навчальне обладнання та приладдя для оснащення кабінетів біології, фізики, математики
Очікувана вартість
999 609,00 UAH
UA-2019-08-19-001857-a dd23cc8f04744a7694dbc46576e04f8c
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти Барської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141288
Місцезнаходження замовника: 23000, Україна , Вінницька обл., місто Бар, майдан Святого Миколая, 20
Контактна особа замовника: Романюк Руслана Вікторівна
+380434122114
osvitabar@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 04 вересня 2019 12:51
Очікувана вартість: 999 609,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплекти
навчальне обладнання та приладдя для оснащення кабінетів біології, фізики, математики (джерело фінансування закупівлі: субвенція державного бюджету місцевим бюджетам)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Барський район, загальноосвітні школи
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 серпня 2019 16:52
Електронний цифровий підпис
19 серпня 2019 16:49
Додаток_4.docx
19 серпня 2019 16:49
Додаток_3.docx
19 серпня 2019 16:49
Додаток_2.docx
19 серпня 2019 16:49
Додаток_5.docx
19 серпня 2019 16:49
Додаток_1.docx
19 серпня 2019 16:49
Тендерна_документацiя.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-13-000006 ● 91a44f4f19294f9b8ac69f4fcf4d3ad0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-13
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-13 13:01:31
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
13.11.2019 №63
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 13.11.2019 №63
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3.UA-2019-08-19-001857-a 19.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-13 15:20:44

Про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі навчального обладнання та приладдя для оснащення кабінетів біології, фізики, математики (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-08-19-001857-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому в повідомлення про внесення змін до договору не внесена інформація про суму договору після внесення змін та кількості товарів або обсягу виконання робіт чи надання послуг після внесення змін?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-18 10:32:11

Пояснення

Повідомлення про внесення змін до договору не внесена інформація про суму договору після внесення змін та кількості товарів або обсягу виконання робіт чи надання послуг після внесення змін, що буде враховано в подальшій роботі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Не внесена інформація у повідомлення про внесення змін до договору про суму договору після внесення змін та кількості товарів або обсягу виконання робіт чи надання послуг після внесення змін, що буде враховано в подальшій роботі.

2019-12-04 09:10:06

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 27 листопада 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 12 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ освіти Барської районної державної адміністрації, 02141288, Україна, місто Бар, майдан Святого Миколая, 20
  2. Інформація про предмет закупівлі: навчальне обладнання та приладдя для оснащення кабінетів біології, фізики, математики (джерело фінансування закупівлі: субвенція державного бюджету місцевим бюджетам), 999609UAH, 30230000-0, ДК021, 3, комплекти
  3. Інформація про оприлюднення: dd23cc8f04744a7694dbc46576e04f8c, 2019-08-19
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 13 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік відділу освіти Барської районної державної адміністрації (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, протоколи засідання тендерного комітету щодо розгляду пропозиції та визначення переможця ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» від 09 вересня 2019 року №89, тендерну пропозицію переможця ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР», повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товару від 23 вересня 2019 року №108, звіт про результати проведення процедури закупівлі, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення від 18 листопада 2019 року, отримане від замовника, через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що замовником на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі – Наказ), не внесена інформація у повідомлення про внесення змін до договору про суму договору після внесення змін та кількість товарів або обсягу виконання робіт чи надання послуг після внесення змін., 27 листопада 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів установлено порушення вимог пункту 2 Наказу. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 997 900,00
UAH з ПДВ
977 604,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СОЛОГУБ ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА" 993 500,00
UAH з ПДВ
983 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 11:42
документи переможця.pdf
03 вересня 2019 18:44
sign.p7s
03 вересня 2019 18:44
технічна частина.pdf
03 вересня 2019 18:44
Документи__.pdf
03 вересня 2019 18:44
Epson L4150, L4160, L6170, L6160.pdf
03 вересня 2019 18:44
кваліфікація.pdf
03 вересня 2019 18:44
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

02 вересня 2019 11:50
sign.p7s
02 вересня 2019 11:44
Цінова пропозиція.pdf
02 вересня 2019 11:44
Станд.кваліф.вимоги.pdf
02 вересня 2019 11:44
Ст. 17.pdf
02 вересня 2019 11:44
Проект договору.pdf
02 вересня 2019 11:44
Лист згода.pdf
02 вересня 2019 11:44
ГЛ транспорт.pdf
02 вересня 2019 11:44
ГЛ доставка.pdf
02 вересня 2019 11:44
гар.лист що тов.новий.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
Переможець 977 604,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 10:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2019 10:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
977 604,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
23 вересня 2019 17:14
Дог. Кабінети.pdf укладений
23 вересня 2019 16:51
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2019 11:36
sign.p7s зміни до договору
26 вересня 2019 11:17
Кабінети 2.pdf зміни до договору
26 вересня 2019 11:15
sign.p7s зміни до договору
26 вересня 2019 11:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 108
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 108
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни банківських реквізити
Номер договору про закупівлю: 108
Договір:
Номер додаткової угоди: 108
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 977 604,00
UAH (в тому числі ПДВ 162 934,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку