Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Замки, доводчики та петлі (Замки, ключі та петлі)
Очікувана вартість
54 000,00 UAH
UA-2019-08-20-000745-a 8b57775471674e62aff4df4380e2b59b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Попкова Юлія

+380442054824 juliia.popkova@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика
Код ЄДРПОУ: 01896702
Місцезнаходження: 04112, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дорогожицька, 9
Контактна особа: Попкова Юлія
+380442054824
juliia.popkova@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 29 серпня 2019 13:31
Очікувана вартість: 54 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 540,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Джерело фінансування - кошти державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 шт
Накладний замок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, Київська обл., Київ, Дорогожицька, 9 (склад)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
50 шт
Замок врізний з ручкою APECS або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, Київська обл., Київ, Дорогожицька, 9 (склад)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
250 шт
Механізм замка Avers або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, Київська обл., Київ, Дорогожицька, 9 (склад)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
10 шт
Доводчик GEZE TS1000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, Київська обл., Київ, Дорогожицька, 9 (склад)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
30 шт
Петля дверна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, Київська обл., Київ, Дорогожицька, 9 (склад)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
120 шт
Петля для шафи Alva або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, Київська обл., Київ, Дорогожицька, 9 (склад)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
20 шт
Ручка для дверей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, Київська обл., Київ, Дорогожицька, 9 (склад)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2019 16:01
Документація - Замки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 серпня 2019 10:41
Дата відповіді: 21 серпня 2019 16:08
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за питання.
1. Технічні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати п. 4.1 Документації.
2. Вимоги до товару та Учасника, встановлені в документації на закупівлю відповідають наказу ДП “ПРОЗОРРО” № 10 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”.
3. Відповідно до п. 11 Наказу № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" - Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі.
Оцінка найбільш економічно вигідної пропозицій Учасників проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Тому Учасники, які є платниками ПДВ та Учасники, які не є платниками ПДВ допускаються системою на розгляд Замовника однаково.
Бажаємо успіху!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МІЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА 48 870,00
UAH з ПДВ
46 489,95
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ 49 880,00
UAH з ПДВ
46 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ДЗЕРИН МАРІЯ МИКОЛАЇВНА 53 800,00
UAH з ПДВ
47 498,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2019 14:21
Нова цінова.pdf
28 серпня 2019 12:09
Згода на обробку перс..pdf
28 серпня 2019 12:09
Гарантійний наявність.pdf
28 серпня 2019 12:09
Довкілля.pdf
28 серпня 2019 12:09
Довідка без санкцій.pdf
28 серпня 2019 12:09
Паспорт.pdf
28 серпня 2019 12:09
Захист довкілля.pdf
28 серпня 2019 12:09
ІПН.pdf
28 серпня 2019 12:09
Виписка ФОП Мілова І.М..jpg
28 серпня 2019 12:09
Згода з договором Св..pdf
28 серпня 2019 12:09
Dovidka_19193613000030837267.pdf
28 серпня 2019 12:09
Довідка ДФС 15072019.jpg
28 серпня 2019 12:09
Цінова пропозиція.pdf
28 серпня 2019 12:09
Технічна.pdf
28 серпня 2019 12:09
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

28 серпня 2019 15:09
інф.про уч..pdf
28 серпня 2019 15:09
Довідка платника.pdf
28 серпня 2019 15:09
витяг з реєстру.pdf
28 серпня 2019 15:09
Довідка_19182597860940929006.pdf
28 серпня 2019 15:09
код.pdf
28 серпня 2019 15:09
Довідка зах.довкілля.pdf
28 серпня 2019 15:09
Довідка.pdf
28 серпня 2019 15:09
Св-во держ.реестр..pdf
28 серпня 2019 15:09
техн.вимоги.pdf
28 серпня 2019 15:09
лист гарантія над.док..pdf
28 серпня 2019 15:09
зразок підпису.pdf
28 серпня 2019 15:09
паспорт стр.2-3.pdf
28 серпня 2019 15:09
лист гарантія.pdf
28 серпня 2019 15:09
пропозиція.pdf
28 серпня 2019 15:09
паспорт.pdf
28 серпня 2019 15:09
сертификація.pdf

Публічні документи

28 серпня 2019 17:57
МВС.PDF
28 серпня 2019 17:57
Договір КМПЛ №3.pdf
28 серпня 2019 17:57
Декларація ФОП Дзерин.pdf
28 серпня 2019 17:57
Анкета.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МІЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА

ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ

ДЗЕРИН МАРІЯ МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МІЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА
#2295801448
Переможець 46 489,95
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 10:28

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2019 10:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МІЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА
#2295801448
46 489,95
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №534 від 18.09.2019.pdf укладений
19 вересня 2019 09:32