Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (Персональні комп'ютери)
Очікувана вартість
249 000,00 UAH
UA-2019-08-19-001532-a 41d76fa5ecdc46108fbbd9b0d4a33165
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Еріка Машкаринець

+380314521203 rayvo.perechin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПЕРЕЧИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02143353
Вебсайт: http://perechinskiyviddilosvitu.klasna.com
Місцезнаходження: 89200, Україна , Закарпатська обл., м. Перечин, ВУЛИЦЯ УЖГОРОДСЬКА, будинок 91
Контактна особа: Еріка Машкаринець
+380314521203
rayvo.perechin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 09:00
Очікувана вартість: 249 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 867,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,75%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Субвенція на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти, згідно Постанови КМУ № 319 від 03.04.2019.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 комплект
Машини для обробки даних (Джерело фінансування - субвенції з державного бюджету та співфінансування місцевого бюджету).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89200, Україна, Закарпатська область, м,Перечин, Ужгородська,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 вересня 2019  —  01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 16:05
ДОДАТОК 7doc.doc
21 серпня 2019 16:05
Додаток 3.doc
21 серпня 2019 16:05
ДОДАТК 6.doc
21 серпня 2019 16:05
ДОДАТОК 1.doc
21 серпня 2019 16:05
ДОДАТОК 2 .doc
21 серпня 2019 16:05
ДОДАТОК 4.doc
21 серпня 2019 16:05
ДОДАТОК 5.doc
21 серпня 2019 16:05
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯКРМПЮТЕРИ)doc.doc
21 серпня 2019 16:05
ДОДАТОК 8 doc.doc
19 серпня 2019 15:41
ДОДАТОК 8 doc.doc
19 серпня 2019 15:41
ДОДАТОК 7doc.doc
19 серпня 2019 15:41
Додаток 3.doc
19 серпня 2019 15:41
ДОДАТК 6.doc
19 серпня 2019 15:41
ДОДАТОК 1.doc
19 серпня 2019 15:41
ДОДАТОК 2 .doc
19 серпня 2019 15:41
ДОДАТОК 4.doc
19 серпня 2019 15:41
ДОДАТОК 5.doc
19 серпня 2019 15:41
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯКРМПЮТЕРИ)doc.doc
21 серпня 2019 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 16:05
ДОДАТОК 7doc.doc
21 серпня 2019 16:05
Додаток 3.doc
21 серпня 2019 16:05
ДОДАТК 6.doc
21 серпня 2019 16:05
ДОДАТОК 1.doc
21 серпня 2019 16:05
ДОДАТОК 2 .doc
21 серпня 2019 16:05
ДОДАТОК 4.doc
21 серпня 2019 16:05
ДОДАТОК 5.doc
21 серпня 2019 16:05
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯКРМПЮТЕРИ)doc.doc
21 серпня 2019 16:05
ДОДАТОК 8 doc.doc
19 серпня 2019 15:41
ДОДАТОК 8 doc.doc
19 серпня 2019 15:41
ДОДАТОК 7doc.doc
19 серпня 2019 15:41
Додаток 3.doc
19 серпня 2019 15:41
ДОДАТК 6.doc
19 серпня 2019 15:41
ДОДАТОК 1.doc
19 серпня 2019 15:41
ДОДАТОК 2 .doc
19 серпня 2019 15:41
ДОДАТОК 4.doc
19 серпня 2019 15:41
ДОДАТОК 5.doc
19 серпня 2019 15:41
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯКРМПЮТЕРИ)doc.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 серпня 2019 10:26
Дата відповіді: 21 серпня 2019 15:18
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Тендерним комітетом розглянуто Ваші запитання:
Відповідь 1.
Відповідно додатку Тендерної документації Замовника, до Комплекту персонального комп’ютера та обладнання для використання у навчальному процесі учнями та педагогічними працівниками зазначено – У разі, якщо у даних технічних вимогах йде посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що технічні вимоги містить вираз (або еквівалент). Запропонований учасником еквівалент товару повинен бути не гіршим за своїми технічними та якісними характеристиками.

Відповідь 2.
Відповідно до вимог додатку 3 до Тендерної документації передбачено, що Предмет закупівлі має відповідати вимогами до комп'ютерного обладнання, визначеними Типовим переліком комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, середньої та професійної освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року №1440, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 р. за № 55/31507. Крім того, пропозиція учасника має відповідати вимогам Тендерної документації Замовника, у тому числі додатку 4.

Відповідь 3
Згідно статті 5 Закону України „Про публічні закупівлі ” Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Також, Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Крім того, відповідно додатку 3 Тендерної документації:
Ціни вказуються з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені.
Якщо Учасник не являється платником податку на додану вартість або звільнений від податків, у складі своєї пропозиції такий Учасник надає всі відповідні документи, «ціну за одиницю грн.» та «загальна вартість грн.» вказує без ПДВ.



Інформація про відміну

Дата відміни
04 вересня 2019 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій