Поточний ремонт покрівлі будівлі Комунального закладу освіти «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 2 комбінованого типу» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Собінова, 8 (ДК 021:2015 – 45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
61 000,00 UAH
UA-2019-08-19-002041-a 6cc62849c4aa464a92e7b381462f3f22
Допорогові закупівлі    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Вікторівна Соклакова

+380967428389 soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження замовника: 49000, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа замовника: Світлана Вікторівна Соклакова
+380967428389
soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2019 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2019 21:00
Очікувана вартість: 61 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 305,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт покрівлі будівлі Комунального закладу освіти «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 2 комбінованого типу» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Собінова, 8 (кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КЗО ДНЗ № 2, вул. Собінова, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється відповідно до статті 23 та 49 Бюджетного кодексу України, та відповідно до п.3.3 розділу 3 Проекту Договору де зазначено "Замовник має право на відстрочення платежів за поставлений Товар строком до 120 календарних днів з дати поставки кожної партії Товару". Пiсляоплата 120 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку