Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-25-41 Новий Биків - Згурівка - Яготин на ділянці км 38 + 000 - км 40 + 700 (45233142-6 Ремонт доріг)
Очікувана вартість
2 058 503,00 UAH
UA-2019-08-20-000270-c 20cb468538604f76aa3bb412552d394e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саранча Володимир Анатолійович

380442000503 sadkotender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Київській області
Код ЄДРПОУ: 26345736
Вебсайт: http://kv.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А
Контактна особа: Саранча Володимир Анатолійович
380442000503
sadkotender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 10:09
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 09:00
Початок аукціону: 06 вересня 2019 12:19
Очікувана вартість: 2 058 503,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 293,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10293 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
0.3 кілометри
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Т-25-41 Новий Биків - Згурівка - Яготин на ділянці км 38 + 000 - км 40 + 700 (45233142-6 Ремонт доріг). Джерело фінансування закупівлі: кошти обласного бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник має право здійснювати попередню оплату за цим Договором згідно чинного законодавства (на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” на строк до одного місяця за умови наявності рішення головного розпорядника коштів) у розмірі, що не перевищує 30 % вартості послуг згідно п. 3.1 Договору. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг по формах КБ-2в та КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. По закінченню зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Бюджетні фінансові зобов’язання за Договором виникають при наявності перерахованих коштів на рахунок Замовника від головного/-их розпорядника/-ів та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів (зі змінами). Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично надані обсяги послуг згідно з формами № КБ-2в та № КБ-3. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування закупівлі: кошти обласного бюджету. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 1 850 000,00
UAH з ПДВ
1 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Данко 1 960 000,00
UAH з ПДВ
1 960 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2019 08:12
Сертифікат ISO.pdf
05 вересня 2019 08:12
Додаток 6_субпідрядники.pdf
05 вересня 2019 08:12
Повноваження.rar

Публічні документи

04 вересня 2019 18:13
Електронний підпис
04 вересня 2019 18:12
Технічна частина.rar
04 вересня 2019 18:12
Кваліфікаційна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50

ТОВ Данко

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50
#05408668
Переможець 1 850 000,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 14:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2019 14:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50
#05408668
1 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2019 16:23
ДУ №1 від 28.11.2019 до Договору 414-19 від 27.09.19.pdf зміни до договору
28 листопада 2019 16:22
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 13:18
Договір № 414-19 від 27.09.2019р.pdf укладений
27 вересня 2019 13:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.5 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз.2 п. 3.2. Договору, враховуючи фактичне виконання умов Договору, Сторони домовилися зменшити ціну Договору на суму 22 927,00 грн (двадцять дві тисячі дев'ятсот двадцять сім гривень 00 копійок) та викласти п. 3.1. у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 1 827 073,00 грн (один мільйон вісімсот двадцять сім гривень сімдесят три гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ: 304 512 грн».
Номер договору про закупівлю: 414-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 28 листопада 2019
Сума оплати за договором: 1 827 073,00
UAH (в тому числі ПДВ 304 512,17 UAH)