Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Планшетні сканери та персональні комп'ютери
Очікувана вартість
210 500,00 UAH
UA-2019-08-20-000677-a 27b1e2852f584819826854faf5dbcbe9
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Джуринська Наталія Валеріївна

+380444863322 kiev_gu_tender@kv.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві
Код ЄДРПОУ: 42098368
Вебсайт: https://www.pfu.gov.ua
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 16
Контактна особа: Джуринська Наталія Валеріївна
+380444863322
kiev_gu_tender@kv.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 00:00
Очікувана вартість: 210 500,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Тендерна документація

20 серпня 2019 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Планшетні сканери
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 12 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 125,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5 шт
Планшетні сканери
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 16
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Планшетні сканери Пiсляоплата 15 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 серпня 2019 10:48
Дата відповіді: 21 серпня 2019 14:06
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві на Ваше звернення надає наступну інформацію:
В тендерній документації на закупівлю товару - Планшетні сканери, а саме в технічних та якісних характеристиках до предмету закупівлі (додаток № 3), Замовником не вказується інформація про торгову марку або модель товару, а лише зазначаються технічні характеристики товару, який має на меті придбати. Також зазначаємо про те, що у відповідності до умов тендерної документації, а саме до додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Замовником передбачено можливість для учасників надати у своїй пропозиції покращені технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Розгляд пропозицій учасників буде відбуватися у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», а також відповідно до розділу 3 та 5 тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ 10 740,00
UAH з ПДВ
10 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2019 19:43
Електронний підпис
05 вересня 2019 19:41
довідка аналог договір.pdf
05 вересня 2019 19:41
довідка довкілля.pdf
05 вересня 2019 19:41
довідка код Статуту.pdf
05 вересня 2019 19:41
довідка матер-тех база.pdf
05 вересня 2019 19:41
довідка працівники.pdf
05 вересня 2019 19:41
довідка санкції.pdf
05 вересня 2019 19:41
довідка ст 17.pdf
05 вересня 2019 19:41
копії листи виробника.PDF
05 вересня 2019 19:41
копія сертифікат ISO 14001.PDF
05 вересня 2019 19:41
копія витяг ЄДР.PDF
05 вересня 2019 19:41
копія витяг ПДВ.PDF
05 вересня 2019 19:41
копія Статут.PDF
05 вересня 2019 19:41
копія довідка ЄДРПОУ.pdf
05 вересня 2019 19:41
лист Epson авторизація.pdf
05 вересня 2019 19:41
лист Epson відповідність.pdf
05 вересня 2019 19:41
лист сервісні центри.pdf
05 вересня 2019 19:41
проект договору.pdf
05 вересня 2019 19:41
копія наказ.PDF
05 вересня 2019 19:41
тендерна пропозиція.pdf
05 вересня 2019 19:41
копія протокол.PDF
05 вересня 2019 19:41
технічна частина.pdf
05 вересня 2019 19:41
копія сертифікат ISO 9001.PDF
05 вересня 2019 19:41
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДАТАСТРІМ

Інформація про відміну

Дата відміни
06 вересня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій