Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерна техніка
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2019-08-19-001688-a 37bb802a638e4cfd929fe0817f3acf0b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рубан Анатолій Іванович, Тімонін Сергій Сергійович

+380503030209 email.tender20@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Північно-східний офіс Держаудитслужби
Код ЄДРПОУ: 40478572
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., місто Харків, майдан Свободи, 5, Держпром, 4 під'їзд, 10 поверх
Контактна особа: Рубан Анатолій Іванович, Тімонін Сергій Сергійович
+380503030209
email.tender20@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2019 16:11
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 16:11
Початок аукціону: 05 вересня 2019 15:04
Початок аукціону: 05 вересня 2019 15:04
Очікувана вартість: 360 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Комп'ютерна техніка Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області: - ноутбуки; - персональні компютери (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор "миша").

Комп'ютерна техніка Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області:
- ноутбуки;
- персональні компютери (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор "миша").
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штуки
Комп'ютерна техніка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Шевченка 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Покупцем здійснюється за фактично поставлений Продавцем Товар відповідно до розрахунків, визначених Сторонами у Специфікації (додаток до цього Договору) протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар. (Джерело фінансування - спеціальний фонд бюджету - субвенція) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 серпня 2019 09:59
Дата відповіді: 20 серпня 2019 10:36
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Аналог або еквівалент допускається на торги, але технічні характеристики повинні чітко співпадати (бути не гіршими) з заявленими за виключенням назви виробника або моделі обладнання. Запропонована форма тендерної пропозиції передбачає учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях. До участі у торгах допускаються усі суб’єкти господарювання, що відповідають вимогам чинного законодавства та тендерної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена у відповідності до розміру бюджетного призначення за кошторисом і не може перевищувати встановлену суму (в тому числі враховуючі ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОНДАРЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" 358 590,00
UAH з ПДВ
358 590,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОГУТ ЯРОСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 360 000,00
UAH з ПДВ
360 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2019 13:35
Лист-згода.pdf
04 вересня 2019 13:35
Додаток 5.pdf
04 вересня 2019 13:35
Додаток 4.pdf
04 вересня 2019 13:35
Додаток 3.pdf
04 вересня 2019 13:35
Додаток 2.pdf
04 вересня 2019 13:35
Тендерна пропозицiя.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОНДАРЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП "КОГУТ ЯРОСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БОНДАРЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2974615554
Переможець 358 590,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 17:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 17:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БОНДАРЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2974615554
358 590,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:17
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 14:59
Договір Бондаренко 3021, 26.09.2019.pdf укладений
26 вересня 2019 14:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 358 590,00
UAH