Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Очікувана вартість
23 358,00 UAH
UA-2019-08-19-001703-a c258130b3d134b3a88a3827a269d5ab3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Купчинська

+380988494435
+380677503403
+380958504985
info@rv.minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 34922678
Вебсайт: http://rivnejust.gov.ua
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Замкова, 29
Контактна особа: Лариса Купчинська
+380988494435,+380677503403,+380958504985
info@rv.minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Меблі для Рівненського міського відділу ДРАЦС Головного територіального управління юстиції у Рівненській області, а саме: шафа для документів 650х350х1920Н - 1 шт.; тумбочка з 3-ма шухлядами 600х450х400 - 5 шт.; тумба приставна 600х300х750 - 5 шт.; тумба приставнв 700х350х750 - 1 шт.; стіл приставний 600х350 - 5 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 штука
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (спеціальний фонд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Замкова 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються протягом 3-х банківських днів з моменту отримання товару на підставі накладної Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

19 серпня 2019 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛОК"
#13993563
Переможець 23 358,00
UAH
19 серпня 2019 16:19

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 16:23
сканирование0310.pdf укладений
19 серпня 2019 16:23