Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
7 200,00 UAH
UA-2019-08-19-001458-a 44598ac5ccc04f3992556aaf014bf796
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ірина Шевчук

+380689221821 buh_priyut@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІКОПОЛЬСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ЦЕНТР МЕДИКО-СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01987244
Місцезнаходження: 53210, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Раїси Кириченко, буд. 20
Контактна особа: Ірина Шевчук
+380689221821
buh_priyut@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 15:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 15:10
Очікувана вартість: 7 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Ноутбук ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Ноутбук ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) ("Умови оплати" - у безготівковій формі, "Джерело фінансування" - місцевий (обласний) бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53210, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, Р.Кириченко,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 серпня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюється Покупцем за пред’явленим рахунком протягом 14 робочих днів на підставі накладної, підписаної Покупцем та Продавцем. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій рахунок, але продукція поставляється Замовнику безперебійно та без пені. До ціни товару обов’язково включаються усі додаткові витрати, які пов’язані з доставкою товару, обов’язкові платежі, збори тощо. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 серпня 2019 10:26
Дата відповіді: 20 серпня 2019 10:38
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1) Згідно тендерної документації, а саме в додатку 2 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» не вказана торгівельна марка на товар. Також в даному Додатку передбачено, що у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент". Тобто у випадку надання учасником еквівалентного товару, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації, проте з характеристиками не гіршим чим визначені в технічних вимогах тендерної документації буде вважатися таким, що відповідає вимогам Замовника. 2) В Тендерній документації (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Додаток 2) Повідомляємо Вас, що тендерним комітетом передбачено в додатку № 2 до тендерної документації , де учасник зазначає конкретну назву товару який ним пропонується. Тому це забезпечує дотримання всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене тендерний комітет вважає, що підстави для внесення змін в тендерну документацію відсутні. 3) До участі в закупівлі допускається будь-який учасник, вартість пропозицій якого зазначається з урахуванням усіх витрат, пов`язаних з предметом закупівлі у відповідності до вимог оголошення. При розгляді пропозицій до ціни неплатника ПДВ не додається сума ПДВ 20%, а ціна платника ПДВ розглядається з урахуванням ПДВ. Дякуємо за звернення!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 7 111,00
UAH з ПДВ
6 967,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 7 140,00
UAH з ПДВ
6 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 14:33
Уставні_завірені.zip

Публічні документи

29 серпня 2019 14:06
Додаток 8 Лист-згода.pdf
29 серпня 2019 14:06
ДОГОВІР ноутбук.pdf
29 серпня 2019 14:06
Гарантійний лист.pdf
29 серпня 2019 14:06
Сервіс_центри.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Відхилено 6 967,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 13:20
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 6 996,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 14:45

Документи

03 вересня 2019 13:19
акцепт відмова.doc

Документи

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій