Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (борошно та крупи в асортименті)
Очікувана вартість
221 262,00 UAH
UA-2019-08-19-001758-a ● df515db351f6424993835a061fe3dd1b
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Калинівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40385478 |
Місцезнаходження: | 22400, Україна , Вінницька обл., Калинівка, вул. В. Нестирчука, 47 |
Контактна особа: |
Вдовиченко Олександр +380433321520 kalynivka_miskvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2019 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 серпня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 вересня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2019 11:41 |
Очікувана вартість: | 221 262,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 106,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1635 кілограм
Борошно пшеничне (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22400, Україна, Вінницька область, м. Калинівка, вул. В. Нестерчука, б. 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1090 кілограм
Крупа гречана (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22400, Україна, Вінницька область, м. Калинівка, вул. В. Нестерчука, б. 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1565 кілограм
Крупа ячмінна (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22400, Україна, Вінницька область, м. Калинівка, вул. В. Нестерчука, б. 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1440 кілограм
Крупа перлова (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22400, Україна, Вінницька область, м. Калинівка, вул. В. Нестерчука, б. 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1710 кілограм
Крупа пшенична (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22400, Україна, Вінницька область, м. Калинівка, вул. В. Нестерчука, б. 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
835 кілограм
Рис (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22400, Україна, Вінницька область, м. Калинівка, вул. В. Нестерчука, б. 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1380 кілограм
Крупа манна (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22400, Україна, Вінницька область, м. Калинівка, вул. В. Нестерчука, б. 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
785 кілограм
Пшоно (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22400, Україна, Вінницька область, м. Калинівка, вул. В. Нестерчука, б. 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
875 кілограм
Крупа вівсяна (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22400, Україна, Вінницька область, м. Калинівка, вул. В. Нестерчука, б. 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1240 кілограм
Крупа "Артек"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22400, Україна, Вінницька область, м. Калинівка, вул. В. Нестерчука, б. 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1240 кілограм
Крупа кукурудзяна (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22400, Україна, Вінницька область, м. Калинівка, вул. В. Нестерчука, б. 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | За умовами Договору оплата за поставлену Продукцію допускається із розстрочкою до 30 днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2019 15:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2019 15:07 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ зі змінами ІІ.docx | |
30 серпня 2019 15:07 |
ТД борошно та крупи зі змінами ІІ.doc | |
30 серпня 2019 15:07 |
Перелік змін ІІ.docx |
30 серпня 2019 15:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
30 серпня 2019 15:07 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ зі змінами ІІ.docx
|
|||||||||
30 серпня 2019 15:07 |
ТД борошно та крупи зі змінами ІІ.doc
|
|||||||||
30 серпня 2019 15:07 |
Перелік змін ІІ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Прошу внести зміни до тендерної документації
Дата подання: 22 серпня 2019 12:06
Дата відповіді: 27 серпня 2019 09:37
У додатку 3 до договору вказано: «зазначені в цьому додатку основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо публічних закупівель».
Проте, відповідно до п.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, перелічених у п.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тому, прошу виключити абзац «зазначені в цьому додатку основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо публічних закупівель» з Додатку 3 до Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Враховуючи Ваші зауваження до тендерної документації та проекту договору буде внесено зміни.
Уточнення змісту тендерної документації
Дата подання: 23 серпня 2019 13:19
Дата відповіді: 27 серпня 2019 08:28
П.9.3.10. Договору про закупівлю передбачено наступне: «У разі внесення змін до Договору щодо зміни ціни за одиницю товару, у зв’язку з коливанням цін на ринку, Постачальник зобов’язаний надати відповідного листа з обґрунтуванням зміни ціни та скласти додаткову угоду, а також надати документ (висновок, довідку) з відповідного органу, що підтверджує коливання ціни на ринку за одиницю відповідного товару».
Вкажіть, будь ласка, документ (висновок, довідку) якого саме відповідного органу необхідно буде надати у випадку зміни ціни?
У разі, якщо це не один орган, прошу зазначити конкретний перелік відповідних органів, до повноважень яких входить видача документів (висновків, довідок), що підтверджують коливання цін на ринку за одиницю товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Законодавець не визначив органів, до яких слід звертатися за підтвердженням, що ціна товару проколивалася та вимог до назви, форми, змісту підтверджувальних документів. Тому Учасники підтверджують інформацію про те, що ціна товару на ринку змінилася довідкою органу, який має повноваження вести моніторинг цін на такий товар або висновком експертної організації про зміну ціни товару.
Уточнення змісту тендерної документації
Дата подання: 23 серпня 2019 18:26
Дата відповіді: 27 серпня 2019 08:46
Відповідно до Додатку 2 до договору встановлено конкретні безумовні технічні вимоги до круп, а саме: «Крупа виготовлена відповідно ДСТУ та ГОСТ України.
Не дозволяється зараженість та забрудненість шкідниками. Колір та смак відповідно крупі пшеничній, без стороннього смаку та запаху. Відповідність іншим вимогам діючого санітарного законодавства України, нормам харчування. Сертифікат відповідності, посвідчення якості (декларація виробника), висновок державної санітарно-епідеміологічної експертиз, маркування на упаковці.
Пакування:
Поліпропіленові мішки вагою по 25 кг та/або целофанові пакети вагою по 1 кг (за заявкою замовника).
На споживчій тарі повинно бути зазначено маркування, що містить інформацію про назву продукції, ґатунок, клас, тип та вид, назву та адресу виробництва, інформацію про вагу, склад виробу у порядку переваги складників, у тому числі харчових добавок та ароматизаторів, що використовувались при виробництві, калорійність та споживчу цінність виробу із вказівкою на кількість білка, вуглеводів та жирів у встановлених одиницях виміру на 100 грамів харчового продукту, кінцеву дату споживання або дату виробництва та строк придатності, номер партії виробництва, умови зберігання.
Товар повинен відповідати показникам якості, встановленим для даного виду товару. Без ГМО».
З огляду на це прошу роз’яснити, яким чином учасник даної процедури закупівлі має підтвердити відповідність своєї тендерної пропозиції технічним вимогам, встановленим в Додатку 2 до договору щодо відповідності круп ДСТУ та ГОСТ, пакування, фасування та маркування, відсутності ГМО та які документи на підтвердження цього має надати?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник даної процедури закупівлі має підтвердити відповідність своєї тендерної пропозиції технічним вимогам, встановленим в Додатку 2 до договору щодо відповідності круп ДСТУ та ГОСТ, пакування, фасування та маркування, відсутності ГМО шляхом завантаження відповідного листа-згоди щодо виконання даного технічного завдання та інші документи (сертифікат відповідності, посвідчення якості (декларація виробника), висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - за бажанням), які вважає за потрібне надати, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції даному додатку до ТД.
Уточнення змісту тендерної документації
Дата подання: 24 серпня 2019 12:13
Дата відповіді: 27 серпня 2019 09:21
Відповідно до 5.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати копії документів, що підтверджують отримання покупцем (замовником, тощо) згідно аналогічного договору товарів та складення яких Сторонами передбачається змістом відповідного аналогічного договору. Уточніть будь-ласка, за який період учасник має надати підтверджуючі документи? Чи буде достатнім надати документ на одне відвантаження товару? Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 5.1.1 тендерної документації необхідно надати:
- копії виконаних (частково виконаних) аналогічних договорів, але не менше двох аналогічних договорів (разом з усіма додатками, якщо наявність таких передбачається змістом договору);
- копії документів, що підтверджують отримання покупцем (замовником, тощо) згідно аналогічного договору товарів та складення яких Сторонами передбачається змістом відповідного аналогічного договору.
Зі змісту даного пункту слідує, що в складі тендерної пропозиції Учасник має надати копії не менш як двох виконаних (частково виконаних) аналогічних договорів за будь-який період і так само копії не менш як двох документів, що підтверджують отримання покупцем (замовником, тощо) згідно аналогічного договору товарів, оскільки зазначення слова "документів", а не "документу" передбачає завантаження щонайменше двох документів, які засвідчують отримання товарів, що є предметом закупівлі згідно аналогічного договору.
- копії виконаних (частково виконаних) аналогічних договорів, але не менше двох аналогічних договорів (разом з усіма додатками, якщо наявність таких передбачається змістом договору);
- копії документів, що підтверджують отримання покупцем (замовником, тощо) згідно аналогічного договору товарів та складення яких Сторонами передбачається змістом відповідного аналогічного договору.
Зі змісту даного пункту слідує, що в складі тендерної пропозиції Учасник має надати копії не менш як двох виконаних (частково виконаних) аналогічних договорів за будь-який період і так само копії не менш як двох документів, що підтверджують отримання покупцем (замовником, тощо) згідно аналогічного договору товарів, оскільки зазначення слова "документів", а не "документу" передбачає завантаження щонайменше двох документів, які засвідчують отримання товарів, що є предметом закупівлі згідно аналогічного договору.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-19-001758-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Вінпродтрейд", Код ЄДРПОУ:34886897
Дата подання: 27 вересня 2019 15:59
Оскарження процедури закупівлі
Оскарження процедури закупівлі
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 12:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Корнієнко П.П. |
157 582,90
UAH з ПДВ
|
157 582,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ОСТАПЧУК АЛЛА МИКОЛАЇВНА |
212 250,00
UAH з ПДВ
|
204 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Вінпродтрейд" |
204 257,40
UAH з ПДВ
|
204 257,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа – підприємець Облапенко Владислав Ігорович |
218 990,00
UAH з ПДВ
|
218 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Корнієнко П.П. #3261407112 |
Відхилено |
157 582,90
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2019 14:53
|
ОСТАПЧУК АЛЛА МИКОЛАЇВНА #2624316247 |
Переможець |
204 000,00
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2019 15:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2019 11:45
|
додаткова угода про розірвання.PDF | укладений |
06 листопада 2019 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2019 09:53
|
Договір 327.pdf | укладений |
03 жовтня 2019 09:52
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 03 жовтня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
204 000,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Сторони спільно домовились розірвати договір відповідно до ст.ст. 651,653,654 Цивільного кодексу України |