пилососи та мішки багаторазового використання до них
Очікувана вартість
65 000,00 UAH
UA-2019-08-19-001102-a b2723cc454f14083a0c3c27d107ab771
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Група по транспортно-господарському обслуговуванню міськрайрад
Код ЄДРПОУ: 25811774
Місцезнаходження замовника: 58000, Україна, Чернівецька обл., м. Чернівці, Шевченківський р-н, вул. Емінеску, 2
Контактна особа замовника: Марія Буряковська
+380372515632
grypatgo@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 28 серпня 2019 15:59
Очікувана вартість: 65 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 325,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штука
пилососи KARCHER WD5 (11 шт.) та мішки багаторазового використання до них (11 шт.) (кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул.Емінеску,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 вересня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок постачальника на підставі видаткової накладної протягом 5-ти робочих днів з дня отримання товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 серпня 2019 14:23
Електронний цифровий підпис
19 серпня 2019 14:21
Проект договоруMicrosoft Word.docx
19 серпня 2019 14:21
ДТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 серпня 2019 10:32
Дата відповіді: 21 серпня 2019 11:16
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши Ваше запитання повідомляємо наступне.1) В документації до даних конкурсних торгів ми передбачили можливість надання «еквіваленту» товару, якщо його характеристики є відповідними або кращими ніж зазначені у технічних вимогах (п.6.2. документації).Так як відповідно до наших функціональних обов’язків ми здійснюємо прибирання приміщень виконавчих органів міської ради, а раніше закуплені пилососи марки KARCHER WD5 гарно себе проявили в роботі та зручніше здійснювати сервісне обслуговування побутових приладів однієї моделі та марки, було прийнято рішення орієнтуватись саме на цю марку та модель. 2) Учасник закупівлі повинен вказати торгову марку та модель у своїй пропозиції так як в іншому випадку не буде можливим ідентифікувати товар та перевірити чи він відповідає нашим вимогам.3) Фізичні особи, у тому числі фізичні особи-підприємці або юридичні особи можуть бути учасниками закупівлі, як передбачено п.3 Інструкції затвердженої наказом №10 від 19.03.2019 року. В оголошені вказано, що очікувана вартість з ПДВ. Сума пропозиціє має відповідати сумі договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2019 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 51 061,89
UAH з ПДВ
51 061,89
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮВЕНТА-К" 60 654,00
UAH з ПДВ
60 654,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2019 14:28
Цінова пропозиція.pdf
27 серпня 2019 14:28
Сертифікат WD 5.pdf
27 серпня 2019 14:28
Проект договору.pdf
27 серпня 2019 14:28
Контактні дані.pdf
27 серпня 2019 14:28
Відгук.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 51 061,89
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 14:24

Документи

29 серпня 2019 14:24
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2019 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
51 061,89
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 серпня 2019 14:24
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
03 вересня 2019 11:32
договір пилососи.pdf укладений
03 вересня 2019 11:31

Актуальні тендери

До пошуку