Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Флеш-накопичувачі
Очікувана вартість
108 333,33 UAH
UA-2019-08-19-000265-c 2cb809d02ffd4f75897f18b6e655ff64
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лунгу Тетяна Георгіївна

+380484043686 skz_reni@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ренійська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ренійського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728465
Місцезнаходження: 68802, Україна , Одеська обл., Рені, ВУЛИЦЯ ДУНАЙСЬКА, будинок 188
Контактна особа: Лунгу Тетяна Георгіївна
+380484043686
skz_reni@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 12:22
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2019 14:00
Початок аукціону: 04 вересня 2019 14:13
Очікувана вартість: 108 333,33 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 083,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп’ютерне обладнання за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30230000-0 (Флеш-накопичувачі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
160 шт
Електроний цифровий ключ Secure Token-337M (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68802, Україна, Одеська обл., Рені, Дунайська, 188
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2019 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 12:19
ТД.doc
19 серпня 2019 12:19
ДОДАТОК 1 (11).doc
19 серпня 2019 12:19
ДОДАТОК 2 (5).doc
19 серпня 2019 12:19
ДОДАТОК 3 (16).doc
19 серпня 2019 12:19
ДОДАТОК 4 (10).docx
19 серпня 2019 12:19
ДОДАТОК 5 (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 серпня 2019 10:40
Дата відповіді: 20 серпня 2019 15:39
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «1) Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації (Технічна специфікація (Технічни вимоги): В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» (при пропозиції учасником еквіваленту зазначеного товару за предметом закупівлі, обов’язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками).
2) Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації (Технічна специфікація (Технічни вимоги): при пропозиції учасником еквіваленту зазначеного товару за предметом закупівлі, обов’язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками.
3) ФОП допускаються до участі в закупівлі. Саме для цього закупівля оголошена "без урахування ПДВ". Оцінка проводиться теж по сумі без урахування ПДВ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-19-000265-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР», Код ЄДРПОУ:31091208
Дата подання: 10 вересня 2019 17:22
Невідповідність вимогам тендерної документації учасника "ТОВ "ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ КЛЮЧІВ "УКРАЇНА" ""
Шановний Замовнику, розглянувши тендерну пропозицію ТОВ "ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ КЛЮЧІВ "УКРАЇНА", ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» не погоджується з рішенням щодо визначення ТОВ "ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ КЛЮЧІВ "УКРАЇНА" переможцем торгів, так як його тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Дане твердження ґрунтується на наступному: по-перше – Додатком 1 тендерної документації вимагається надання документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів шляхом надання довідки довільної форми, що має містити інформацію, зокрема щодо строку дії договору. ТОВ "ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ КЛЮЧІВ "УКРАЇНА" надало довідку в довільній формі, в якій відсутня інформація щодо строку дії договору, що не відповідає вимогам тендерної документації. По-друге – п.п. 11 п. 1.1 Розділу 3 вимагається надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції та укладання (підписання) договору про закупівлю (для юридичних осіб): 11.1) протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена чинним законодавством, статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника (за наявності); 11.2) рішення власника (чи уповноваженої власником особи), наглядової ради чи загальних зборів (у випадках, передбачених Законом України «Про акціонерні товариства» та/або Законом України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та/або статутними документами Учасника) щодо надання повноважень/надання згоди вчинення правочину за результатами цього тендеру, у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно законодавства, статуту чи інших установчих документів щодо підписання керівником договорів певного виду, затвердження укладених договорів загальними зборами (чи будь-яким іншим органом управління товариства), в тому числі але не виключно по ціні договору, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника (за наявності) (надаються виключно у випадку, якщо Законами України «Про акціонерні товариства», «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», статутом чи іншими установчими документами передбачено відповідні умови та/або обмеження); 11.3) наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від Учасника із зазначенням цього або чинний контракт), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника; 11.4) довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому документи визначені п.п. 11.1 - 11.3 надаються в повному обсязі на особу, яка надала таку довіреність; 11.5) нотаріально завірена довіреність, якщо повноваження особи на підписання договору та документів у складі пропозиції учасника визначені довіреністю, при цьому, документи визначені п.п. 11.3 даного пункту надаються в повному обсязі на особу, яка надала таку довіреність (для фізичних осіб- підприємців). ТОВ "ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ КЛЮЧІВ "УКРАЇНА" у складі тендерної пропозиції надало лише наказ про призначення посадової особи, що ніяк не підтверджує повноваження посадової особи на підписання документів тендерної пропозиції та укладання (підписання) договору про закупівлю, а лише підтверджує факт його призначення на посаду директора. ТОВ "ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ КЛЮЧІВ "УКРАЇНА" мало надати для підтвердження додатково документальне підтвердження згідно вимог 11.1, 11.2, 11.4, 11.5. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ КЛЮЧІВ "УКРАЇНА" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. В разі незадоволення нашої вимоги, ми будемо змушені оскаржувати рішення Замовника в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2019 11:56
Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та умовами Тендерної документації на закупівлю товару: Комп’ютерне обладнання за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30230000-0 (Флеш-накопичувачі) від 19.08.2019, вважаємо вимогу ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» щодо невідповідності вимогам тендерної документації учасника ТОВ "ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ КЛЮЧІВ "УКРАЇНА" такою, що не підлягає задоволенню.

Документи

11 вересня 2019 11:56
відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ КЛЮЧІВ "УКРАЇНА" 100 000,00
UAH
100 000,00
UAH
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 108 326,40
UAH
108 326,40
UAH
Документи

Публічні документи

10 вересня 2019 11:46
Тендерна пропозиція.pdf
10 вересня 2019 11:46
Статут.pdf
10 вересня 2019 11:45
Довідка про несудимість.pdf
03 вересня 2019 13:08
Фінансовий звіт ст.2.jpg
03 вересня 2019 13:08
Фінансовий звіт ст.1.jpg
03 вересня 2019 13:08
Тендерна пропозиція.pdf
03 вересня 2019 13:08
Проект Договру.pdf
03 вересня 2019 13:08
Квитанція.jpg
03 вересня 2019 13:08
Приказ Кохно -директор.pdf
03 вересня 2019 13:08
Лист-гарантія.jpg
03 вересня 2019 13:08
Лист-Відгук.jpg
03 вересня 2019 13:08
Захист довкілля.jpg
03 вересня 2019 13:08
Експертний висновок.pdf
03 вересня 2019 13:08
Гарантійний лист.jpg
03 вересня 2019 13:08
Витяг ПДВ 2019.jpg
03 вересня 2019 13:08
Document_USR_1005705800.rtf

Публічні документи

03 вересня 2019 11:39
expert_Secure_Token-337.pdf
03 вересня 2019 11:39
Статут_30.08.2018.pdf
03 вересня 2019 11:39
Свідоцтво ПДВ.pdf
03 вересня 2019 11:38
Протокол 76.pdf
03 вересня 2019 11:38
Протокол 67 від 15.01.2018.pdf
03 вересня 2019 11:38
Прот.83-17.12.18 (Дирекція).pdf
03 вересня 2019 11:38
Проект договору.pdf
03 вересня 2019 11:38
Про ліцензування.pdf
03 вересня 2019 11:38
Наказ Кобець.pdf
03 вересня 2019 11:38
Копія Витягу з ЄДР_14.08.2019.pdf
03 вересня 2019 11:38
Квитанція №2 Ф2_1полуг19.pdf
03 вересня 2019 11:38
Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ КЛЮЧІВ "УКРАЇНА"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ КЛЮЧІВ "УКРАЇНА"
#36865753
Переможець 100 000,00
UAH
06 вересня 2019 11:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2019 11:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ КЛЮЧІВ "УКРАЇНА"
#36865753
100 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 16:53
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 15:32
83-В-РЕФ-19 Флеш-накопичувачі.pdf укладений
26 вересня 2019 15:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 100 000,00
UAH