Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Криворізький дитячий санаторій" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01986279 |
Місцезнаходження: | 50067, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Гете, буд. 65 |
Контактна особа: |
Інна Олексіівна Бокарева +380675644474 kardiosanatoriy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2019 14:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2019 13:52 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2019 13:52 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2019 14:49 |
Очікувана вартість: | 251 371,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 256,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2019 14:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2019 14:18 |
ТД системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ»
Скарги до процедури
Дата подання: 20 вересня 2019 18:01
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-18-000016 ● a1235f2f002349ab81693287399c89c5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2019 14:40 |
15.11.2019 № 191
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.11.2019 № 191
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2019-08-19-001082-а 19.08.2019 Комунальне підприємство «Криворізький дитячий санаторій» Дніпропетровської обласної ради (код за ЄДРПОУ 01986279)
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-20 11:10:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з монтажу системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в будівлі Комунального підприємства "Криворізький дитячий санаторій" Дніпропетровської обласної ради" за адресою: м.Кривий Ріг, Центрально-Міський район, вул.Гете, буд.65 за номером ID: UA-2019-08-19-001082-а та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Відповідно до п. 2.1.4 частини 5 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання свідоцтва (посвідчення, атестати, дипломи) про проходження спеціального навчання на виконання робіт з монтажу оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, з урахуванням вимог, визначених в Постанові Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852, зокрема,
– налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) – не нижче 3-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Відповідно до довідки від 27.08.2019 №2708/3 у Приватного підприємства «Яровіт С» на посаді налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю значиться одна особа – Тюляков Є.В.
Крім того, згідно з пунктом 5 додатку 3 до тендерної документації на усі придбані матеріали, устаткування і вироби, які застосовуються при виконанні будівельно-монтажних робіт, учасник повинен надати замовнику сертифікати відповідності і технічну документацію заводів-виробників на устаткування та документи, що свідчать про якість устаткування, матеріалів і виробів.
У складі пропозиції відсутні документа на матеріали, зазначені у п.6,8,9,11, 12,19,20 технічних вимог.
Чому не відхилено тендерну пропозицію Приватного підприємства «Яровіт С» як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-22 13:35:26
Пояснення до запиту
1. Пояснення відповідно п.2.1.4 частини 5 розділу 3 Тендерної документаціїї :
Учасник процедури закупівлі ПП "Яровіт С"надає відповідні копії документів задіяних осіб при проведенні монтажних робіт з урахуванням вимог п. 15 Постанові Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852, а саме: «Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) — не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) — не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.»
В документах наданих Приватним підприємством «Яровіт С» було зазначено - довідка від 27.08.2019 №2708/3, що до робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей залучено чотири особи (одна особа - налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики і три особи – електромонтер), також у складі тендерної пропозиції надано копії документів про освіту задіяних осіб.
2.Пояснення відповідно до додатка 3 п.5 Тендерної документації:
Додатком 3 тендерної документації визначено загальні вимоги та обов’язки Виконавця при виконанні послуг тощо. Пунктом 5 додатку 3 передбачено, що матеріали, устаткування і вироби , які застосовуються купуються перед початком монтажних робіт. Після придбання матеріалів і устаткування Виконавець надає Замовнику сертифікати відповідності , що свідчать про якість устаткування, матеріалів і виробів.
У складі тендерної пропозиції Приватним підприємством «Яровіт С» надано копії сертифікатів на обладнання протипожежного призначення, як це передбачено проектним рішенням та вимогами п. 5.11 ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-12-06 15:13:32
Відповідь до висновку моніторинга закупівлі
В завантажених файлах
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Для усунення порушень надано свідоцтва ( посвідчення, атестати, дипломи) на інженера/налагоджувальника приладів,апаратури та систем автоматичного контролю,регулюванню та керування - Тюлякова Є.В.
2019-12-06 15:30:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" #42676235 |
Відхилено |
164 990,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2019 11:58
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С» #41922960 |
Переможець |
165 000,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2019 14:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2019 21:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2019 11:19
|
Додаткова угода№1.PDF | зміни до договору |
21 жовтня 2019 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2019 16:28
|
9.jpg | укладений |
18 жовтня 2019 16:25
|
7.jpg | укладений |
18 жовтня 2019 16:25
|
12.jpg | укладений |
18 жовтня 2019 16:25
|
13.jpg | укладений |
18 жовтня 2019 16:25
|
1.jpg | укладений |
18 жовтня 2019 16:25
|
15.jpg | укладений |
18 жовтня 2019 16:25
|
11.jpg | укладений |
18 жовтня 2019 16:25
|
8.jpg | укладений |
18 жовтня 2019 16:25
|
6.jpg | укладений |
18 жовтня 2019 16:25
|
5.jpg | укладений |
18 жовтня 2019 16:25
|
14.jpg | укладений |
18 жовтня 2019 16:25
|
4.jpg | укладений |
18 жовтня 2019 16:25
|
10.jpg | укладений |
18 жовтня 2019 16:25
|
3.jpg | укладений |
18 жовтня 2019 16:25
|
2.jpg | укладений |
18 жовтня 2019 16:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни обсягів закупівлі керуючись Законом України "Про публічні закупівлі" ст.36 ч.4 п.1 та зменшення суми фінансування |
Номер договору про закупівлю: | №86 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |