Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
67 500,00 UAH
UA-2019-08-19-000254-a d6ecdea833464fc9a857e7d308bf9bb1
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олег Матвієнко

+380636544694 mykolaiv1.mykolaiv@legalaid.mk.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "ПЕРШИЙ МИКОЛАЇВСЬКИЙ МІСЦЕВИЙ ЦЕНТР З НАДАННЯ БЕЗОПЛАТНОЇ ВТОРИННОЇ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 39741653
Місцезнаходження: 54020, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Образцова 4А/2
Контактна особа: Олег Матвієнко
+380636544694
mykolaiv1.mykolaiv@legalaid.mk.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 10:17
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 30 серпня 2019 12:35
Очікувана вартість: 67 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 штука
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська область, м.СМиколаїв, вул.Образцова 4а/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 24 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2019 10:17
додаток 2.doc
19 серпня 2019 10:17
додаток1.doc
19 серпня 2019 10:17
img-819103217.pdf
19 серпня 2019 10:17
додаток 3.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 серпня 2019 11:18
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо кількості поставок
Дата подання: 22 серпня 2019 16:56
Доброго дня! Уточніть будь ласка, скільки плануєте зробити партій поставок. Від цього залежить ціна пропозиції. Чи можливо постачання однією партією, відразу після підписання договору? І як в такому разі буде здійснена оплата за товар? Дякую.
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 54 951,06
UAH з ПДВ
51 899,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сантарекс 56 113,26
UAH з ПДВ
51 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Воропаєв П.А 59 281,39
UAH з ПДВ
52 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2019 14:13
Електронний підпис
28 серпня 2019 14:11
тех вимоги0028.PDF
28 серпня 2019 14:11
СЕС Стора (Новий).pdf
28 серпня 2019 14:11
сантарекс статист .PDF
28 серпня 2019 14:11
пропозиція0045.PDF
28 серпня 2019 14:11
порівняльна0004.PDF
28 серпня 2019 14:11
договір0023.PDF
28 серпня 2019 14:11
витяг 10 07 2019.PDF
28 серпня 2019 14:11
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
28 серпня 2019 14:11
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ТОВ Сантарекс

ФОП Воропаєв П.А

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
Очікує рішення 51 899,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 13:02

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 02 вересня 2019 14:55
Коментар щодо відміни: в`звязку з неповнї надання інформації предмета закупівлі
Документи:
02 вересня 2019 14:54
протокол №2.pdf