Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Барської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02141288 |
Місцезнаходження: | 23000, Україна , Вінницька обл., місто Бар, майдан Святого Миколая, 20 |
Контактна особа: |
Романюк Руслана Вікторівна +380434122114 osvitabar@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2019 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2019 12:51 |
Очікувана вартість: | 999 609,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2019 16:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2019 16:49 |
Додаток_4.docx | |
19 серпня 2019 16:49 |
Додаток_3.docx | |
19 серпня 2019 16:49 |
Додаток_2.docx | |
19 серпня 2019 16:49 |
Додаток_5.docx | |
19 серпня 2019 16:49 |
Додаток_1.docx | |
19 серпня 2019 16:49 |
Тендерна_документацiя.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-13-000006 ● 91a44f4f19294f9b8ac69f4fcf4d3ad0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2019 13:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.11.2019 №63
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 13.11.2019 №63
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3.UA-2019-08-19-001857-a 19.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-13 15:20:44
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі навчального обладнання та приладдя для оснащення кабінетів біології, фізики, математики (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-08-19-001857-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому в повідомлення про внесення змін до договору не внесена інформація про суму договору після внесення змін та кількості товарів або обсягу виконання робіт чи надання послуг після внесення змін?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-18 10:32:11
Пояснення
Повідомлення про внесення змін до договору не внесена інформація про суму договору після внесення змін та кількості товарів або обсягу виконання робіт чи надання послуг після внесення змін, що буде враховано в подальшій роботі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Не внесена інформація у повідомлення про внесення змін до договору про суму договору після внесення змін та кількості товарів або обсягу виконання робіт чи надання послуг після внесення змін, що буде враховано в подальшій роботі.
2019-12-04 09:10:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 13:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" |
997 900,00
UAH з ПДВ
|
977 604,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СОЛОГУБ ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА" |
993 500,00
UAH з ПДВ
|
983 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" #34763967 |
Переможець |
977 604,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2019 10:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 11:36
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2019 11:17
|
Кабінети 2.pdf | зміни до договору |
26 вересня 2019 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2019 11:07
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2019 17:14
|
Дог. Кабінети.pdf | укладений |
23 вересня 2019 16:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 108 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни банківських реквізити |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 108 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |