Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне Шредер
Очікувана вартість
8 280,00 UAH
UA-2019-08-20-000043-b ● 34b76829f99a472a826ecece4b337d1f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Скороход Юлія +38(048)730-15-35 SKOROHOD.UA@UA.ENERGY |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2019 09:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2019 11:13 |
Очікувана вартість: | 8 280,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 82,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Джерело фінансування - кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне Шредер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65003, Україна, Одеська обл., Одеса, Чорноморського козацтва, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - кошти підприємства. Оплата здійснюється Покупцем з моменту фактичної передачі Товару, що підтверджується актом прийому-передачі Товару. | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2019 09:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2019 09:12 |
ТД 70269 Шредер.doc | |
20 серпня 2019 09:12 |
Титулка від 19.08.19.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 серпня 2019 11:49
Дата відповіді: 22 серпня 2019 08:32
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до Примітки абзац 1 Додатку 3 до тендерної документації та на виконання вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі – Закон) після посилання у цьому додатку на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід доповнити та читати і сприймати з виразом «або еквівалент». Отже, на торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаній в тендерній документації, але їх технічні характеристики мають відповідати тим, що вказані в Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації.
2) Вимоги до предмета закупівлі, в частині його технічних та якісних характеристик прописані в Додатку 3 до тендерної документації. Для підтвердження цих вимог при подачі пропозиції учасник повинен надати документ, згідно з вимогою розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації, а саме: ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, який складається з Розділу І зокрема заповненої Таблиці 1 Додатку 3 цієї тендерної документації,
3) Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч. 1 ст.28 Закону оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію - ціни тендерної пропозиції. У якості ціни тендерної пропозиції використовується загальна вартість предмета закупівлі без урахування податку на додану вартість (ПДВ).
2) Вимоги до предмета закупівлі, в частині його технічних та якісних характеристик прописані в Додатку 3 до тендерної документації. Для підтвердження цих вимог при подачі пропозиції учасник повинен надати документ, згідно з вимогою розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації, а саме: ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, який складається з Розділу І зокрема заповненої Таблиці 1 Додатку 3 цієї тендерної документації,
3) Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч. 1 ст.28 Закону оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію - ціни тендерної пропозиції. У якості ціни тендерної пропозиції використовується загальна вартість предмета закупівлі без урахування податку на додану вартість (ПДВ).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" |
5 813,00
UAH
|
5 647,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "АО Бізнестехніка" |
7 500,00
UAH
|
5 650,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
6 200,00
UAH
|
5 925,00
UAH
|
Документи |
ЛБС-УКРАЇНА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ |
5 926,00
UAH
|
5 926,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ОФІСТАЙМ УА" |
6 293,00
UAH
|
6 293,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" #40989803 |
Відхилено |
5 647,00
UAH
|
17 вересня 2019 14:14
|
ТОВ "АО Бізнестехніка" #33942672 |
Відхилено |
5 650,00
UAH
|
24 вересня 2019 10:57
|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
5 925,00
UAH
|
30 вересня 2019 13:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2019 09:51
|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2019 15:58
|
Договір № 12-070269-19 від 15.10.2019.pdf | укладений |
15 жовтня 2019 15:57
|