Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерна техніка
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2019-08-19-001688-a ● 37bb802a638e4cfd929fe0817f3acf0b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Північно-східний офіс Держаудитслужби |
Код ЄДРПОУ: | 40478572 |
Місцезнаходження: | 61022, Україна , Харківська обл., місто Харків, майдан Свободи, 5, Держпром, 4 під'їзд, 10 поверх |
Контактна особа: |
Рубан Анатолій Іванович, Тімонін Сергій Сергійович +380503030209 email.tender20@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2019 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2019 16:11 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2019 16:11 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2019 15:04 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2019 15:04 |
Очікувана вартість: | 360 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Комп'ютерна техніка Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області: - ноутбуки; - персональні компютери (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор "миша").
Комп'ютерна техніка Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області:
- ноутбуки;
- персональні компютери (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор "миша").
- ноутбуки;
- персональні компютери (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор "миша").
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штуки
Комп'ютерна техніка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36011, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Шевченка 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 вересня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Покупцем здійснюється за фактично поставлений Продавцем Товар відповідно до розрахунків, визначених Сторонами у Специфікації (додаток до цього Договору) протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар. (Джерело фінансування - спеціальний фонд бюджету - субвенція) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2019 16:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2019 16:16 |
Додаток 6 - лист згода.docx | |
19 серпня 2019 16:16 |
Додаток 4 - відсутність підстав за ст 17 Закону.docx | |
19 серпня 2019 16:16 |
Додаток 5 - проект договору.docx | |
19 серпня 2019 16:16 |
Додаток 3 - кваліфікаційні вимоги.docx | |
19 серпня 2019 16:16 |
Додаток 2 - технічні вимоги.doc | |
19 серпня 2019 16:16 |
Додаток 1 - тендерна пропозиція.docx | |
19 серпня 2019 16:16 |
Тендерна документація 3021.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 серпня 2019 09:59
Дата відповіді: 20 серпня 2019 10:36
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Аналог або еквівалент допускається на торги, але технічні характеристики повинні чітко співпадати (бути не гіршими) з заявленими за виключенням назви виробника або моделі обладнання. Запропонована форма тендерної пропозиції передбачає учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях. До участі у торгах допускаються усі суб’єкти господарювання, що відповідають вимогам чинного законодавства та тендерної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена у відповідності до розміру бюджетного призначення за кошторисом і не може перевищувати встановлену суму (в тому числі враховуючі ПДВ).
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БОНДАРЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" #2974615554 |
Переможець |
358 590,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2019 17:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 16:17
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2019 14:59
|
Договір Бондаренко 3021, 26.09.2019.pdf | укладений |
26 вересня 2019 14:59
|