Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцтовари
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2019-08-20-000272-a ● ca9fedd5815f404a809b22340acbe4ba
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №11" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37899757 |
Місцезнаходження: | 49080, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Висоцького, буд. 2А |
Контактна особа: |
Ірина Василівна Любарцева +380675650261,+380567943510 medcentr11@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2019 09:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 серпня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2019 12:27 |
Очікувана вартість: | 10 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Канцтовари
(кошти НСЗУ)
(кошти НСЗУ)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 найменувань
Канцтовари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49080, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Висоцького,2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2019 09:55 |
Оголошення канцтовари.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 серпня 2019 08:21
Дата відповіді: 21 серпня 2019 08:33
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Допускаємо аналоги з відповідними характеристиками, належної якості або покращений варіант
Щодо участі ФОП, визначення його ціни та назви товару (ТМ)?
Дата подання: 21 серпня 2019 11:47
Дата відповіді: 21 серпня 2019 12:19
1) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги однакові для всіх
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
8 680,16
UAH з ПДВ
|
8 390,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПАПІРТОРГ" |
9 807,00
UAH з ПДВ
|
8 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС" |
9 805,00
UAH з ПДВ
|
9 399,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА" |
9 901,20
UAH з ПДВ
|
9 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Переможець |
8 390,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2019 15:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 14:06
|
Договор 8390,00.pdf | укладений |
10 вересня 2019 13:25
|