Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбук ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
7 200,00 UAH
UA-2019-08-19-001458-a ● 44598ac5ccc04f3992556aaf014bf796
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІКОПОЛЬСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ЦЕНТР МЕДИКО-СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01987244 |
Місцезнаходження: | 53210, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Раїси Кириченко, буд. 20 |
Контактна особа: |
Ірина Шевчук +380689221821 buh_priyut@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2019 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2019 15:10 |
Очікувана вартість: | 7 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Ноутбук ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Ноутбук ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) ("Умови оплати" - у безготівковій формі, "Джерело фінансування" - місцевий (обласний) бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53210, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, Р.Кириченко,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 серпня 2019
—
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюється Покупцем за пред’явленим рахунком протягом 14 робочих днів на підставі накладної, підписаної Покупцем та Продавцем. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій рахунок, але продукція поставляється Замовнику безперебійно та без пені. До ціни товару обов’язково включаються усі додаткові витрати, які пов’язані з доставкою товару, обов’язкові платежі, збори тощо. | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2019 15:27 |
ДОГОВІР ноутбук.doc |
19 серпня 2019 15:27 |
Оголошення.doc |
19 серпня 2019 15:27 |
Додаток 8 Лист-згода.docx |
19 серпня 2019 15:27 |
Додаток 6 Графік поставки.docx |
19 серпня 2019 15:27 |
Додаток 5 Строки поставки.docx |
19 серпня 2019 15:27 |
Додаток 4 Форма пропозиції.doc |
19 серпня 2019 15:27 |
Додаток 3 Вимоги до учасника.doc |
19 серпня 2019 15:27 |
Додаток 2 Технічні вимоги предмета зак..docx |
19 серпня 2019 15:27 |
Додаток 1 Специфікація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 серпня 2019 10:26
Дата відповіді: 20 серпня 2019 10:38
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1) Згідно тендерної документації, а саме в додатку 2 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» не вказана торгівельна марка на товар. Також в даному Додатку передбачено, що у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент". Тобто у випадку надання учасником еквівалентного товару, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації, проте з характеристиками не гіршим чим визначені в технічних вимогах тендерної документації буде вважатися таким, що відповідає вимогам Замовника. 2) В Тендерній документації (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Додаток 2) Повідомляємо Вас, що тендерним комітетом передбачено в додатку № 2 до тендерної документації , де учасник зазначає конкретну назву товару який ним пропонується. Тому це забезпечує дотримання всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене тендерний комітет вважає, що підстави для внесення змін в тендерну документацію відсутні. 3) До участі в закупівлі допускається будь-який учасник, вартість пропозицій якого зазначається з урахуванням усіх витрат, пов`язаних з предметом закупівлі у відповідності до вимог оголошення. При розгляді пропозицій до ціни неплатника ПДВ не додається сума ПДВ 20%, а ціна платника ПДВ розглядається з урахуванням ПДВ. Дякуємо за звернення!
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій