Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з монтажу системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в будівлі Комунального підприємства "Криворізький дитячий санаторій "Дніпропетровської обласної ради" за адресою: м.Кривий Ріг, Центрально-Міський район, вул.Гете,буд.65
Очікувана вартість
251 371,00 UAH
UA-2019-08-19-001082-a 14bdbdf0fea94d048e69ec46af3a60df
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Олексіівна Бокарева

+380675644474 kardiosanatoriy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Криворізький дитячий санаторій" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01986279
Місцезнаходження: 50067, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Гете, буд. 65
Контактна особа: Інна Олексіівна Бокарева
+380675644474
kardiosanatoriy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 14:18
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2019 13:52
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 13:52
Початок аукціону: 05 вересня 2019 14:49
Очікувана вартість: 251 371,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 256,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з монтажу системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в будівлі Комунального підприємства "Криворізький дитячий санаторій" Дніпропетровської обласної ради"за адресою: м.Кривий Ріг, Центрально-Міський район, вул.Гете, буд.65
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50067, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул,Гете, буд.65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-19-001082-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ", Код ЄДРПОУ:42676235
Дата подання: 18 вересня 2019 08:08
Оскарження визначення переможця
Оскарження Протоколу засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Криворізький дитячий санаторій» Дніпропетровської обласної ради про відхилення пропозиції Учасника відкритих торгів № 106 від 10.09.2019р., а саме: безпідставної дискваліфікації
ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 вересня 2019 13:42
У скасуванні Протокольного рішення про дискваліфікацію ТОВ "Системи протипожежного захисту" відмовити

Документи подані скаржником

Документи

20 вересня 2019 13:42
Відповідь на вимогу.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-19-001082-a.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ", Код ЄДРПОУ:42676235
Дата подання: 20 вересня 2019 18:01
Скарга на дії Замовника
Оскарження дій замовника
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 25 вересня 2019 10:24
Скарга відкликана скаржником
Причина: !
Дата: 30 вересня 2019 10:03
рішення від 24.09.2019 № 13519 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2019 10:24
Рішення від 09.10.2019 № 14545.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2019 23:21

Документи подані скаржником

20 вересня 2019 18:01
Скарга.pdf
20 вересня 2019 18:01
пл.доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-18-000016 ● a1235f2f002349ab81693287399c89c5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2019 14:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

15.11.2019 № 191

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.11.2019 № 191

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2019-08-19-001082-а 19.08.2019 Комунальне підприємство «Криворізький дитячий санаторій» Дніпропетровської обласної ради (код за ЄДРПОУ 01986279)
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-20 11:10:04

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з монтажу системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в будівлі Комунального підприємства "Криворізький дитячий санаторій" Дніпропетровської обласної ради" за адресою: м.Кривий Ріг, Центрально-Міський район, вул.Гете, буд.65 за номером ID: UA-2019-08-19-001082-а та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Відповідно до п. 2.1.4 частини 5 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання свідоцтва (посвідчення, атестати, дипломи) про проходження спеціального навчання на виконання робіт з монтажу оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, з урахуванням вимог, визначених в Постанові Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852, зокрема,
– налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) – не нижче 3-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Відповідно до довідки від 27.08.2019 №2708/3 у Приватного підприємства «Яровіт С» на посаді налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю значиться одна особа – Тюляков Є.В.
Крім того, згідно з пунктом 5 додатку 3 до тендерної документації на усі придбані матеріали, устаткування і вироби, які застосовуються при виконанні будівельно-монтажних робіт, учасник повинен надати замовнику сертифікати відповідності і технічну документацію заводів-виробників на устаткування та документи, що свідчать про якість устаткування, матеріалів і виробів.
У складі пропозиції відсутні документа на матеріали, зазначені у п.6,8,9,11, 12,19,20 технічних вимог.
Чому не відхилено тендерну пропозицію Приватного підприємства «Яровіт С» як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-22 13:35:26

Пояснення до запиту

1. Пояснення відповідно п.2.1.4 частини 5 розділу 3 Тендерної документаціїї :

Учасник процедури закупівлі ПП "Яровіт С"надає відповідні копії документів задіяних осіб при проведенні монтажних робіт з урахуванням вимог п. 15 Постанові Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852, а саме: «Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) — не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) — не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.»
В документах наданих Приватним підприємством «Яровіт С» було зазначено - довідка від 27.08.2019 №2708/3, що до робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей залучено чотири особи (одна особа - налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики і три особи – електромонтер), також у складі тендерної пропозиції надано копії документів про освіту задіяних осіб.

2.Пояснення відповідно до додатка 3 п.5 Тендерної документації:

Додатком 3 тендерної документації визначено загальні вимоги та обов’язки Виконавця при виконанні послуг тощо. Пунктом 5 додатку 3 передбачено, що матеріали, устаткування і вироби , які застосовуються купуються перед початком монтажних робіт. Після придбання матеріалів і устаткування Виконавець надає Замовнику сертифікати відповідності , що свідчать про якість устаткування, матеріалів і виробів.
У складі тендерної пропозиції Приватним підприємством «Яровіт С» надано копії сертифікатів на обладнання протипожежного призначення, як це передбачено проектним рішенням та вимогами п. 5.11 ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту


Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-12-06 15:13:32

Відповідь до висновку моніторинга закупівлі

В завантажених файлах

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Для усунення порушень надано свідоцтва ( посвідчення, атестати, дипломи) на інженера/налагоджувальника приладів,апаратури та систем автоматичного контролю,регулюванню та керування - Тюлякова Є.В.

2019-12-06 15:30:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" 188 340,00
UAH з ПДВ
164 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С» 197 968,20
UAH з ПДВ
165 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2019 13:03
Електронний підпис
04 вересня 2019 12:59
Посвідчення оригінали 2.rar
04 вересня 2019 12:59
Посвідчення оригінали 1.rar
04 вересня 2019 12:59
тендерна пропозиція.pdf
04 вересня 2019 12:59
Статут частина 4.pdf
04 вересня 2019 12:59
Статут частина 3.pdf
04 вересня 2019 12:59
Статут частина 2.pdf
04 вересня 2019 12:59
Статут частина 1.pdf
04 вересня 2019 12:59
Опис.pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 21:18
Електронний підпис
12 вересня 2019 16:30
Електронний підпис
12 вересня 2019 16:28
ст 17 п. 8 ч. 1 ПП Яровит С .pdf
12 вересня 2019 16:28
Запит налогова.pdf
12 вересня 2019 16:28
Dovidka_19244561800220792058.pdf
10 вересня 2019 15:59
Електронний підпис
02 вересня 2019 17:18
Електронний підпис
01 вересня 2019 22:28
Електронний підпис
01 вересня 2019 22:12
Електронний підпис
01 вересня 2019 22:10
Наказ ліцензія.pdf
01 вересня 2019 16:18
Електронний підпис
01 вересня 2019 16:17
Електронний підпис
01 вересня 2019 16:16
ст 17 ПП Яровит С .pdf
01 вересня 2019 16:16
працівники ПП Яровит С .pdf
01 вересня 2019 16:16
МТБ ПП Яровит С .pdf
01 вересня 2019 16:16
ліст згода ПП Яровит С .pdf
01 вересня 2019 16:16
Наказ Штрек грудень.pdf
01 вересня 2019 16:16
Аналогичні договора.pdf
01 вересня 2019 16:16
Декларація з ОП.pdf
01 вересня 2019 16:16
витяг ЄДРПОУ ПП ЯРОВІТ С.pdf
01 вересня 2019 16:16
досвід ПП Яровит С .pdf
01 вересня 2019 16:16
довкілля ПП Яровит С .pdf
01 вересня 2019 16:16
акт обстеження.pdf
01 вересня 2019 16:16
Кошторис.zip
01 вересня 2019 16:16
ПРОПОЗИЦІЯ ПП Яровит С .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
Відхилено 164 990,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 11:58
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С»
#41922960
Переможець 165 000,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 14:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С»
#41922960
165 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2019 21:37
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2019 11:19
Додаткова угода№1.PDF зміни до договору
21 жовтня 2019 11:18
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 16:28
9.jpg укладений
18 жовтня 2019 16:25
7.jpg укладений
18 жовтня 2019 16:25
12.jpg укладений
18 жовтня 2019 16:25
13.jpg укладений
18 жовтня 2019 16:25
1.jpg укладений
18 жовтня 2019 16:25
15.jpg укладений
18 жовтня 2019 16:25
11.jpg укладений
18 жовтня 2019 16:25
8.jpg укладений
18 жовтня 2019 16:25
6.jpg укладений
18 жовтня 2019 16:25
5.jpg укладений
18 жовтня 2019 16:25
14.jpg укладений
18 жовтня 2019 16:25
4.jpg укладений
18 жовтня 2019 16:25
10.jpg укладений
18 жовтня 2019 16:25
3.jpg укладений
18 жовтня 2019 16:25
2.jpg укладений
18 жовтня 2019 16:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни обсягів закупівлі керуючись Законом України "Про публічні закупівлі" ст.36 ч.4 п.1 та зменшення суми фінансування
Номер договору про закупівлю: №86
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 100 000,00
UAH