Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Комп’ютерне обладнання» (монітори)
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2019-08-19-000429-b d1d4611c2a9c49db937ac260126fad1e
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Нестерова Наталія Володимирівна

380442800467 buhcnap7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління (центр) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 42332873
Місцезнаходження: 01010, Україна , місто Київ обл., Київ, Михайла Омеляновича-Павленка, буд. 15
Контактна особа: Нестерова Наталія Володимирівна
380442800467
buhcnap7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 12:24
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 27 серпня 2019 13:13
Очікувана вартість: 18 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


«Комп’ютерне обладнання» (монітори)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 Одиниця
«Комп’ютерне обладнання» (монітори)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, місто Київ, Київ, М.Омеляновича-Павленка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 серпня 2019  —  05 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 серпня 2019 10:39
Дата відповіді: 20 серпня 2019 11:20
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: • 1) Еквівалент, або аналог товару допускається. Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими. У випадку надання учасником еквіваленту він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагає Замовник. 2)У формі цінової пропозиції передбачено, що необхідно вказувати модель запропонованого товару. 3) Ціна ФО-П неплатника ПДВ буде розглядатися як остаточна.
Запитання
Дата подання: 20 серпня 2019 11:32
Дата відповіді: 20 серпня 2019 12:34
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019, що регулює допорогові Закупівлі: Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником. Після закінчення аукціону учасник має право завантажити тільки остаточну цінову пропозицію. 2.) Згідно положень ч.4 ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі”: Замовник розглядає тендерну пропозицію Учасника на відповідність вимогам тендерної документації. У Додатку 3 до тендерної документації даної закупівлі подано Форма “ Цінова пропозиція ”. Учасник не повинен відступати від даної форми та має обов’язково вказати “ Назву товару”(модель).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ 15 588,00
UAH з ПДВ
15 588,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ФУРТУНЕ Д.В. 17 900,00
UAH з ПДВ
17 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ

ФОП ФУРТУНЕ Д.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ
#1672003619
Відхилено 15 588,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 09:13
ФОП ФУРТУНЕ Д.В.
#3558900510
Відхилено 17 900,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 09:34

Документи

29 серпня 2019 09:13
Протокол 122.pdf

Документи

29 серпня 2019 09:33
Протокол 123.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій