Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (комп’ютерні комплектуючі)
Очікувана вартість
1 350 000,00 UAH
UA-2019-08-19-001098-b 2c6ac20e20ab4dc0a49d135e4ef24170
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Якимчук Ярослав Ігорович

380362635960 planfin@nuwm.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет водного господарства та природокористування
Код ЄДРПОУ: 02071116
Вебсайт: http://nuwm.edu.ua/
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Соборна, 11
Контактна особа: Якимчук Ярослав Ігорович
380362635960
planfin@nuwm.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 11:00
Очікувана вартість: 1 350 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо сервісного центру
Дата подання: 19 серпня 2019 18:06
Дата відповіді: 20 серпня 2019 12:26
Доброго дня. Згідно п.2.6. проекту договору, сервісне обслуговування здійснюється за місцезнаходженням Покупця або у власному сервісному центрі Постачальника. Чи не буде відхилена пропозиція Учасника, якщо сервісний центр Постачальника знахохиться в іншому місті, при умові, що Постачальник відреагує на звернення не пізніше наступного робочого дня з дати звернення, та за власний рахунок здійснить доставку товара на гарантійне обслуговування та повернення Покупцю?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь: Ні, така пропозиція не буде відхилена. Пунктом 3 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД чітко визначено підстави відхилення тендерних пропозицій. Крім того, умови договору можуть бути уточнені якщо це не впливає на істотні умови договору та не суперечить вимогам ТД.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-19-001098-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне підприємство "Сибез", Код ЄДРПОУ:35603027
Дата подання: 23 серпня 2019 15:30
невідповідність строку поставки
Шановний замовник!
Аналізуючи тендерну документацію до оголошеної вами закупівлі за кодом ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання за № UA-2019-08-19-001098-b у системі Prozorro, ми помітили невідповідність строку поставки у проекті договору про закупівлю та оголошенні про проведення закупівлю. А саме у проекті договору “Строк поставки Товару складає: на протязі 15 робочих днів з моменту укладення договору”, а у оголошенні про закупівлю - “до 31 грудня 2019 року”.
Враховуючи, що звіт про результати проведення процедури закупівлі формує автоматично електронна система закупівель, то в полі звіту щодо строку поставки товарів підтягується інформація, попередньо введена замовником в оголошенні.
Відповідно до Положення про Державну казначейську службу України № 215 від 15.04.2015 р., Держказначейство до здійснення оплати за договором про закупівлю перевіряє наявність договору про закупівлю, річного плану закупівель та звіту про результати проведення процедури закупівлі, які підтверджують проведення процедури закупівлі, за результатами якої укладено договір про закупівлю. При цьому у випадку невідповідності встановленим законодавством вимогам, зокрема звіту про результати проведення процедури закупівлі, держказначейство вживає заходів з недопущення здійснення платежів з рахунка замовника згідно з узятим фінансовим зобов'язанням за договором про закупівлю.
Оскільки, в проекті договору про закупівлю строк поставки товару буде відмінний від строку поставки товару в звіті про результати проведення процедури закупівлі - провести оплату згідно умов Договору буде неможливо.
Такими діями ви порушуєте принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”. Враховуючи вищевикладене, просимо:
1. Привести у відповідність тендерну документацію до закупівлі №UA-2019-08-19-001098-b.
2. Встановити однаковий строк поставки товару у оголошенні про проведення закупівлі, тендерній документації та проекті договору про закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 серпня 2019 16:27
Замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації виклавши додаток №5 до тендерної документації "Проект договору" в новій редакції
Номер вимоги: UA-2019-08-19-001098-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ", Код ЄДРПОУ:41702489
Дата подання: 17 вересня 2019 10:21
Невідповідність вимогам
У додатку 4 до тендерної документації опублікованої Замовником наведені технічні характеристики до лоту 6 - Пристрій виводу зображення (монітор). А саме частота, згідно вимог Замовника повинна бути не менше 75 Гц. Учасником пропонується монітор BenQ GL2250 (9H.L6VLA.TPE) з частотою 60 Гц, що можна перевірити на офіційному сайті виробника за посиланням https://www.benq.com/en/monitor/stylish/gl2250/specifications.html.
астиною 3 розділу оцінка тендерної пропозиції тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі” та тендерною документацією, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію Учасника ПП “ІТ МАСТЕР СЕРВІС” як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Повний текст у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 вересня 2019 11:47
Замовником прийнято рішення відміни торги за лотом 6 – Пристрій виводу зображення (монітор) по закупівлі UA-2019-08-19-001098-b за кодом згідно ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (комп’ютерні комплектуючі), через неможливість усунення порушення відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер вимоги: UA-2019-08-19-001098-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ", Код ЄДРПОУ:41702489
Дата подання: 19 вересня 2019 10:16
вимагаємо відхилити тендерну пропозицію
У додатку 4 до тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету до оголошеної Вами закупівлі за кодом ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання за № UA-2019-08-19-001098-b у системі Prozorro наведені технічні характеристики до лоту 8 Пристрій введення (клавіатура), а саме “Додаткові функції: наявність символів латинської та української абетки, нанесеної виробником, обов’язкова наявність літери «ґ», «ї» та апострофа.”
Запропонована учасником ТОВ “ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА” клавіатура A4Tech Kr-83 USB не містить літери «ґ». Дана інформація підтверджується фото клавіатури із офіційного сайту за посиланням https://a4tech.ua/0200086.html.
Таким чином технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованої клавіатури, не відповідають технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до додатку 4 до тендерної документації.
Частиною 3 розділу оцінка тендерної пропозиції тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Відповідно до п. 1 Додатку № 3 до тендерної документації Переможець торгів на виконання вимоги статті 17 Закону повинен надати “Інформацію в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи переможця та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення **.”
ТОВ “ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА” завантажив у систему Prozorro файл “документи для переможця по ст.17.pdf” у якому наявна Довідка про відсутність підстав для відмови в участі ТОВ “ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА” у процедурі закупівлі відповідно до п. 2 частини першої ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі”. У даній довідці всупереч вимогам тендерної документації відсутні власноручний підпис уповноваженої особи переможця та печатка, оскільки Учасник здійснює свою діяльність з печаткою.
Зважаючи на викладене вище, керуючись п. 2, 4 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі” та тендерною документацією, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ “ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА” як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Повний текст - у вкладенні.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 вересня 2019 14:15
Відповідь на 1 питання: Пропозиція ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ УКРАЇНА" відповідає вимогам щодо наявності української розкладки та моделі клавіатури визначеної в тендерній документації (A4Tech KR-83).
Відповідь на 2 питання: На момент подання вимоги Учасник ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ УКРАЇНА" не був визначений переможцем.

Документи подані скаржником

23 серпня 2019 15:30
Скарга НУВГП.docx

Документи подані скаржником

17 вересня 2019 10:21
Вимога 1 НУВГП (монітор).pdf

Документи подані скаржником

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 – Материнська плата
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 225 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 250,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 06 вересня 2019 12:28
Закінчення: 06 вересня 2019 13:08
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

150 шт
Материнська плата (Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України (кошти загального та спеціального фонду))
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33000, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Степана Бандери, 12
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Дата виставлення накладної Пiсляоплата 20 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 серпня 2019 09:54
Дата відповіді: 20 серпня 2019 12:25
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь до запитання №1: У додатку 4 ТД по Лоту №1 вказано технічні вимоги до предмету закупівлі - GIGABYTE GA-A320M-S2H або еквівалент, звертаю увагу, що визначено чітко Тип роз’єму – Socket AM4, щодо інших характеристик визначено мінімальні параметри , (у пропозиції можуть надаватись кращі, але не гірші) або із можливістю надати еквівалент.
Відповідь до запитання №2: У додатку 4 ТД під таблицею визначено «Функціональні вимоги» де чітко визначено наступне «В пропозиції повинна бути чітко вказана конфігурація та комплектність кожного виробу (тип, марка, назва виробника, кількість).»
Відповідь до запитання №3: Відповідно до умов ТД не встановлено обмежень, щодо участі ФОПів у закупівлі . Оцінка пропозиції ФОПа буде як остаточна. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки) вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 214 200,00
UAH з ПДВ
209 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ" 216 450,00
UAH з ПДВ
210 924,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 217 980,00
UAH з ПДВ
210 933,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 218 547,00
UAH з ПДВ
218 547,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 222 750,00
UAH з ПДВ
222 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 10:05
Довідка_ДФС.pdf
13 вересня 2019 10:04
МВС 01.09.pdf
13 вересня 2019 10:04
Д_Кор_ТОВ Діавестенд_05.09.zip
09 вересня 2019 08:10
469053_пропозиція_оновлена.pdf
05 вересня 2019 00:25
Електронний підпис
04 вересня 2019 23:47
Витяг ПДВ копія.pdf
04 вересня 2019 23:47
Витяг_25.08.19_копія.pdf
04 вересня 2019 23:47
Статут копія.pdf
04 вересня 2019 23:47
Наказ директора копія.pdf
04 вересня 2019 23:47
Договір копія 3.pdf
04 вересня 2019 23:47
Договір копія 2.pdf
04 вересня 2019 23:47
Договір копія 1.pdf

Публічні документи

05 вересня 2019 10:25
кваліфікаційні4387951.pdf
05 вересня 2019 10:18
Проект договору НУВГП.pdf
05 вересня 2019 09:45
Тендер НУВГП.zip

Публічні документи

03 вересня 2019 16:58
6. Протокол повноваження.pdf
03 вересня 2019 16:58
4. Статут.pdf
03 вересня 2019 16:58
3. Витяг ПДВ.pdf
03 вересня 2019 16:58
25. Проект договору.pdf
03 вересня 2019 16:58
21. Лист про висновки СЕС.pdf
03 вересня 2019 16:58
20. Лист про сертифікацію.pdf
03 вересня 2019 16:58
2. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
03 вересня 2019 16:58
1. Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

04 вересня 2019 07:06
Електронний підпис
04 вересня 2019 06:59
Витяг з ЄДР.pdf
04 вересня 2019 06:59
Проект договору.pdf

Публічні документи

05 вересня 2019 10:38
ЕКО3451_Проект Договору.pdf
05 вересня 2019 10:38
ЕКО3451_Згода з договором.pdf
05 вересня 2019 10:38
ЕКО3451_Довідка пункт 4 ч.1.pdf
05 вересня 2019 10:38
3023_Видаткові.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВКОМ"

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 209 700,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 12:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2019 12:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
209 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:57
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 11:59
Договір № 001098-b-001.pdf укладений
27 вересня 2019 11:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 209 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 34 950,00 UAH)