Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне Шредер
Очікувана вартість
8 280,00 UAH
UA-2019-08-20-000043-b 34b76829f99a472a826ecece4b337d1f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скороход Юлія

+38(048)730-15-35 SKOROHOD.UA@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Скороход Юлія
+38(048)730-15-35
SKOROHOD.UA@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 09:15
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 11:00
Початок аукціону: 06 вересня 2019 11:13
Очікувана вартість: 8 280,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 82,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Джерело фінансування - кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне Шредер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65003, Україна, Одеська обл., Одеса, Чорноморського козацтва, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - кошти підприємства. Оплата здійснюється Покупцем з моменту фактичної передачі Товару, що підтверджується актом прийому-передачі Товару. Пiсляоплата 25 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2019 09:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 09:12
ТД 70269 Шредер.doc
20 серпня 2019 09:12
Титулка від 19.08.19.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 серпня 2019 11:49
Дата відповіді: 22 серпня 2019 08:32
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до Примітки абзац 1 Додатку 3 до тендерної документації та на виконання вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі – Закон) після посилання у цьому додатку на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід доповнити та читати і сприймати з виразом «або еквівалент». Отже, на торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаній в тендерній документації, але їх технічні характеристики мають відповідати тим, що вказані в Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації.
2) Вимоги до предмета закупівлі, в частині його технічних та якісних характеристик прописані в Додатку 3 до тендерної документації. Для підтвердження цих вимог при подачі пропозиції учасник повинен надати документ, згідно з вимогою розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації, а саме: ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, який складається з Розділу І зокрема заповненої Таблиці 1 Додатку 3 цієї тендерної документації,
3) Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч. 1 ст.28 Закону оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію - ціни тендерної пропозиції. У якості ціни тендерної пропозиції використовується загальна вартість предмета закупівлі без урахування податку на додану вартість (ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" 5 813,00
UAH
5 647,00
UAH
Документи
ТОВ "АО Бізнестехніка" 7 500,00
UAH
5 650,00
UAH
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 6 200,00
UAH
5 925,00
UAH
Документи
ЛБС-УКРАЇНА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 5 926,00
UAH
5 926,00
UAH
Документи
ТОВ "ОФІСТАЙМ УА" 6 293,00
UAH
6 293,00
UAH
Документи

Публічні документи

11 вересня 2019 14:17
МП Довідка МВС 20190910.pdf
05 вересня 2019 10:21
МП_Наказ_1.pdf
05 вересня 2019 10:21
МП Статут 2018.pdf
05 вересня 2019 10:21
МП Витяг ПДВ.pdf
05 вересня 2019 10:21
МП Виписка.pdf
05 вересня 2019 10:21
МП Довідка 4389129.pdf
05 вересня 2019 10:21
МП Довідка 4 4389129.pdf
05 вересня 2019 10:21
МП Довідка 3 4389129.pdf
05 вересня 2019 10:21
МП Довідка 2 4389129.pdf
05 вересня 2019 10:21
Certificate_Agent.pdf
05 вересня 2019 10:21
Agent 014 X Manual UKR.pdf

Публічні документи

04 вересня 2019 16:42
Агент104Х__ТД 70269_форма5.pdf
04 вересня 2019 16:42
АОБТ Статут.pdf
04 вересня 2019 16:42
АОБТ протокол директора.pdf
04 вересня 2019 16:42
АОБТ наказ директор.pdf
04 вересня 2019 16:42
АОБТ довидки.pdf
04 вересня 2019 16:42
АОБТ витяг.pdf
04 вересня 2019 16:42
AOBT св-ство регистрации.pdf
04 вересня 2019 16:42
AOBT св-ство ПДВ.pdf

Публічні документи

30 вересня 2019 17:21
Електронний підпис
03 вересня 2019 14:08
Електронний підпис
03 вересня 2019 14:07
Паспорт.pdf
03 вересня 2019 14:07
Лист про неліцензування.pdf
03 вересня 2019 14:07
ІПН.pdf
03 вересня 2019 14:07
згода з договором.pdf
03 вересня 2019 14:07
Відомості про учасника.pdf
03 вересня 2019 14:07
ЕКО3491_Специфікація.xls

Публічні документи

05 вересня 2019 10:56
Цінова пропозиція.pdf
05 вересня 2019 10:56
Технічна частина.zip
05 вересня 2019 10:56
Кваліфікаційна частина.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"

ТОВ "АО Бізнестехніка"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ЛБС-УКРАЇНА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

ТОВ "ОФІСТАЙМ УА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"
#40989803
Відхилено 5 647,00
UAH
17 вересня 2019 14:14
ТОВ "АО Бізнестехніка"
#33942672
Відхилено 5 650,00
UAH
24 вересня 2019 10:57
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 5 925,00
UAH
30 вересня 2019 13:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2019 13:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
5 925,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 09:51
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 15:58
Договір № 12-070269-19 від 15.10.2019.pdf укладений
15 жовтня 2019 15:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2019 — 04 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 110,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 185,00 UAH)