Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Лот 1 - Комплект із комп'ютера в зборці, з клавіатурою, мишкою та монітором на оснащення лабораторії і кафедри архітектури ДВНЗ «ПДТУ»; Лот 2 – Комплект із комп'ютера в зборці, з клавіатурою, мишкою та монітором на оснащення лабораторії і кафедри архітектури ДВНЗ «ПДТУ»). Джерело фінансування закупівлі – субвенція з місцевого бюджету Державному бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів
Очікувана вартість
385 100,00 UAH
UA-2019-08-19-000534-c 65350eb96a5c4f7486c5ddf94839a27d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Обухова Наталя Олександрівна

+380629529922 obukhovanataly@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний вищий навчальний заклад "Приазовський державний технічний університет"
Код ЄДРПОУ: 02070812
Місцезнаходження: 87555, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Університетська, 7
Контактна особа: Обухова Наталя Олександрівна
+380629529922
obukhovanataly@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 00:00
Очікувана вартість: 385 100,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Тендерна документація

22 серпня 2019 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 15:30
Зміни до ТД комп.doc
22 серпня 2019 15:30
ТД комп оновлена.doc
19 серпня 2019 15:08
ТД комп.doc
22 серпня 2019 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 15:30
Зміни до ТД комп.doc
21 серпня 2019 13:57
Зміни до ТД комп.doc
20 серпня 2019 16:21
Зміни до ТД комп.doc
22 серпня 2019 15:30
ТД комп оновлена.doc
21 серпня 2019 13:57
ТД комп оновлена.doc
20 серпня 2019 16:21
ТД комп оновлена.doc
19 серпня 2019 15:08
ТД комп.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 21 серпня 2019 12:45
Дата відповіді: 21 серпня 2019 14:23
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо Вам за уточнення, та повідомляємо наступне:
Замовником внесено зміни до тендерної документації шляхом ВИКЛЮЧЕННЯ вимоги щодо необхідності включення у вартість товару витрат Учасників, пов’язаних із підключенням, наладкою обладнання та інструктажем персоналу Замовника. Таким чином, за умовами тендеру передбачається тільки поставка товару.
З повагою та найкращими побажаннями!

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Лот 1 - Комплект із комп'ютера в зборці, з клавіатурою, мишкою та монітором на оснащення лабораторії і кафедри архітектури ДВНЗ «ПДТУ»). Джерело фінансування закупівлі – субвенція з місцевого бюджету Державному бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 332 800,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 664,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 04 вересня 2019 13:55
Закінчення: 04 вересня 2019 14:22
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

13 комп
Комплект із комп'ютера в зборці, з клавіатурою, мишкою та монітором на оснащення лабораторії і кафедри архітектури ДВНЗ «ПДТУ». Джерело фінансування закупівлі – субвенція з місцевого бюджету Державному бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Університетська, 7
Дата доставки: 29 листопада 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування Покупцем коштів на реєстраційний рахунок Продавця протягом 10 (десяти) робочих днів, після отримання Товару на склад Покупця на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 15:30
Зміни до ТД комп.doc
22 серпня 2019 15:30
ТД комп оновлена.doc
19 серпня 2019 15:08
ТД комп.doc
22 серпня 2019 15:30
Зміни до ТД комп.doc
21 серпня 2019 13:57
Зміни до ТД комп.doc
20 серпня 2019 16:21
Зміни до ТД комп.doc
22 серпня 2019 15:30
ТД комп оновлена.doc
21 серпня 2019 13:57
ТД комп оновлена.doc
20 серпня 2019 16:21
ТД комп оновлена.doc
19 серпня 2019 15:08
ТД комп.doc

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 серпня 2019 10:26
Дата відповіді: 20 серпня 2019 12:31
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Стосовно Вашого першого запитання: «Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?» - повідомляємо наступне.
В тендерній документації Замовника (Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі») зазначено: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (технічні та якісні характеристики наведені в Додатку №2). Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений Технічними вимогами цієї тендерної документації (Додаток 2), даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками та характеристиками (мати характеристики не нижче зазначених). Просимо звернути увагу, що в Додатку № 2 Тендерної документації Замовника «Технічні вимоги (специфікація)» біля кожного конкретного найменування торгівельної марки чи моделі міститься обов’язкове посилання (або еквівалент що відповідає вказаним параметрам чи має кращі характеристики).

Крім того, у Додатку № 2 Тендерної документації Замовника «Технічні вимоги (специфікація)» міститься Примітка:
«У разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз «або еквівалент» ( що відповідає вказаним параметрам чи має кращі характеристики)».

Стосовно Вашого другого запитання: «Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"» - повідомляємо наступне.
У Додатку № 2 Тендерної документації Замовника «Технічні вимоги (специфікація)» (абзац «Вимоги щодо якості та гарантійні зобов’язання»), зазначено: «Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати технічним та якісним характеристикам, встановленим в Технічних вимогах, викладеним у даному додатку до тендерної документації (далі ТД). Підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам запропонованого Учасником товару, викладеним у даному додатку до ТД, надається Учасником у технічній пропозиції у вигляді заповненої таблиці відповідності технічним та якісним характеристикам запропонованого обладнання згідно з формою, що наведена у "Додатку 3".

Додаток 3 «Технічна пропозиція» містить таблицю відповідності технічним та якісним характеристикам запропонованого обладнання, яку заповнюють Учасники процедури закупівлі, зазначаючи зокрема: найменування, характеристики товару запропоновані учасником процедури закупівлі та відповідність («так» чи «ні») вимогам Замовника, щодо бажаних характеристик товару (з Додатку № 2 ТД).

Додаток 3 «Технічна пропозиція» містить «Пояснення щодо заповнення таблиці відповідності технічним та якісним характеристикам запропонованого обладнання», а саме: «У графі «Характеристики товару запропоновані учасником процедури закупівлі» Учасником зазначається конкретна назва та характеристики запропонованого нового обладнання. У графі «Відповідність» необхідно зробити відмітку «Так», у разі якщо технічні та якісні характеристики запропоновані Учасником відповідають зазначеним технічним вимогам Замовника (або мають кращі характеристики), та відмітку «Ні», у разі якщо технічні та якісні характеристики нижче зазначених вимог (тобто не відповідають їм). Таблиця відповідності технічним та якісним характеристикам запропонованого обладнання повинна засвідчувати відповідність запропонованого Учасником нового обладнання всім вимогам Технічних вимог цієї ТД.
Стосовно Вашого третього запитання: «Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФОП неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?» - повідомляємо наступне.

В тендерній документації Замовника (Розділ 1. Загальні положення п. 5 Недискримінація учасників) зазначено: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах».

Крім того, в тендерній документації Замовника (Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції, п. 1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію) зазначено:
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.

Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Ціна тендерної пропозиції повинна бути розрахована і зазначена з урахуванням всіх витрат Учасника, включаючи вартість самого товару, який є предметом закупівлі, всіх податків, зборів та мита, що сплачуватимуться стосовно цієї поставки, а також витрати на підключення, наладку та інструктаж персоналу.
Крім того, ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути надана з обов’язковим зазначенням ПДВ (податку на додану вартість) - для платників ПДВ.
Перелік критеріїв та методика оцінки: Критерій «ціна» - питома вага – 100% (в т.ч. ПДВ). Розгляд пропозицій починається з пропозиції учасника, що запропонував в аукціоні найменшу ціну. Якщо подана учасником пропозиція повністю відповідає тим вимогам, що висувались замовником у тендерній документації, такий учасник визначається переможцем, а пропозиції інших учасників навіть не розглядаються. У разі якщо замовник бачить невідповідність пропозиції окремим вимогам, він відхиляє таку пропозицію та переходить до розгляду наступної. Цей процес повторюється до того моменту, поки замовник не визначить переможця або не відхилить всі подані тендерні пропозиції.

Переможцем визначається учасник, який за результатами електронного аукціону надав пропозицію з найменшою ціною (в т.ч. ПДВ), та пропозиція якого не була відхилена на підставі вимог Закону.

Дякуємо за Ваші запитання! З повагою та найкращими побажаннями!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 299 986,05
UAH з ПДВ
287 096,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 301 123,68
UAH з ПДВ
287 096,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 324 870,00
UAH з ПДВ
324 870,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2019 13:41
Документи переможця.pdf
03 вересня 2019 19:49
Електронний підпис
03 вересня 2019 19:36
Реєстр документів.pdf
03 вересня 2019 19:36
41_Витяг з ЄДР.pdf
03 вересня 2019 19:36
40_Додаток 3.pdf
03 вересня 2019 19:36
39_Висновок Сес.pdf
03 вересня 2019 19:36
38_Висновок Сес.pdf
03 вересня 2019 19:36
37_Додаток 1.pdf
03 вересня 2019 19:36
36_Гарантійний лист.pdf
03 вересня 2019 19:36
35_Сертифікат дилера.pdf
03 вересня 2019 19:36
27_Копія виписки з ЄДР.pdf
03 вересня 2019 19:36
26_Копії сертифікатів.PDF
03 вересня 2019 19:36
24_Інформаційна довідка.pdf
03 вересня 2019 19:36
20_ Додаток 5.pdf
03 вересня 2019 19:36
19_Додаток 6.pdf
03 вересня 2019 19:36
18_Додаток 4.pdf
03 вересня 2019 19:36
16_Довідка-пояснення.pdf
03 вересня 2019 19:36
14_Довідка резидент.pdf
03 вересня 2019 19:36
4_Відповідність статті 17.pdf
03 вересня 2019 19:36
3_Витяг з реєстру пдв.pdf
03 вересня 2019 19:36
2 СТАТУТ нова редакція.pdf

Публічні документи

03 вересня 2019 10:57
Електронний підпис

Публічні документи

03 вересня 2019 22:05
Електронний підпис
03 вересня 2019 22:05
реєстр документів.pdf
03 вересня 2019 22:05
проект договору.pdf
03 вересня 2019 22:05
Статут копія.pdf
03 вересня 2019 22:05
Статут.pdf
03 вересня 2019 22:05
Витяг ПДВ копія.pdf
03 вересня 2019 22:05
Витяг_25.08.19_копія.pdf
03 вересня 2019 22:05
Виписка з ЄДР_копія.pdf
03 вересня 2019 22:05
повноваження директора.pdf
03 вересня 2019 22:05
469022_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 287 096,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 10:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2019 10:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
287 096,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:43
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 16:03
Додаткова угода 3 до 2396.pdf зміни до договору
13 листопада 2019 16:01
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 15:53
Додаткова угода 2 до 2396.pdf зміни до договору
13 листопада 2019 15:53
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 14:20
Додаткова угода 1 до 2396.pdf зміни до договору
27 вересня 2019 13:46
Електронний підпис укладений
19 вересня 2019 08:58
Договір 2396.pdf зміни до договору
19 вересня 2019 08:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): П. 11.1 Договору викласти у наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31 грудня 2019 р., до повного виконання фінансових зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 2396
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Додаток 1 до Договору викласти у наступній редакції: Найменування товару - Персональний комп'ютер у комплекті: системний блок, монітор, клавіатура, миша, Характеристика Товару - Материнська плата: ASUS TUF B450M-PLUS GAMING, Тип роз’єму: Socket AMD AM4, Чипсет: AMD B450, Формфактор: MicroATX, Підтримка пам’яті: 4 x DIMM, Max. 64GB, DDR4 3466(O.C.)/3200(O.C.)/3000(O.C.)/2800(O.C.)/2666/2400/2133 MHz Un-buffered Memory Dual Channel Memory, Підтримка процесорів: AMD AM4 Socket for 3rd/2nd/1st AMD Ryzen™, Слоти: 1 x PCI-E 3.0 x16; 1xPCIe 2.0 x16; 1xPCIe 2.0 x1, Зовнішні роз’єми: 1xPS/2 keyboard/mouse combo port(s) 1xDVI-D 1xHDMI 1xLAN (RJ45) port(s) 1xUSB 3.1 Gen 2 Type-A, 1xUSB 3.1 Gen 1 USB Type-CTM 2xUSB 2.0 2xUSB 3.1 Gen 1, 3xAudio jack(s), Хранилище даних: 4xSATA 6Gb/s port(s), 1xM.2 Socket 3, (SATA & PCIE 3.0 x 4 mode), Raid 0, 1, 10, BIOS: 128 Mb Flash ROM, UEFI AMI BIOS, PnP, SM BIOS 3.1, ASUS EZ Flash 3, ASUS CrashFree BIOS 3, Роз’єми на платі: 1xCOM port, Строк гарантії 36 місяців, Процесор:AMD Ryzen™ 5 1600, Тип роз’єму: Socket: AM4, Кількість ядер: 6, Кількість потоків: 12, Базова тактова частота процесора: 3.20 GHz , Кеш-пам’ять другого рівня: 3 MB, Кеш-пам’ять третього рівня: 16MB, Макс. частота: 3.6GHz, Охолодження ЦП: AMD Wraith Spire, Строк гарантії 36 місяців, Оперативна пам’ять: DDR4 4GB 2666 MHz ValueRAM Kingston, Тип пам’яті: DDR4 SDRAM, Об’єм пам’яті: 8 ГБ (2x4096), Частота пам’яті: 2666 МГц, Перевірка та корекція помилок (ECC): (non-ECC), Строк гарантії 60 місяців, Накопичувач SSD 240GB Patriot Burst 2.5" SATAIII 3D TLC (PBU240GS25SSDR), Ємність накопичувача: 240 ГБ, Швидкість запису, макс. 500Mb/s, Швидкість читання, макс. 555 Mb/s, Тип флеш-пам’яті 3D TLC, Строк гарантії 36 місяців, Блок живлення Chieftec GPB-500S8, Потужність: 500 Вт, Захист від підвищеного напруження, Захист від короткого замикання, Захист від низького напруження, Захист від перевантаження, Сертификация 80 PLUS, Строк гарантії 24 місяці, Відеокарта: Palit PCI-Ex GeForce GTX 1660 Ti Dual 6GB GDDR6 (NE6166T018J9-1160A), Тип: дискретна, Об’єм і тип видеопамяти: 6GB GDDR6, Архітектура GPU: Turing, Ядра CUDA: 1536 Units, Швидкодія пам'яті: 12 Gbps, Ширина інтерфейсу пам'яті: 192 Bit, Пропускна здатність пам'яті (Гбіт/с): 228, Система охолодження (тип): активна, (Dual Fan), Роз'єми (мін): 1xDVI-D, 1xHDMI 2.0b, 1xDisplay Port, Форм-фактор: стандартна, Строк гарантії 36 місяців, Корпус Logicpower 2008, Блок живлення: Верхнє кріплення, Строк гарантії 24 місяці, Монітор LG 23.8" 24BK550Y-B, Діагональ дисплею: 24", Максимальне розришення дисплею: 1920 x 1080, Тип матриці: IPS, Частота оновлення: 75 Гц, Час реакції матриці: 5 мс (grey to grey), Інтерфейси: VGA HDMI DVI DisplayPort, Підсвічування: WLED, Особливості: USB-концентратор Регулювання за висотою, Відношення сторін: 16:9, Яскравість дисплея: 250 кд / м², Кути огляду: 178 °, Вбудовані колонки: Є, Покриття: Матове, Технології: Smart Energy saving Відсутність мерехтіння Flicker safe, VESA: 100х100 мм, Контрастність дисплея: 1000:1, Максимальна кількість кольорів: 16.7 млн, Строк гарантії не менше 36 місяців, Строк гарантії 36 місяців, Клавіатура Gembird KB-103-UA PS/2, Строк гарантії 12 місяців, Маніпулят. Миша, ProLogix PSM-70B USB, Строк гарантії 12 місяців. Ціна за одиницю з ПДВ (грн.) 22084,31. Загальна вартість без ПДВ (грн.) 239246,67. ПДВ (20%) 47849,33 грн. Разом із ПДВ 287096,00 грн. 2. Решта умов Договору залишається незмінною і обов’язковою для виконання сторонами. 3. Дана додаткова угода складена у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу і діє протягом дії Договору.
Номер договору про закупівлю: 2396
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони за власною згодою домовились згідно п.п. 5 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та внести зміни до даного договору, а саме: 2. Домовилися зменшити суму договору на 0,10 грн (нуль грн. десять копійок) та внести відповідні зміни в п. 3.2. розділу 3 «Ціна договору», виклавши його в наступній редакції: «Сума цього Договору становить "287095,90 грн (двісті вісімдесят сім тисяч дев'яносто п'ять гривень 90 копійок), в т.ч. ПДВ: 47849,32 грн (сорок сім тисяч вісімсот сорок дев'ять гривень 32 копійки). 3. Додаток 1 до Договору викласти у наступній редакції: Найменування товару - Персональний комп'ютер у комплекті: системний блок, монітор, клавіатура, миша. Характеристика Товару - Материнська плата: ASUS TUF B450M-PLUS GAMING. Тип роз’єму: Socket AMD AM4 . Чипсет: AMD B450 Формфактор: MicroATX. Підтримка пам’яті: 4 x DIMM, Max. 64GB, DDR4 3466(O.C.)/3200(O.C.)/3000(O.C.)/2800(O.C.)/2666/2400/2133 MHz Un-buffered Memory Dual Channel Memory. Підтримка процесорів: AMD AM4 Socket for 3rd/2nd/1st AMD Ryzen™. Слоти: 1 x PCI-E 3.0 x16; 1xPCIe 2.0 x16; 1xPCIe 2.0 x1. Зовнішні роз’єми: 1xPS/2 keyboard/mouse combo port(s) 1xDVI-D 1xHDMI 1xLAN (RJ45) port(s) 1xUSB 3.1 Gen 2 Type-A, 1xUSB 3.1 Gen 1 USB Type-CTM 2xUSB 2.0 2xUSB 3.1 Gen 1, 3xAudio jack(s). Хранилище даних: 4xSATA 6Gb/s port(s), 1xM.2 Socket 3, (SATA & PCIE 3.0 x 4 mode), Raid 0, 1, 10. BIOS: 128 Mb Flash ROM, UEFI AMI BIOS, PnP, SM BIOS 3.1, ASUS EZ Flash 3, ASUS CrashFree BIOS 3. Роз’єми на платі: 1xCOM port, Строк гарантії 36 місяців. Процесор:AMD Ryzen™ 5 1600. Тип роз’єму: Socket: AM4. Кількість ядер: 6. Кількість потоків: 12. Базова тактова частота процесора: 3.20 GHz . Кеш-пам’ять другого рівня: 3 MB. Кеш-пам’ять третього рівня: 16MB. Макс. частота: 3.6GHz. Охолодження ЦП: AMD Wraith Spire. Строк гарантії 36 місяців. Оперативна пам’ять: DDR4 4GB 2666 MHz ValueRAM Kingston. Тип пам’яті: DDR4 SDRAM. Об’єм пам’яті: 8 ГБ (2x4096). Частота пам’яті: 2666 МГц. Перевірка та корекція помилок (ECC): (non-ECC). Строк гарантії 60 місяців. Накопичувач SSD 240GB Patriot Burst 2.5" SATAIII 3D TLC (PBU240GS25SSDR). Ємність накопичувача: 240 ГБ. Швидкість запису, макс. 500Mb/s. Швидкість читання, макс. 555 Mb/s. Тип флеш-пам’яті 3D TLC. Строк гарантії 36 місяців. Блок живлення Chieftec GPB-500S8. Потужність: 500 Вт. Захист від підвищеного напруження. Захист від короткого замикання. Захист від низького напруження. Захист від перевантаження. Сертификация 80 PLUS. Строк гарантії 24 місяці. Відеокарта: Palit PCI-Ex GeForce GTX 1660 Ti Dual 6GB GDDR6 (NE6166T018J9-1160A). Тип: дискретна. Об’єм і тип видеопамяти: 6GB GDDR6. Архітектура GPU: Turing. Ядра CUDA: 1536 Units. Швидкодія пам'яті: 12 Gbps. Ширина інтерфейсу пам'яті: 192 Bit. Пропускна здатність пам'яті (Гбіт/с): 228. Система охолодження (тип): активна, (Dual Fan). Роз'єми (мін): 1xDVI-D, 1xHDMI 2.0b, 1xDisplay Port. Форм-фактор: стандартна. Строк гарантії 36 місяців. Корпус Logicpower 2008. Блок живлення: Верхнє кріплення. Строк гарантії 24 місяці. Монітор LG 23.8" 24BK550Y-B. Діагональ дисплею: 24". Максимальне розришення дисплею: 1920 x 1080. Тип матриці: IPS. Частота оновлення: 75 Гц. Час реакції матриці: 5 мс (grey to grey). Інтерфейси: VGA HDMI DVI DisplayPort. Підсвічування: WLED. Особливості: USB-концентратор Регулювання за висотою. Відношення сторін: 16:9. Яскравість дисплея: 250 кд / м². Кути огляду: 178 °. Вбудовані колонки: Є. Покриття: Матове. Технології: Smart Energy saving Відсутність мерехтіння Flicker safe. VESA: 100х100 мм. Контрастність дисплея: 1000:1. Максимальна кількість кольорів: 16.7 млн. Строк гарантії не менше 36 місяців. Строк гарантії 36 місяців. Клавіатура. Gembird KB-103-UA. PS/2. Строк гарантії 12 місяців. Маніпулят. Миша ProLogix PSM-70B. USB. Строк гарантії 12 місяців. Кіл-сть Товару – 13. Ціна за одиницю без ПДВ (грн.) 18403,58. Ціна за одиницю з ПДВ (грн.) 22084,30, Загальна вартість без ПДВ (грн.) 239246,58. ПДВ (20%) 47849,32. Разом із ПДВ 287 095,90. 4. Інші умови вищевказаного Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе. 5. Усі правовідносини, що виникають з цієї Додаткової угоди або пов’язані із нею, у тому числі пов’язані із дійсністю, укладенням, виконанням, зміною та припиненням цієї Додаткової угоди, тлумаченням її умов, визначенням наслідків недійсності або порушення Додаткової угоди, регулюються цією угодою та відповідними нормами чинного законодавства України, а також звичаями ділового обороту, які застосовуються до таких правовідносин на підставі принципів добросовісності, розумності та справедливості. 6. Ця Додаткова угода складена українською мовою, на 1 сторінці у 2 примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу та набирає чинності з моменту її підписання. 7. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 2396
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 287 095,90
UAH (в тому числі ПДВ 47 849,32 UAH)