Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

навчальне обладнання та приладдя для оснащення кабінетів біології, фізики, математики
Очікувана вартість
999 609,00 UAH
UA-2019-08-19-001857-a dd23cc8f04744a7694dbc46576e04f8c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романюк Руслана Вікторівна

+380434122114 osvitabar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Барської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141288
Місцезнаходження: 23000, Україна , Вінницька обл., місто Бар, майдан Святого Миколая, 20
Контактна особа: Романюк Руслана Вікторівна
+380434122114
osvitabar@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 04 вересня 2019 12:51
Очікувана вартість: 999 609,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплекти
навчальне обладнання та приладдя для оснащення кабінетів біології, фізики, математики (джерело фінансування закупівлі: субвенція державного бюджету місцевим бюджетам)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Барський район, загальноосвітні школи
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2019 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 16:49
Додаток_4.docx
19 серпня 2019 16:49
Додаток_3.docx
19 серпня 2019 16:49
Додаток_2.docx
19 серпня 2019 16:49
Додаток_5.docx
19 серпня 2019 16:49
Додаток_1.docx
19 серпня 2019 16:49
Тендерна_документацiя.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-13-000006 ● 91a44f4f19294f9b8ac69f4fcf4d3ad0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2019 13:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
13.11.2019 №63
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 13.11.2019 №63
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3.UA-2019-08-19-001857-a 19.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-13 15:20:44

Про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі навчального обладнання та приладдя для оснащення кабінетів біології, фізики, математики (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-08-19-001857-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому в повідомлення про внесення змін до договору не внесена інформація про суму договору після внесення змін та кількості товарів або обсягу виконання робіт чи надання послуг після внесення змін?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-18 10:32:11

Пояснення

Повідомлення про внесення змін до договору не внесена інформація про суму договору після внесення змін та кількості товарів або обсягу виконання робіт чи надання послуг після внесення змін, що буде враховано в подальшій роботі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Не внесена інформація у повідомлення про внесення змін до договору про суму договору після внесення змін та кількості товарів або обсягу виконання робіт чи надання послуг після внесення змін, що буде враховано в подальшій роботі.

2019-12-04 09:10:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 997 900,00
UAH з ПДВ
977 604,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СОЛОГУБ ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА" 993 500,00
UAH з ПДВ
983 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 11:42
документи переможця.pdf
03 вересня 2019 18:44
Електронний підпис
03 вересня 2019 18:44
технічна частина.pdf
03 вересня 2019 18:44
Документи__.pdf
03 вересня 2019 18:44
Epson L4150, L4160, L6170, L6160.pdf
03 вересня 2019 18:44
кваліфікація.pdf
03 вересня 2019 18:44
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

02 вересня 2019 11:50
Електронний підпис
02 вересня 2019 11:44
Цінова пропозиція.pdf
02 вересня 2019 11:44
Станд.кваліф.вимоги.pdf
02 вересня 2019 11:44
Ст. 17.pdf
02 вересня 2019 11:44
Проект договору.pdf
02 вересня 2019 11:44
Лист згода.pdf
02 вересня 2019 11:44
ГЛ транспорт.pdf
02 вересня 2019 11:44
ГЛ доставка.pdf
02 вересня 2019 11:44
гар.лист що тов.новий.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

ФОП "СОЛОГУБ ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
Переможець 977 604,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 10:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2019 10:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
977 604,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:36
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 11:17
Кабінети 2.pdf зміни до договору
26 вересня 2019 11:15
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 11:07
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 17:14
Дог. Кабінети.pdf укладений
23 вересня 2019 16:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 108
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 108
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни банківських реквізити
Номер договору про закупівлю: 108
Договір:
Номер додаткової угоди: 108
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 977 604,00
UAH (в тому числі ПДВ 162 934,00 UAH)