Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30230000-0 Комп'ютерне обладнання відповідного мультимедійного контенту для початкових класів
Очікувана вартість
1 511 000,00 UAH
UA-2019-08-19-001762-a 5b3bad49006f421e8d5a2d4381bb84e8
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Гаврилюк

+380676066081 gavalla@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Олевської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41411215
Місцезнаходження: 11001, Україна , Житомирська обл., м.Олевськ, бульвар Воїнів-Афганців, буд. 1
Контактна особа: Алла Гаврилюк
+380676066081
gavalla@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2019 18:00
Очікувана вартість: 1 511 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 555,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
66 комплект
ДК 021:2015 30230000-0 Комп'ютерне обладнання відповідного мультимедійного контенту для початкових класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, м.Олевськ, Бульвар Воїнів Афганців,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 серпня 2019 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 14:19
зміни.docx
23 серпня 2019 14:19
ТД компютери редаговані.doc
23 серпня 2019 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 14:19
зміни.docx
23 серпня 2019 14:19
ТД компютери редаговані.doc
19 серпня 2019 16:30
ТД компютери ост..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 серпня 2019 09:56
Дата відповіді: 23 серпня 2019 13:36
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До торгів допускаються усі товари, які відповідають технічним характеристикам предмету закупівлі. Ми внесли зміни до ТД і вказали що може бути еквівалент. Фізичні особи, неплатники ПДВ можуть приймати участь у тендері. ПДВ не додається до остаточної ціни. Переможця визначить електронний майданчик.
Вимоги до кваліфікації
Дата подання: 21 серпня 2019 10:22
Дата відповіді: 23 серпня 2019 13:32
Шановний замовник. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.5 наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 року №704 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо - математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» (далі Типовий перелік) - Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Копії титульної сторінки технічних умов (ТУ) на виробництво навчальних кабінетів біології, хімії, фізики, географії та інтерактивного комплексу (ІАК), лінгафонного кабінету або навчально-комп’ютерного комплексу (НКК) не є обов’язковою умовою при закупівлі навчального обладнання та є дискримінаційною відповідно до Закону України "Про публічні закуівлі" Тому, на підставі вижче зазначеного, вимагаємо виключити обов’язкову наявність копії титульної сторінки технічних умов (ТУ) з тендерної документації, або вказати чинний документ згідно якого наявність копії титульної сторінки технічних умов є обов’язковою для даного виду/типу товарів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги задоволено. Внесено зміни до ТД.
Дискримінація учасників
Дата подання: 21 серпня 2019 10:28
Дата відповіді: 23 серпня 2019 13:33
Шановний замовнику! Надайте будь-ласка чітку відповідь,а на викладені вимоги,з посиланнями на статтю ,нормативні акти де зазначено про обов'язкову наявність сертифікатів ISO 9001:2015 і ISO 14001:2015. Вважаємо, що Замовником навмисне встановлено такі вимоги для обмеження конкуренції та не допущення інших Учасників для участі в тендері. Враховуючи вище зазначене, ці вимоги мають бути зміненими, або виключиненими з Тендерної документації. Наявність порушення прав обгрунтовується тим фактом, що інші Учасники бажають взяти участь у Тендерній закупівлі та реально претендують на укладання договору із Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмета закупівлі, Учасники не можуть прийняти участь у даній закупівлі. Виходячи з вищезазначеного та керуючись ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі від №922-VIII 25.12.2015” та Конституцією України просимо Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність з вимогами законодавства. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України та Державної Аудиторської Служби України, громадських організацій та опублікуємо інформацію стосовно даної закупівлі в “Спільноті реформаторів”.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги задоволено. Внесено зміни до тендерної документації
Щодо вимог замовника
Дата подання: 21 серпня 2019 10:43
Дата відповіді: 23 серпня 2019 13:34
Шановний тендерний комітет. В тендерній документації вимагається щоб Кабінет та інтерактивний комплекс повинні бути від одного виробника, як готовий виріб, отже і підтверджуючі документи, що надаються в складі пропозиції Учасника, повинні бути від одного виробника на готовий виріб - це кабінет та інтерактивний комплекс, а не на складові частини даних виробів. Вважаємо, що Замовником навмисне встановлено такі вимоги для обмеження конкуренції та не допущення інших Учасників для участі в тендері. Враховуючи вище зазначене, ці вимоги мають бути зміненими, або виключиненими з Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги задоволено. Внесено зміни до тендерної документації
Щодо вимог Замовника
Дата подання: 21 серпня 2019 10:52
Дата відповіді: 23 серпня 2019 13:34
Надайте роз'яснення з приводу даної вимоги. Документ, що підтверджує відносини між виробником/розробником/правовласником (копія договору, авторизаційний лист) кабінетів початкової школи, інтерактивного комплексу та Учасником, якщо пропозиція подається не виробником/розробником/правовласником, а його партнером/представником. Оскільки Закупівля не передбачає закупівлю кабінетів початкової школи просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги задоволено. Внесено зміни до тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-19-001762-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Нестереня Андрій Євгенович, Код ЄДРПОУ:2730909875
Дата подання: 21 серпня 2019 16:22
Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник висунув наступні вимоги у ТД: п. 9. Копії чинного на дату розкриття сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 виробника кабінетів початкової школи, інтерактивного комплексу засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення.10. Копію звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку та/або копія рішення/звіту про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації відповідності ISO 14001:2015, дата затвердження якого, в органах стандартизації, метрології та сертифікації, не пізніше ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення.Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників.Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, тому вбачається корупційна складова в даній вимозі, яка висунута під конкретного учасника.
Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити : п.9 та 10 з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 серпня 2019 14:20
Внесено зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-08-19-001762-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Нестереня Андрій Євгенович, Код ЄДРПОУ:2730909875
Дата подання: 21 серпня 2019 16:23
Справжність ISO
Замовник вимагає подати копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні. Згідно наказу Укр НДНЦ № 470 від 26.12.2017 року прийняті національні нормативні документи, гармонізовані з міжнародними та європейськими нормативними документами, серед іншого СТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT)Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління. Акредитація таких органів проводиться НААУ відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» з урахуванням вимог міжнародних та європейських стандартів у сфері акредитації ООВ (Настанови з управління від 25.02.2019 № 261-Я). Просимо Замовника надати роз’яснення з наступного питання: чи вірно ми розуміємо, що Замовником на виконання нормативних вимог будуть прийматися в якості належного виконання умов тендерної документації сертифікати, видані виключно акредитованими органами сертифікації, актуальний перелік яких є доступним на сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 серпня 2019 13:39
Замовником на виконання нормативних вимог будуть прийматися в якості належного виконання умов тендерної документації сертифікати, видані виключно акредитованими органами сертифікації, актуальний перелік яких є доступним на сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СЕРГЕЄВА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА 1 510 972,00
UAH з ПДВ
1 510 972,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 14:59
Електронний підпис
03 вересня 2019 14:57
Mi_class.jpg
03 вересня 2019 10:05
Електронний підпис
03 вересня 2019 09:54
ТП.pdf
03 вересня 2019 09:54
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СЕРГЕЄВА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА

Інформація про відміну

Дата відміни
03 вересня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій