Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Ярмолинецька ЦРЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 02004574 |
Місцезнаходження: | 32100, Україна , Хмельницька обл., Ярмолинці, вулиця Шевченка 41 |
Контактна особа: |
Слободян Аліна Олександрівна +380385321664 yarm-crl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2019 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2019 14:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2019 14:30 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2019 15:42 |
Очікувана вартість: | 289 793,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,86% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Ноубуки | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2019 14:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2019 14:31 |
Тендерна документація (ноутбуки)-2.doc | |
19 серпня 2019 14:26 |
протокол.jpeg |
19 серпня 2019 14:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
19 серпня 2019 14:31 |
Тендерна документація (ноутбуки)-2.doc
|
||
19 серпня 2019 14:26 |
протокол.jpeg
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
До участі в закупівлі допускаються фізичні осіби-підприємці неплатники ПДВ. Система автоматично обирає переможця.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-21-000004 ● 2e4683e6a7c6419e8abe5c5cd596c339
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 серпня 2019 10:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.08.2019 № 37
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління –
начальник відділу контролю органів
влади, оборони, правоохоронних
органів та місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 21.08.2019 №37
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-08-19-000707-b 19.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія МЕЛЬНИК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тенденим комітетом усунуті порушення згідно висновку моніторингу.
2019-08-22 11:48:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі. Протокол засідання тендерного комітету від 21.08.2019 №18
2019-08-27 09:42:30
Інформація про відміну
Дата відміни: | 22 серпня 2019 11:51 |
Коментар щодо відміни: | передбачених ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» як неможливість усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства з питань публічних закупівель. |