Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Устаткування та приладдя офісне різне за Кодом ДК 021:2015 30190000-7 (Папір А-4)
Очікувана вартість
14 600,00 UAH
UA-2019-08-19-000791-b ● 6f4b7dacc357465b82b0ab96b305e6d3
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Калинівський районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги" Калинівської районної ради |
Код ЄДРПОУ: | 37258835 |
Місцезнаходження: | 22426, Україна , Вінницька обл., село. Бережани, Миру,14 |
Контактна особа: |
Маркарова Олена Вікторівна 380961495283 realrealmar@bigmir.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2019 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2019 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 14 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 73,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Устаткування та приладдя офісне різне за Кодом ДК 021:2015 30190000-7 (Папір А-4)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 пачка
Устаткування та приладдя офісне різне за Кодом ДК 021:2015 30190000-7 (Папір А-4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22400, Україна, Вінницька область, Калинівка, вул. Чкалова,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2019 15:02 |
dodatok_1_do_ogoloshennya.doc |
19 серпня 2019 15:02 |
Додаток №3.docx |
19 серпня 2019 15:02 |
dodatok_2_do_ogoloshennya.doc |
19 серпня 2019 15:01 |
ogoloshennya.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 серпня 2019 10:28
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА" #3033120440 |
Переможець |
14 175,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2019 12:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Рисунок (3).jpg | укладений |
29 серпня 2019 09:00
|
Рисунок (2).jpg | укладений |
29 серпня 2019 09:00
|
Рисунок.jpg | укладений |
29 серпня 2019 08:59
|