Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція приміщень приймального відділення будівлі центрального корпусу КНП «Карлівська центральна районна лікарня ім. Л.В. Радевича» за адресою Полтавська область м. Карлівка, вул. Радевича, 2» (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція).
Очікувана вартість
2 247 355,15 UAH
UA-2019-08-19-000252-a 7217abcd9ffe46ff85e6f092009ef4c9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Даниленко

+380534622675 danserg28@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Карлівська центральна районна лікарня ім. Л.В. Радевича"
Код ЄДРПОУ: 01999299
Місцезнаходження: 39500, Україна , Полтавська обл., Карлівський р-н, м. Карлівка, вул. Радевича, 2
Контактна особа: Юлія Даниленко
+380534622675
danserg28@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 10:17
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2019 11:00
Початок аукціону: 04 вересня 2019 12:33
Очікувана вартість: 2 247 355,15 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 473,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція приміщень приймального відділення будівлі центрального корпусу КНП «Карлівська центральна районна лікарня ім. Л.В. Радевича» за адресою Полтавська область м. Карлівка, вул. Радевича, 2» (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція) (Бюджетні кошти).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39500, Україна, Полтавська область, м.Карлівка, вул. Радевича 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 10:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 10:17
ТД на реконструкцію.docx
21 серпня 2019 10:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 10:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 10:17
ТД на реконструкцію.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо оголошеної процедцри відкритих торгів
Дата подання: 19 серпня 2019 16:17
Дата відповіді: 20 серпня 2019 08:00
Шановний замовнику відкритих торгів. 19.08.2019 на веб-порталі Уповноваженого органу оголошено дві процедури відкритих торгів з однаковим предметом закупівлі (ідентифікатори закупівель: UA-2019-08-19-000252-a та UA-2019-08-19-000240-a). З метою участі в процедурі відкритих торгів, просимо визначитись з даною закупівлею та відмінити ту процедуру закупівлі, яка оголошена помилково, ідентифікатор закупівлі - UA-2019-08-19-000240-a. Заздалегідь вдячні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую, помилково оголошена закупівля скасована.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-19-000252-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ", Код ЄДРПОУ:40820975
Дата подання: 06 вересня 2019 16:26
Вимога про скасування рішення за протоколом від 05.09.2019 р.
Вимога у додатку в файлі pdf на 4-х аркушах.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 вересня 2019 10:54
Відсутні підстави для скасування протоколу від 05.09.2109р засідання тендерного комітету замовника в частині відхилення тендерної пропозиції учасника – ТОВ «Смартом».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-08-19-000252-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП БУДГАЗКОНСАЛТИНГ ЛТД, Код ЄДРПОУ:32753517
Дата подання: 24 вересня 2019 11:02
Оскарження рішення замовника
Просимо скасувати рішення про відхилення пропозиції ПП "Будгазконсальтинг ЛТД"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 вересня 2019 10:10
Вимога ПП «Будгазконсалтинг ЛТД», код ЄДРПОУ 32753517. (далі – Учасник) №1 від 24.09.2019 уважно розглянута, рішення тендерного комітету прийнято обгрунтовано та без порушень чинного законодавства.
Згідно п. 3.1. Тендерної документації: «Файли, завантажені до тендерної пропозиції, повинні містити: - інші документи, передбачені цією тендерною документацією.»
Додаток №4 містить проект Договору, з яким Ви, як учасник погодилися та надали в складі тендерної документації. Невід’емною частиною цього договору з гідно п. 14. ДОДАТКИ ДО ДАНОГО ДОГОВОРУ: 14.1. Додатки даного Договору складають його невід’ємну частину.
• «Календарний графік виконання робіт».
• Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
Під час подання тендерної пропозиції ПП «Будгазконсалтинг ЛТД» в порушення п. 3.1. ТД не надав ці додатки. Це є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Також згідно ТД Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог тендерної документації, але не передбачені законодавством для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому такий учасник повинен у складі пропозиції надати: а) аналог документу (при наявності); б) пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами подання аналогу документу або причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
Учасник не надав пояснювальну записку з повідомленням причин неподання додатків до Договору. Саме ці додатки підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним вимогам предмета закупівлі. (п. 6 ТД).
Також, згідно п. 2.3 Ст. 22 Закону «Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
ПП «Будгазконсалтинг ЛТД» після проведення тендеру надав Замовнику два різні пакети документації, що містила календарний графік та договірну ціну (кошторис) з додатками.

Згідно чинного законодавства, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Замовник звернувся до ФОП Сазонов О. І., організації, що згідно договору буде здійснювати технічний нагляд та має в своєму штаті сертифікованого інженера технагляду. На розгляд інженера технагляду була надана перша версія кошторисної документації, наданої ПП «Будгазконсалтинг ЛТД» замовнику. Згідно висновків було визначено, що надана кошторисна документація не відповідає технічному завданню. Зокрема не міститься близько 25 позицій матеріалів, що визначені технічними умовами та інше.
Після отримання зауважень, ПП «Будгазконсалтинг ЛТД» надав другий пакет кошторисної документації, в якій до відсутніх 25 позицій матеріалу, виключив з кошторису ще 20 позицій матеріалу з розділу «Електромонтажні роботи».
На думку тендерного комітету це пряме порушення вимог технічного завдання, визначеному в ТД. Згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не відповідає вимогам ТД та підлягає відхиленню.
В оскарженні рішення Замовника відкритих торгів міститься теза, що Замовник повинен узгоджувати договірну ціну. Але при узгодженні договірної ціни Згідно чинного законодавства Замовник та Учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Іншими словами питання про зменшення обсягів робіт та матеріалів при збереженні ціни пропозиціє є порушенням чинного законордавства. Саме це двічі пропонував зробити ПП «Будгазконсалтинг ЛТД», надаючи два пакети договірної ціни без врахування 25 та 45 позицій по матеріалу, що визначений технічними умовами.
Згідно ТД розділу V. Оцінка тендерної пропозиції п. 2 1.Все обладнання передбачене проектно-кошторисною документацією закуповує власними силами учасник-переможець відкритих торгів (Підрядник).
Преставники ПП «Будгазконсалтинг ЛТД» були ознайомлені Замовником з листом ФОП Сазонов О. І. та висновком інженера технічного нагляду Сазонова В. І., де було вказано і зокрема про невідповідність договірної ціни ПП «Будгазконсалтинг ЛТД» технічним вимогам ТД (відсутні 25 позицій по матеріалу та обладнанню). Після отримання другого пакету договірної ціни, де стало в порушення технічних вимог відсутніми вже 45 позицій матеріалу та обладнання, Замовник прийняв обґрунтоване рішення про відхилення пропозиції ПП «Будгазконсалтинг ЛТД».
Окремо слід зазначити, що:
-ПП «Будгазконсалтинг ЛТД» не надав розрахунок Загально виробничих витрат, що призвело до неможливості визначити Замовнику обґрунтованість витрат, визначених в договірній ціні. Зауваження з цього приводу було викладено в листі ФОП Сазонов О. І. та висновку інженера технічного нагляду Сазонова В. І.
- ПП «Будгазконсалтинг ЛТД» надав календарний графік, що порушує строки виконання робіт, визначені ТД. Так роботи по влаштуванню вентиляції, згідно наданого календарного графіку, не заплановані до виконання в 2019 році. Це є прямим порушенням вимог ТД,бо усі роботи повині бути проведені до кінця 2019 року.
Зважаючи на вище сказане, Замовник прийняв обґрунтоване рішення про відхилення пропозиції ПП «Будгазконсалтинг ЛТД».

Документи подані скаржником

Документи

09 вересня 2019 10:54
Відповідь на вимогу.doc

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-16-000057 ● a34ec7cc8af44abe82bf11060eda2a47
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2019 18:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
16.10.2019 № 66
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 16.10.2019 № 66

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-08-19-000252-a 19.08.2019, Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-18 15:28:12

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Реконструкція приміщень приймального відділення будівлі центрального корпусу КНП «Карлівська центральна районна лікарня ім. Л.В. Радевича» за адресою Полтавська область м. Карлівка, вул. Радевича, 2» за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 — «Реконструкція» очікуваною вартістю 2247355,15 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-19-000252-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації/пояснення та підтверджуючих документів.
1.Згідно Протоколу засідання тендерного комітету від 10.09.2019 б/н року визначено переможцем процедури закупівлі ПП «Будгазконсалтинк ЛТД».
В той же час, Протоколом засідання тендерного комітету від 23.09.2019 б/н прийнято рішення про відхилення вказаного учасника.
Просимо повідомити через електронну систему закупівель про підстави відхилення учасника, після визначення його переможцем, та долучити відповідні документи (в разі наявності).
2.Згідно Протоколу засідання тендерного комітету від 23.09.2019 б/н тендерну пропозицію ПП «Будгазконсалтинк ЛТД» відхилено з наступних підстав:
- надана документація не відповідає технічним вимогам, викладеним в тендерній документації;
- кошторисна документація не містить витрат на окремі матеріали по проекту (біля 45 позицій), що є предметом закупівлі та порушує технічні умови.
При цьому, вказані документи в електронній системі відсутні.
Просимо надати документальне підтвердження, що стало основою для даного рішення в частині відхилення.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-21 11:27:54

Відповідь на запит про надання пояснень щодо моніторингу процедури закупівлі

У відповідь на Запит про надання пояснень щодо закупівлі ДК021:2015-45450000-4 (Реконструкція), Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-19-000252-а, Тендерний комітет КНП «Карлівська ЦРЛ ім. Л.В. Радевича повідомляє наступне:
По перше: Дійсно, згідно Протоколу засідання тендерного комітету від 10.09.2019р. визначено переможцем процедури закупівлі ПП «Будгазконсалтинг ЛТД». В ході підготовки до підписання договору ПП «Будгазконсалтинг ЛТД» було надано проект договору та додатки до нього, а саме кошторисну документацію в якій було виявлено ряд порушень, а саме:
- надана документація не відповідає технічним вимогам, викладеним в тендерній документації
- кошторисна документація не містить витрат на окремі матеріали по проекту (біля 45 позицій), що є предметом закупівлі та порушує технічні умови.
Оскільки даний Учасник (ПП «Будгазконсалтинг ЛТД») станом на 19.09.2019р. не відповідав умовам тендерної документації у Замовника було два шляхи вирішення даного питання:
- Скасувати закупівлю.
- Повернути на кваліфікацію учасника.
Інформаційно-телекомунікаційна система закупівель Prozorro надала можливість Замовнику повернути на кваліфікацію учасника, при цьому протоколом засідання тендерного комітету від 19.09.2019 року згідно з частиною 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Оскільки строк розгляду пропозицій був вмотивовано продовжений, то Протоколом тендерного комітету від 23.09.2019р було прийнято рішення про відхилення учасника ПП «Будгазконсалтинг ЛТД».
По друге: У період з 10.09.2019р. по 19.09.2019р. ПП «Будгазконсалтинг ЛТД» була надана проектно-кошторисна документація, яка складається з договірної ціни, локального кошторису на демонтажні роботи, на загально-будівельні роботи, сантехнічні роботи, вентиляцію, електромонтажні роботи, на монтаж системи постачання лікувальних газів, на монтаж технологічного обладнання, а також підсумкова відомість ресурсів та календарний графік виконання робіт.
В ході перевірки наданої проектно-кошторисної документації технічним наглядом та тендерним комітетом було виявлено ряд порушень, а саме:
По-перше: п. 15 та п. 17 Локального кошторису 2-1-2 містить матеріал «гіпсокартон». Згідно проекту повинен буди вологостійкий гіпсокартон. Це порушення технології будівництва. При закупівлі вологостійкого гіпсокартону, вартість буде значно вищою.
По-друге: Вартість матеріалів по наступним розділам: встановлення дверей, загальнобудівельні роботи, підлоги, сантехніка та пандус – значно завищена в порівнянні з середньо ринковими цінами (приблизно на 250 тис грн. з ПДВ).Як приклад дві позиції: вартість ліноліуму та кахлів для пола – близько 638 та 732 грн. за метр квадратний. І таких позицій десятки. Це юридично в рамках чинного законодавства та комерційної діяльності. Але виникає питання, якщо в цих розділах ціни вище ринкових, а загальна вартість об’єкту під час тендеру була зменшена, то чи враховані усі об»єми робіт та чи не занижена вартість матеріалів по іншим розділам.

По-третє: Кошторисна документація по розділу Електромонтажні роботи (Локальний кошторис 2-1-5) не містить 13 позицій матеріалу, що визначені технічним завданням (хоча робота по ним включена):

Автоматичний вимикач 3х40А шт 1

Автоматичний вимикач 3х25А шт 1

ЩС1
Автоматичний вимикач 3х32А шт 1

Автоматичний вимикач 3х25А шт 1

Автоматичний вимикач 3х6А шт 1

Вимикач диференційний 1х16 шт 6

ЩС2
Автоматичний вимикач 3х20А шт 1

Вимикач диференційний 1х16 шт 2

ЩО
Автоматичний вимикач 3х16А шт 1

Автоматичний вимикач 1х6А шт 4

ЩАО
Автоматичний вимикач 1х6А шт 2

Автомат навантаження ВН-32 1Р 20А шт 1

КМ1
Магнітний пускач з кнопками "пуск", "стоп"
ПМЛ-1230 шт 1


Даний факт прямо свідчить про: а) невідповідність технічному завданню, що вимагає від замовника відхилення пропозиції б) спробу підрядника неправомірно збільшити свій прибуток за рахунок замовника. Бо незакладені в тендерній документації позиції повинен буде купувати замовник за окреме фінансування. Важливо, що це не додаткові роботи. Вони враховані проектом, а тому виникає питання юридичного механізму виділення додаткового фінансування для Замовника. Також, потрібно врахувати, що договір буде укладений з підрядником по «твердій ціні».

По-четверте: Кошторисна документація по розділу Пожежна сигналізація (Локальний кошторис 2-1-9) не містить 14 позицій матеріалу, що визначені технічним завданням (хоча робота по ним включена):
Блок релейний МРЛ-8 шт 1

Станція пожежної сигналізації шт 1

Прилад передачі сигналу Лунь 9С шт 1

Автоматичний вимикач 3х6А шт 1

Акустична система 3/1АС100ПН шт 8

Акустична система 3/3АС100ПН шт 4

Моноблок оповіщення про пожежу Велез ш-
120-200 шт 1

Сповіщувач димовий СПД- 3 шт 15

Оповіщувач пожежний ручний СПР-1 шт 2

Блок комутації ВКЕ шт 1

Оповіщувач світло-звуковий Джміль шт 1


Сповіщувач димовий СПД- 3 шт 15

Оповіщувач пожежний ручний СПР-1 шт 2

Оповіщувач світло-звуковий Джміль шт 1


Орієнтовна ринкова вартість по цим позиціям складає біля 48 тис. грн. з ПДВ. Даний факт прямо свідчить про: а) невідповідність технічному завданню, що вимагає від замовника відхилення пропозиції б) спробу підрядника неправомірно збільшити свій прибуток за рахунок замовника. Бо незакладені в тендерній документації позиції по матеріалу повинен буде купувати замовник за окреме фінансування. Важливо, що це не додаткові роботи. Вони враховані проектом, а тому виникає питання юридичного механізму виділення додаткового фінансування для Замовника. Також, потрібно врахувати, що договір буде укладений з підрядником по «твердій ціні».

По-п’яте: Кошторисна документація по локальному кошторису 2-1-4 на вентиляційні роботи та матеріали до них містить загальну суму витрат близько 27 тис. грн.
Неглибокий аналіз цього розділу говорить про спробу підрядника занизити витрати по цьому розділу більше чим в 10 разів. Це стало можливим тому, що вартість майже усіх виробів по розділу штучно зменшена в 10—12 разів. Для уникнення відповідальності, підрядник в кошторисі не вказав параметри (марка, тип, об’ем та інше) виробів (вентиляторів, клапанів та іншого), що дає можливість після підписання договору не виконувати проектні рішення. Орієнтовна сума штучного зменшення та можливих додаткових витрат замовника складає для замовника в цінах вересня 2019 року близько 252 тис грн. з ПДВ. Детально позиції, що штучно занижені в ціні викладені в таблиці:

одиниця Об»єм Ціна в договірній документації
ПП Будгаз-консалтинг ЛТД Середня ринкова ціна виробу, параметри згідно проекту Марка по проекту
Вентилятор канальний шт 1 278,00
- 26000,00 SVF 60-
35/31-40
Клапан регулюючий шт 1 123,96
- 1100,00 SRC 50-25
Електронагрівач шт 1 361,74
- 4850,00 SEH 50-25/7,5
Охолоджувач шт 1 148,92
- 14000,00 SDC 50-25
Компресорно-конденсаторний блок шт 1 270,06
- 4500,00 NU 18
AH1F
Шумоглушник шт 1 340,48
- 3200,00 SMN 50-25
Фільтр канальний карманний шт 1 93,87
- 1900,00 SCF 50-25/ F
Фiльтр аерозольний шт 1 86,77
- 280,00
Фільтр складчатий шт 3 77,97
- 3*2800,00
=8400,00 ФяС (НЕРА) Н13
Модуль повітророзподілюючий шт 3 92,44
- 3*10000
=30000,00 МВ-ГЩ 05
Грати зовнішні шт 1 46,00
- 400,00
Комплект обвязки ККБ комплект 1 148,56
- 12000,00 ККБ
Комплект автоматики шт 1 760,45
- 38000,00 з частотним
регулюванням
Аналіз вище названої таблиці говорить про повну його непрофесійність. В будь якому випадку, розділ по вентиляції майже повністю не відповідає проекту та технічному завданню (параметри виробів не визначені, ціна виробів свідчить про зовсім інше від проекту технічне рішення), що вимагає відхилення пропозиції.

По-шосте: Кошторисна документація по локальному кошторису 2-1-5 на перелік матеріалів (кабелі в позиціях 31-40) містить загальну суму витрат близько 0,9 тис. грн.
Неглибокий аналіз цих позицій говорить про спробу підрядника занизити витрати по цим позиціям більше чим в 20 разів. Це стало можливим тому, що вартість майже усіх виробів по розділу штучно зменшена в 15—20 разів. Орієнтовна сума штучного зменшення та можливих додаткових витрат замовника складає для замовника в цінах вересня 2019 року близько 24 тис грн. з ПДВ. Детально позиції, що штучно занижені в ціні викладені в таблиці:
одиниця Об”єм Ціна в договірній документації
ПП Будгаз-консалтинг ЛТД Середня ринкова ціна виробу, параметри згідно проекту
Кабель 5х10мм2 ВВГнгд 1000м 0,033 2950,00
- 155000,00
Кабель 5х4мм2 ВВГнгд 1000м 0,01 2610,00
- 44000,00
Кабель 5х1,5мм2 ВВГнгд 1000м 0,015 2260,00
- 27000,00
Кабель 3х2,5мм2 ВВГнгд 1000м 0,253 1360,00
- 18000,00
Кабель 4х1,5мм2 ВВГнгд 1000м 0,045 1240,00
- 17000,00
Кабель 3х1,5мм2 ВВГнгд 1000м 0,225 1160,00
- 15000,00
Кабель 5х4мм 1000м 0,031 980,00
- 92000,00
Кабель 4х1.5мм 1000м 0,035 920,00
- 36000,00
Кабель 3х1.5мм 1000м 0,02 840,00
- 29000,00
Провід 1х6мм2 1000м 0,05 590,00
- 14000,00

Аналіз вище названої таблиці говорить про повну його непрофесійність. В будь якому випадку, неможливо за 900 гривень купити матеріал, що коштує більше 24 тис грн. .

По-сьоме: В Договірній ціні вказано Загально виробничі витрати в сумі 185486,00 грн. Підрядник не взяв жодного понижуючого коефіцієнту. Зокрема не застосував H38 (1 блок) – 0,4123 та 4123 та H39 (3 блок) – 0,7821.
Перевищення (кошти, що не можуть бути взяті по ДБН, та в разі оплати підлягають поверненню) по цій позиції складає близько 60 тис. грн.
Підрядник також не надав розрахунок Загально виробничих витрат.

Загальний висновок, що можна зробити:
А) надана документація не відповідає технічним вимогам, викладеним в тендерній документації та підлягає відхиленню замовником
Б) кошторисна документація містить явні ознаки маніпуляцій з цінами на окремі види матеріалів, що не дозволять виконати повний об’єм робіт по тендеру. Є ризик виконання підрядником лише тих розділів, де ціни на матеріали ним значно завищені та дають відповідно максимальний прибуток. Додаткові можливі витрати замовника можуть скласти мінімально біля 400 тис. грн.
В) кошторисна документація не містить витрат на окремі матеріали по проекту (біля 25 позицій на десятки тисяч гривень), що є предметом закупівлі. Це пряме порушення технічних умов.
Г) витрати на Загальновиробничі витрати в розмірі 185 тис. грн містять близько 60 тис. перевищення.
Д) матеріали по розділу вентиляція (див. таблицю), які не мають маркування та параметрів, не відповідають проектним рішенням та відповідно порушують технічне завдання.

Разом з тим, в календарному графіку виконання робіт по об’єкту не включений розділ «Вентиляція», що наштовхує на думку чи підрядник взагалі планує виконувати дані роботи.
На підставі вказаного, відповідно до п. 4 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція не відповідає вимогам ТД, що є підставою для відхилення ПП «Будгазконсалтинг ЛТД»
Зважаючи на ряд порушень, Учасника було повідомлено про дані факти.
ПП «Будгазконсалтинг ЛТД» на адресу КНП «Карлівська ЦРЛ ім. Л.В. Радевича» було надано вдруге проектно-кошторисну документацію в якій також було виявлено ряд порушень, детально описаних в протоколі засідання тендерного комітету від 23.09.2019р.

Отже, зважаючи на вищевикладене тендерний комітет КНП «Карлівської ЦРЛ ім. Л.В. Радевича» не міг допустити недобросовісного підрядника до виконання робіт по «Реконструкції приміщень приймального відділення будівлі центрального корпусу».

Додатки:
1. Відскановані копії першої проектно-кошторисної документації підрядника.
2. Відскановані копії другої проектно-кошторисної документації підрядника.



З ПОВАГОЮ:
ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ КНП «КАРЛІВСЬКОЇ ЦРЛ ІМ. Л.В. РАДЕВИЧА»

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою встановлення законності та дотримання вимог чинного законодавства забезпечено розгляд результатів моніторингу, проведеного Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області за процедурою UA-2019-08-19-000252-a. Виявлені результати відображено у Висновку, згідно якого встановлено окремі недоліки. Задля усунення виявлених недоліків договір на суму 2060000,00 грн., укладений за результатами процедури закупівлі, розірвано через неможливість усунення порушень. Кошти в сумі 210093,67 грн. повернуті підрядником на рахунок замовника. Отже, заходи Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області дали змогу вчасно відреагувати на порушення законодавства. В подальшому буде забезпечуватись підготовка документів для проведення процедур закупівель на найвищому рівні. Вдячні за сприяння у встановленні законного та ефективного витрачання коштів.

2019-11-11 13:12:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  3. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  4. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  5. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовником розміщено документи та здійснено відповідне інформування в електронній системі закупівель.

2019-11-14 15:50:06

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ" 2 184 240,00
UAH з ПДВ
2 059 989,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП БУДГАЗКОНСАЛТИНГ ЛТД 2 199 846,00
UAH з ПДВ
2 059 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "КРИСТАЛ 2007" 2 236 649,23
UAH з ПДВ
2 060 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО НАДАННЮ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ "КВАРТАЛ" 2 244 220,37
UAH з ПДВ
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2019 15:59
Електронний підпис
27 серпня 2019 15:57
7 Будівельна ліцензія.pdf
27 серпня 2019 15:57
32 Витяг ПДВ.pdf
27 серпня 2019 15:57
34 Витяг ЄДР.pdf
27 серпня 2019 15:57
17 Дипломи працівників.pdf
27 серпня 2019 15:57
24 Статут ТОВ Смартом.pdf
27 серпня 2019 15:57
33 Виписка ЄДР.pdf
27 серпня 2019 15:57
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 вересня 2019 13:57
довідка з ДФС
13 вересня 2019 13:57
довідка з МВС
03 вересня 2019 10:57
Реєстр документів.pdf
03 вересня 2019 10:57
Тендерна пропозиція.pdf
03 вересня 2019 10:57
Інші документи.pdf
03 вересня 2019 10:56
Техн. опис.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 14:31
File0001.PDF
30 серпня 2019 14:15
File0001.PDF
30 серпня 2019 14:15
File.PDF
29 серпня 2019 15:46
File0002.PDF
29 серпня 2019 15:46
File0001.PDF
29 серпня 2019 15:46
File.PDF

Публічні документи

02 вересня 2019 15:53
Тендерна проп.pdf
02 вересня 2019 15:53
Scan(4).pdf
02 вересня 2019 15:53
Scan(3).pdf
02 вересня 2019 15:53
Scan(2).pdf
02 вересня 2019 15:53
Scan(1).pdf
02 вересня 2019 15:53
Техн вимоги.rar
02 вересня 2019 15:53
Договірна ціна.rar
02 вересня 2019 15:53
Договір.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ"

ПП БУДГАЗКОНСАЛТИНГ ЛТД

Приватне підприємство "КРИСТАЛ 2007"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО НАДАННЮ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ "КВАРТАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ"
#40820975
Відхилено 2 059 989,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 11:21
ПП БУДГАЗКОНСАЛТИНГ ЛТД
#32753517
Рішення скасоване 2 059 990,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 08:38
ПП БУДГАЗКОНСАЛТИНГ ЛТД
#32753517
Відхилено 2 059 990,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 10:40
Приватне підприємство "КРИСТАЛ 2007"
#34865023
Переможець 2 060 000,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 08:25

Документи

05 вересня 2019 11:21
Електронний підпис
05 вересня 2019 11:19
img897.pdf
04 вересня 2019 13:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

23 вересня 2019 10:40
Електронний підпис
23 вересня 2019 10:39
img923.pdf
19 вересня 2019 08:21
Електронний підпис
19 вересня 2019 08:20
img913.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2019 08:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "КРИСТАЛ 2007"
#34865023
2 060 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 09:47
img959.pdf укладений
08 листопада 2019 09:35
Електронний підпис зміни до договору
10 жовтня 2019 09:13
img938.pdf зміни до договору
10 жовтня 2019 09:12
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 09:04
img937.pdf укладений
10 жовтня 2019 08:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 341/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 060 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 343 333,33 UAH)
Причини розірвання договору: Згідно встановленого висновку Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області по результатам проведення моніторингу закупівлі, сторони дійшли згоди розірвати Договір №341/19 від 10.10.2019р. укладений між Замовником та Виконавцем.