Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пальне: дизельне паливо - 999 л, бензин А-92 - 1500 л., бензин А-95 – 13500 л.
Очікувана вартість
573 465,00 UAH
UA-2019-08-19-000405-b ● 7a2766e839014492aa15ff4971280950
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 04057287 |
Вебсайт: | http://kremen.gov.ua |
Місцезнаходження: | 39600, Україна , Полтавська обл., Кременчук, м.Кременчук, площа Перемоги, 2, каб. 514 |
Контактна особа: |
Кононова Тетяна +380536743972 KONONOVA@KREMEN.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2019 12:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2019 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2019 08:00 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2019 12:00 |
Очікувана вартість: | 573 465,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 867,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Пальне: дизельне паливо - 999 л, бензин А-92 - 1500 л., бензин А-95 – 13500 л.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15999 л
Пальне: дизельне паливо - 999 л, бензин А-92 - 1500 л., бензин А-95 – 13500 л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за Товар проводяться протягом 14 календарних днів з дня підписання видаткової накладної. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2019 12:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2019 12:13 |
Додаток 1 (1).doc | |
19 серпня 2019 12:13 |
ДОДАТОК 4 (1).doc | |
19 серпня 2019 12:13 |
ДОДАТОК 3 (1).doc | |
19 серпня 2019 12:13 |
ДОДАТОК 2 (1) (1).doc | |
19 серпня 2019 12:13 |
Додаток 5 (1) (1).doc | |
19 серпня 2019 12:13 |
ДОДАТОК 7 (1).doc | |
19 серпня 2019 12:13 |
Додаток 8.doc | |
19 серпня 2019 12:13 |
ДОДАТОК 9 (1).doc | |
19 серпня 2019 12:13 |
Тендерна документація (1) (1).doc | |
19 серпня 2019 12:13 |
Додаток 6 (1).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відсутність Додатку №2 до договору
Дата подання: 22 серпня 2019 10:16
Дата відповіді: 28 серпня 2019 09:15
Доброго дня! У Додатку №6 до тендерної документації, в проекті договору про закупівлю відсутній Додаток до договору №2, а саме Перелік АЗС Постачальника.
Чи передбачена форма цього Додатку або він подається в довільній формі?
Відповідь: Згідно з п. 1.1. Додатку 2 до тендерної документації Учасник підтверджує можливість заправлення автомобілів Замовника на декількох АЗС в кожному регіоні України на власних, орендованих АЗС обо АЗС іншої компанії. Інформація має бути надана у вигляді таблиці, що міститься в цьому ж Додатку.
Відповідно до умов тендкрної доокументації, а саме п. 2 "Інша інформація" розділу "Оцінка тендерної пропозиції", додатково, крім інформації за Додатком 2 до ТД, Учасник повинен надати довідку щодо переліку АЗС власних, орендованих чи партнерських із зазначенням адрес.
Таким чином повідомляємо, що чіткої форми Додатку 2 до Договору про закупівлю тендерною документацією не визначено, тому відповідно, Додаток 2 буде розроблений на момент підписання Договору на основі наданої Учасником інформації.
Відповідно до умов тендкрної доокументації, а саме п. 2 "Інша інформація" розділу "Оцінка тендерної пропозиції", додатково, крім інформації за Додатком 2 до ТД, Учасник повинен надати довідку щодо переліку АЗС власних, орендованих чи партнерських із зазначенням адрес.
Таким чином повідомляємо, що чіткої форми Додатку 2 до Договору про закупівлю тендерною документацією не визначено, тому відповідно, Додаток 2 буде розроблений на момент підписання Договору на основі наданої Учасником інформації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-19-000405-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП", Код ЄДРПОУ:42005671
Дата подання: 09 вересня 2019 10:56
ВИМОГА
Шановний Замовнику!
Положеннями ст. ст. 5-8 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» передбачено, зокрема, що електронний документ – документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов'язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною. Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Подана учасником ТОВ "Надежда Ритаейл пропозиція не підписана ЕЦП, що дає підстави для сумніву щодо справжності такої пропозиції. Не підписання пропозиції - порушення положення про електронний документообіг.
Окрім цього, тендерною документацією, в Розділі "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ", в пункті 1 встановлено, що: "Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів ".
Отже, не підписавши пропозицію ЕЦП, учасником було порушено вищезазначену вимогу Замовника. Тобто пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, та згідно п. 1 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" має бути відхилена.
ВИМАГАЮ: відхилити пропозицію учасника ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЕЙЛ 2017" з підстав, передбачених в ч.1 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Положеннями ст. ст. 5-8 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» передбачено, зокрема, що електронний документ – документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов'язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною. Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Подана учасником ТОВ "Надежда Ритаейл пропозиція не підписана ЕЦП, що дає підстави для сумніву щодо справжності такої пропозиції. Не підписання пропозиції - порушення положення про електронний документообіг.
Окрім цього, тендерною документацією, в Розділі "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ", в пункті 1 встановлено, що: "Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів ".
Отже, не підписавши пропозицію ЕЦП, учасником було порушено вищезазначену вимогу Замовника. Тобто пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, та згідно п. 1 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" має бути відхилена.
ВИМАГАЮ: відхилити пропозицію учасника ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЕЙЛ 2017" з підстав, передбачених в ч.1 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 вересня 2019 11:52
Згідно з частиною 2 статті 17 Закону про ЕДП тендерна пропозиція, як електронний документ, який подають в електронному вигляді в результаті заповнення електронних форм з окремими полями, має бути підписаний з використанням КЕП/ЕЦП., оскільки потребував би власноручного підпису в разі викладення на папері. Проте, відповідно до частини 2 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулює виключно цей Закон та/або Закон України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб охорони», крім випадків, передбачених цим Законом. Вони не можуть бути встановлені чи змінені іншими законами України, крім законів, що містять виключно норми щодо внесення змін до цього Закону та/або Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб охорони». Так як, тендерна документація не містить прямих вказівок щодо підписання тендерних пропозицій із застосуванням ЕЦП, то відсутність такого підпису не являється порушенням вимог тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 12:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Надежда Ритейл 2017 |
421 634,49
UAH з ПДВ
|
366 057,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" |
430 533,00
UAH з ПДВ
|
366 067,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК |
420 934,50
UAH з ПДВ
|
400 515,81
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
458 112,21
UAH з ПДВ
|
458 112,21
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Надежда Ритейл 2017 #41022256 |
Відхилено |
366 057,12
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2019 11:49
|
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" #42005671 |
Відхилено |
366 067,98
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2019 14:35
|
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК #39046990 |
Відхилено |
400 515,81
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2019 14:05
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Переможець |
458 112,21
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2019 17:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 08:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 08:23
|
Додаткова угода по бензину (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 08:23
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2019 11:11
|
Договір №194.PDF | укладений |
09 жовтня 2019 11:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.п.1 п.11 Договору та згідно з п.1 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 194 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |