Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код CPV за ДК 021:2015 - 38650000-6 - Фотографічне обладнання (Проектор в комплекті)
Очікувана вартість
12 249,67 UAH
UA-2019-08-19-000466-a b0e494de11864384ae18071fa8e1b83d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Сухорукова

+380675681214 zakupki.mkpzelen@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Оксана Сухорукова
+380675681214
zakupki.mkpzelen@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 11:13
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 28 серпня 2019 14:00
Очікувана вартість: 12 249,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 61,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання


Повний обсяг та характеристики товару вказані у Технічному завданні у Додатку № 1 (кошти міського бюджету)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Проектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на підставі заявки Замовника згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання
1 штука
Екран для проектора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на підставі заявки Замовника згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання
1 штука
Презентер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на підставі заявки Замовника згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється не пізніше 10 календарних днів з фактичної дати поставки Товару Постачальником та на підставі видаткової накладної на Товар. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за товар здійснюються протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 серпня 2019 11:06
Дата відповіді: 20 серпня 2019 13:22
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
У тендерній документації не вказано конкретної марки та моделі. Необхідно придбання товару тільки за зазначеними характеристиками. Усі пропозиції будуть розглядатися тільки по характеристикам, які учасник обов'язково повинен заповнити у Додатку № 3 Порівняльна таблиця.
Ми розглядаємо усіх учасників фізичних та юридичних осіб. Закупівля проводиться без ПДВ, тому акцент робиться на загальну суму без ПДВ, якщо учасник платник ПДВ то він заповнює строки які вказані у Додатку № 2 Цінова пропозиція (у тому числі ПДВ, загальна сума з ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2019 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 10 200,00
UAH
10 200,00
UAH
Документи
ТОВ "ВЕКТОР-АВ" 12 180,00
UAH
12 180,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" 12 240,00
UAH
12 240,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 серпня 2019 09:56
Електронний підпис
27 серпня 2019 09:55
Згода з договором.pdf

Публічні документи

26 серпня 2019 22:54
договори.rar
26 серпня 2019 22:54
цінова пропозиція.pdf
26 серпня 2019 22:54
статут завіренний.pdf
26 серпня 2019 22:54
гарантійний лист.pdf

Публічні документи

27 серпня 2019 09:44
цінова пропозиція.pdf
27 серпня 2019 09:44
Статут .pdf
27 серпня 2019 09:44
Витяг з ЄДРПОУ .pdf
27 серпня 2019 09:44
Виписка.pdf
27 серпня 2019 09:44
Наказ про призначення .pdf
27 серпня 2019 09:44
Лист згода.pdf
27 серпня 2019 09:44
Лист гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "ВЕКТОР-АВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 10 200,00
UAH
29 серпня 2019 08:24

Документи

29 серпня 2019 08:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2019 08:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
10 200,00
UAH
Документи

Документи

29 серпня 2019 08:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2019 13:54
Додаткова угода № 1 від 11.10.2019р. до дог. 593.pdf зміни до договору
11 жовтня 2019 13:52
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 13:10
Договір № 593 від 16.09.2019р..pdf укладений
16 вересня 2019 13:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна назви предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 593
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML