Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
пилососи та мішки багаторазового використання до них
Очікувана вартість
65 000,00 UAH
UA-2019-08-19-001102-a ● b2723cc454f14083a0c3c27d107ab771
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Група по транспортно-господарському обслуговуванню міськрайрад |
Код ЄДРПОУ: | 25811774 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, Шевченківський р-н, вул. Емінеску, 2 |
Контактна особа: |
Марія Буряковська +380372515632 grypatgo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2019 14:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 серпня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 28 серпня 2019 15:59 |
Очікувана вартість: | 65 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 325,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штука
пилососи KARCHER WD5 (11 шт.) та мішки багаторазового використання до них (11 шт.) (кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58000, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул.Емінеску,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 вересня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок постачальника на підставі видаткової накладної протягом 5-ти робочих днів з дня отримання товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2019 14:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2019 14:21 |
Проект договоруMicrosoft Word.docx | |
19 серпня 2019 14:21 |
ДТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 серпня 2019 10:32
Дата відповіді: 21 серпня 2019 11:16
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши Ваше запитання повідомляємо наступне.1) В документації до даних конкурсних торгів ми передбачили можливість надання «еквіваленту» товару, якщо його характеристики є відповідними або кращими ніж зазначені у технічних вимогах (п.6.2. документації).Так як відповідно до наших функціональних обов’язків ми здійснюємо прибирання приміщень виконавчих органів міської ради, а раніше закуплені пилососи марки KARCHER WD5 гарно себе проявили в роботі та зручніше здійснювати сервісне обслуговування побутових приладів однієї моделі та марки, було прийнято рішення орієнтуватись саме на цю марку та модель. 2) Учасник закупівлі повинен вказати торгову марку та модель у своїй пропозиції так як в іншому випадку не буде можливим ідентифікувати товар та перевірити чи він відповідає нашим вимогам.3) Фізичні особи, у тому числі фізичні особи-підприємці або юридичні особи можуть бути учасниками закупівлі, як передбачено п.3 Інструкції затвердженої наказом №10 від 19.03.2019 року. В оголошені вказано, що очікувана вартість з ПДВ. Сума пропозиціє має відповідати сумі договору.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Переможець |
51 061,89
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2019 14:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2019 11:32
|
договір пилососи.pdf | укладений |
03 вересня 2019 11:31
|