вересня 2019 12:41
Довідка з статистики.pdf
03 вересня 2019 12:41
Технічна специфікація.pdf
03 вересня 2019 12:41
Договір з ПСП ОЙЛ.pdf
03 вересня 2019 12:41
Статут.pdf
03 вересня 2019 12:41
Довідка про працівників.pdf
03 вересня 2019 12:41
Проект договору.pdf
03 вересня 2019 12:41
Опис.pdf
03 вересня 2019 12:41
Договір з ВПМК-ТРЕЙД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЛУСКО УКРАЇНА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТО ТОРГОВА ФІРМА "УКР-ПЕТРОЛЬ"

ПП "АЙСЛАГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВПМК ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГЛУСКО УКРАЇНА"
#40428668
Рішення скасоване 531 387,12
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 12:55
ТОВ "ГЛУСКО УКРАЇНА"
#40428668
Відхилено 531 387,12
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 14:31
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТО ТОРГОВА ФІРМА "УКР-ПЕТРОЛЬ"
#32215743
Відхилено 549 081,30
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 14:36
ПП "АЙСЛАГ"
#13369787
Відхилено 575 763,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 14:38
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВПМК ГРУП"
#42569446
Переможець 577 635,40
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 14:39

Документи

01 жовтня 2019 14:31
Електронний підпис
01 жовтня 2019 12:57
Протокол 17.pdf

Документи

01 жовтня 2019 14:36
Електронний підпис
01 жовтня 2019 14:35
Протокол 17.pdf

Документи

01 жовтня 2019 14:38
Електронний підпис
01 жовтня 2019 14:37
Протокол 17.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2019 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВПМК ГРУП"
#42569446
577 635,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 16:10
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 09:14
Договір.PDF укладений
15 жовтня 2019 09:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 577 635,40
UAH (в тому числі ПДВ 96 272,56 UAH)