Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт службового приміщення управління
Очікувана вартість
172 556,00 UAH
UA-2019-08-20-000181-a 0730fc2aad3e47d4aa9563c5f14f4952
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Черніліна

+38056756096 kataya_kot@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 23000304
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Перемоги, 24/2
Контактна особа: Катерина Черніліна
+38056756096
kataya_kot@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Якість робіт має відповідати вимогам зведеного кошторисного розрахунку, будівельних норм, правил, державним стандартам України і технічним умовам згідно діючого законодавства.
Наявність необхідних дозволів (ліцензії тощо), які вимагаються чинним законодавством України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Капітальний ремонт службового приміщення управління за адресою: вул. Перемоги 24/2 м.Кременчук, Полтавської області (бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. Перемоги, 24/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється «Замовником» по факту виконання робіт на розрахунковий рахунок «Підрядника» на підставі актів виконаних робіт, підписаних уповноваженими представниками Сторін, при наявності виконавчої документації та згідно ст. 49 Бюджетного кодексу. Розрахунки за виконані роботи здійснюються по мірі надходження коштів з бюджету Пiсляоплата 134 Календарні 100

Тендерна документація

20 серпня 2019 09:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дробязко Володимир Володимирович
#3490606590
Переможець 172 556,00
UAH
20 серпня 2019 09:31

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 12:46
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 12:38
додаткова угода2.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:34
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 15:40
додаткова угода2.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 15:38
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 08:21
додаткова угода.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 08:19
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 09:33
договір.PDF укладений
20 серпня 2019 09:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 2019 рік на 56256,00 грн. Загальна сума договору на 2019 рік становить 116300,00 грн. Продовження строку дії договору на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору на 24500,00 грн. Вартість робіт по договору на 2019 рік становить 140800,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення суми договору в звязку з отриманням фінансування
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 140 800,00
UAH