Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електричні побутові прилади (Пральна машина)
Очікувана вартість
21 000,00 UAH
UA-2019-08-19-000545-a ● 17dfad904d5a47daae21c35a5f385fdf
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143212 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66 |
Контактна особа: |
Оксана Довгошиєнко +380414296283 dovgoshyenko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2019 11:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2019 16:00 |
Очікувана вартість: | 21 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 105,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади
Електричні побутові прилади (Пральна машина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Електричні побутові прилади (Пральна машина) Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, Шевченка,60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Продавець надає Замовнику належним чином оформлені документи. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Продавця. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2019 11:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2019 11:43 |
ТД пральна машина.doc | |
19 серпня 2019 11:34 |
Додаток №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.doc | |
19 серпня 2019 11:34 |
Додаток №1 Технічний опис.doc | |
19 серпня 2019 11:34 |
Додаток №3.docx | |
19 серпня 2019 11:34 |
Дод 4 Проект договору.doc |
19 серпня 2019 11:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 серпня 2019 11:43 |
ТД пральна машина.doc
|
|||
19 серпня 2019 11:34 |
Додаток №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.doc
|
|||
19 серпня 2019 11:34 |
Додаток №1 Технічний опис.doc
|
|||
19 серпня 2019 11:34 |
Додаток №3.docx
|
|||
19 серпня 2019 11:34 |
Дод 4 Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 серпня 2019 10:58
Дата відповіді: 20 серпня 2019 11:27
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! 1. У випадку, якщо у цій тендерній документації в описі та / або в вимогах до предмету закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Учасник може пропонувати еквівалентні за технічними рішеннями товари. У розумінні цієї тендерної документації любі посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі, джерело його походження або виробника всі такі посилання вживаються у значенні (або еквівалент), але показники товару мають бути не гірше ніж в технічних вимогах замовника. 2) згідно додатку 3 тендерної документації зазначено: Для платників ПДВ: копія Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ; Для платників єдиного податку: копія Свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку., тобто участь можуть приймати будь хто, окрім учасників до яких застосовано санкції згідно пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 р. №1644-VII.
Інформація про відміну
Дата відміни
04 вересня 2019 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій