«Реконструкція приміщень приймального відділення будівлі центрального корпусу КНП «Карлівська центральна районна лікарня ім. Л.В. Радевича» за адресою Полтавська область м. Карлівка, вул. Радевича, 2» (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція).
Очікувана вартість
2 247 355,15 UAH
UA-2019-08-19-000252-a 7217abcd9ffe46ff85e6f092009ef4c9
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Карлівська центральна районна лікарня ім. Л.В. Радевича"
Код ЄДРПОУ: 01999299
Місцезнаходження замовника: 39500, Україна , Полтавська обл., Карлівський р-н, м. Карлівка, вул. Радевича, 2
Контактна особа замовника: Юлія Даниленко
+380534622675
danserg28@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2019 11:00
Початок аукціону: 04 вересня 2019 12:33
Очікувана вартість: 2 247 355,15 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 473,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція приміщень приймального відділення будівлі центрального корпусу КНП «Карлівська центральна районна лікарня ім. Л.В. Радевича» за адресою Полтавська область м. Карлівка, вул. Радевича, 2» (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція) (Бюджетні кошти).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39500, Україна, Полтавська область, м.Карлівка, вул. Радевича 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо оголошеної процедцри відкритих торгів
Дата подання: 19 серпня 2019 16:17
Дата відповіді: 20 серпня 2019 08:00
Шановний замовнику відкритих торгів. 19.08.2019 на веб-порталі Уповноваженого органу оголошено дві процедури відкритих торгів з однаковим предметом закупівлі (ідентифікатори закупівель: UA-2019-08-19-000252-a та UA-2019-08-19-000240-a). З метою участі в процедурі відкритих торгів, просимо визначитись з даною закупівлею та відмінити ту процедуру закупівлі, яка оголошена помилково, ідентифікатор закупівлі - UA-2019-08-19-000240-a. Заздалегідь вдячні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую, помилково оголошена закупівля скасована.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-19-000252-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ", Код ЄДРПОУ:40820975
Дата подання: 06 вересня 2019 16:26
Вимога про скасування рішення за протоколом від 05.09.2019 р.
Вимога у додатку в файлі pdf на 4-х аркушах.
customer_decision: Вимога не задоволена
09 вересня 2019 10:54
Відсутні підстави для скасування протоколу від 05.09.2109р засідання тендерного комітету замовника в частині відхилення тендерної пропозиції учасника – ТОВ «Смартом».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-08-19-000252-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП БУДГАЗКОНСАЛТИНГ ЛТД, Код ЄДРПОУ:32753517
Дата подання: 24 вересня 2019 11:02
Оскарження рішення замовника
Просимо скасувати рішення про відхилення пропозиції ПП "Будгазконсальтинг ЛТД"
customer_decision: Вимога не задоволена
25 вересня 2019 10:10
Вимога ПП «Будгазконсалтинг ЛТД», код ЄДРПОУ 32753517. (далі – Учасник) №1 від 24.09.2019 уважно розглянута, рішення тендерного комітету прийнято обгрунтовано та без порушень чинного законодавства.
Згідно п. 3.1. Тендерної документації: «Файли, завантажені до тендерної пропозиції, повинні містити: - інші документи, передбачені цією тендерною документацією.»
Додаток №4 містить проект Договору, з яким Ви, як учасник погодилися та надали в складі тендерної документації. Невід’емною частиною цього договору з гідно п. 14. ДОДАТКИ ДО ДАНОГО ДОГОВОРУ: 14.1. Додатки даного Договору складають його невід’ємну частину.
• «Календарний графік виконання робіт».
• Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
Під час подання тендерної пропозиції ПП «Будгазконсалтинг ЛТД» в порушення п. 3.1. ТД не надав ці додатки. Це є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Також згідно ТД Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог тендерної документації, але не передбачені законодавством для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому такий учасник повинен у складі пропозиції надати: а) аналог документу (при наявності); б) пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами подання аналогу документу або причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
Учасник не надав пояснювальну записку з повідомленням причин неподання додатків до Договору. Саме ці додатки підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним вимогам предмета закупівлі. (п. 6 ТД).
Також, згідно п. 2.3 Ст. 22 Закону «Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
ПП «Будгазконсалтинг ЛТД» після проведення тендеру надав Замовнику два різні пакети документації, що містила календарний графік та договірну ціну (кошторис) з додатками.

Згідно чинного законодавства, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Замовник звернувся до ФОП Сазонов О. І., організації, що згідно договору буде здійснювати технічний нагляд та має в своєму штаті сертифікованого інженера технагляду. На розгляд інженера технагляду була надана перша версія кошторисної документації, наданої ПП «Будгазконсалтинг ЛТД» замовнику. Згідно висновків було визначено, що надана кошторисна документація не відповідає технічному завданню. Зокрема не міститься близько 25 позицій матеріалів, що визначені технічними умовами та інше.
Після отримання зауважень, ПП «Будгазконсалтинг ЛТД» надав другий пакет кошторисної документації, в якій до відсутніх 25 позицій матеріалу, виключив з кошторису ще 20 позицій матеріалу з розділу «Електромонтажні роботи».
На думку тендерного комітету це пряме порушення вимог технічного завдання, визначеному в ТД. Згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не відповідає вимогам ТД та підлягає відхиленню.
В оскарженні рішення Замовника відкритих торгів міститься теза, що Замовник повинен узгоджувати договірну ціну. Але при узгодженні договірної ціни Згідно чинного законодавства Замовник та Учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Іншими словами питання про зменшення обсягів робіт та матеріалів при збереженні ціни пропозиціє є порушенням чинного законордавства. Саме це двічі пропонував зробити ПП «Будгазконсалтинг ЛТД», надаючи два пакети договірної ціни без врахування 25 та 45 позицій по матеріалу, що визначений технічними умовами.
Згідно ТД розділу V. Оцінка тендерної пропозиції п. 2 1.Все обладнання передбачене проектно-кошторисною документацією закуповує власними силами учасник-переможець відкритих торгів (Підрядник).
Преставники ПП «Будгазконсалтинг ЛТД» були ознайомлені Замовником з листом ФОП Сазонов О. І. та висновком інженера технічного нагляду Сазонова В. І., де було вказано і зокрема про невідповідність договірної ціни ПП «Будгазконсалтинг ЛТД» технічним вимогам ТД (відсутні 25 позицій по матеріалу та обладнанню). Після отримання другого пакету договірної ціни, де стало в порушення технічних вимог відсутніми вже 45 позицій матеріалу та обладнання, Замовник прийняв обґрунтоване рішення про відхилення пропозиції ПП «Будгазконсалтинг ЛТД».
Окремо слід зазначити, що:
-ПП «Будгазконсалтинг ЛТД» не надав розрахунок Загально виробничих витрат, що призвело до неможливості визначити Замовнику обґрунтованість витрат, визначених в договірній ціні. Зауваження з цього приводу було викладено в листі ФОП Сазонов О. І. та висновку інженера технічного нагляду Сазонова В. І.
- ПП «Будгазконсалтинг ЛТД» надав календарний графік, що порушує строки виконання робіт, визначені ТД. Так роботи по влаштуванню вентиляції, згідно наданого календарного графіку, не заплановані до виконання в 2019 році. Це є прямим порушенням вимог ТД,бо усі роботи повині бути проведені до кінця 2019 року.
Зважаючи на вище сказане, Замовник прийняв обґрунтоване рішення про відхилення пропозиції ПП «Будгазконсалтинг ЛТД».

Документи подані скаржником

Документи

09 вересня 2019 10:54
Відповідь на вимогу.doc

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-16-000057 ● a34ec7cc8af44abe82bf11060eda2a47
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-10-16
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-10-16 18:31:01
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
16.10.2019 № 66
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 16.10.2019 № 66

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-08-19-000252-a 19.08.2019, Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-18 15:28:12

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Реконструкція приміщень приймального відділення будівлі центрального корпусу КНП «Карлівська центральна районна лікарня ім. Л.В. Радевича» за адресою Полтавська область м. Карлівка, вул. Радевича, 2» за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 — «Реконструкція» очікуваною вартістю 2247355,15 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-19-000252-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації/пояснення та підтверджуючих документів.
1.Згідно Протоколу засідання тендерного комітету від 10.09.2019 б/н року визначено переможцем процедури закупівлі ПП «Будгазконсалтинк ЛТД».
В той же час, Протоколом засідання тендерного комітету від 23.09.2019 б/н прийнято рішення про відхилення вказаного учасника.
Просимо повідомити через електронну систему закупівель про підстави відхилення учасника, після визначення його переможцем, та долучити відповідні документи (в разі наявності).
2.Згідно Протоколу засідання тендерного комітету від 23.09.2019 б/н тендерну пропозицію ПП «Будгазконсалтинк ЛТД» відхилено з наступних підстав:
- надана документація не відповідає технічним вимогам, викладеним в тендерній документації;
- кошторисна документація не містить витрат на окремі матеріали по проекту (біля 45 позицій), що є предметом закупівлі та порушує технічні умови.
При цьому, вказані документи в електронній системі відсутні.
Просимо надати документальне підтвердження, що стало основою для даного рішення в частині відхилення.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-21 11:27:54

Відповідь на запит про надання пояснень щодо моніторингу процедури закупівлі

У відповідь на Запит про надання пояснень щодо закупівлі ДК021:2015-45450000-4 (Реконструкція), Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-19-000252-а, Тендерний комітет КНП «Карлівська ЦРЛ ім. Л.В. Радевича повідомляє наступне:
По перше: Дійсно, згідно Протоколу засідання тендерного комітету від 10.09.2019р. визначено переможцем процедури закупівлі ПП «Будгазконсалтинг ЛТД». В ході підготовки до підписання договору ПП «Будгазконсалтинг ЛТД» було надано проект договору та додатки до нього, а саме кошторисну документацію в якій було виявлено ряд порушень, а саме:
- надана документація не відповідає технічним вимогам, викладеним в тендерній документації
- кошторисна документація не містить витрат на окремі матеріали по проекту (біля 45 позицій), що є предметом закупівлі та порушує технічні умови.
Оскільки даний Учасник (ПП «Будгазконсалтинг ЛТД») станом на 19.09.2019р. не відповідав умовам тендерної документації у Замовника було два шляхи вирішення даного питання:
- Скасувати закупівлю.
- Повернути на кваліфікацію учасника.
Інформаційно-телекомунікаційна система закупівель Prozorro надала можливість Замовнику повернути на кваліфікацію учасника, при цьому протоколом засідання тендерного комітету від 19.09.2019 року згідно з частиною 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Оскільки строк розгляду пропозицій був вмотивовано продовжений, то Протоколом тендерного комітету від 23.09.2019р було прийнято рішення про відхилення учасника ПП «Будгазконсалтинг ЛТД».
По друге: У період з 10.09.2019р. по 19.09.2019р. ПП «Будгазконсалтинг ЛТД» була надана проектно-кошторисна документація, яка складається з договірної ціни, локального кошторису на демонтажні роботи, на загально-будівельні роботи, сантехнічні роботи, вентиляцію, електромонтажні роботи, на монтаж системи постачання лікувальних газів, на монтаж технологічного обладнання, а також підсумкова відомість ресурсів та календарний графік виконання робіт.
В ході перевірки наданої проектно-кошторисної документації технічним наглядом та тендерним комітетом було виявлено ряд порушень, а саме:
По-перше: п. 15 та п. 17 Локального кошторису 2-1-2 містить матеріал «гіпсокартон». Згідно проекту повинен буди вологостійкий гіпсокартон. Це порушення технології будівництва. При закупівлі вологостійкого гіпсокартону, вартість буде значно вищою.
По-друге: Вартість матеріалів по наступним розділам: встановлення дверей, загальнобудівельні роботи, підлоги, сантехніка та пандус – значно завищена в порівнянні з середньо ринковими цінами (приблизно на 250 тис грн. з ПДВ).Як приклад дві позиції: вартість ліноліуму та кахлів для пола – близько 638 та 732 грн. за метр квадратний. І таких позицій десятки. Це юридично в рамках чинного законодавства та комерційної діяльності. Але виникає питання, якщо в цих розділах ціни вище ринкових, а загальна вартість об’єкту під час тендеру була зменшена, то чи враховані усі об»єми робіт та чи не занижена вартість матеріалів по іншим розділам.

По-третє: Кошторисна документація по розділу Електромонтажні роботи (Локальний кошторис 2-1-5) не містить 13 позицій матеріалу, що визначені технічним завданням (хоча робота по ним включена):

Автоматичний вимикач 3х40А шт 1

Автоматичний вимикач 3х25А шт 1

ЩС1
Автоматичний вимикач 3х32А шт 1

Автоматичний вимикач 3х25А шт 1

Автоматичний вимикач 3х6А шт 1

Вимикач диференційний 1х16 шт 6

ЩС2
Автоматичний вимикач 3х20А шт 1

Вимикач диференційний 1х16 шт 2

ЩО
Автоматичний вимикач 3х16А шт 1

Автоматичний вимикач 1х6А шт 4

ЩАО
Автоматичний вимикач 1х6А шт 2

Автомат навантаження ВН-32 1Р 20А шт 1

КМ1
Магнітний пускач з кнопками "пуск", "стоп"
ПМЛ-1230 шт 1


Даний факт прямо свідчить про: а) невідповідність технічному завданню, що вимагає від замовника відхилення пропозиції б) спробу підрядника неправомірно збільшити свій прибуток за рахунок замовника. Бо незакладені в тендерній документації позиції повинен буде купувати замовник за окреме фінансування. Важливо, що це не додаткові роботи. Вони враховані проектом, а тому виникає питання юридичного механізму виділення додаткового фінансування для Замовника. Також, потрібно врахувати, що договір буде укладений з підрядником по «твердій ціні».

По-четверте: Кошторисна документація по розділу Пожежна сигналізація (Локальний кошторис 2-1-9) не містить 14 позицій матеріалу, що визначені технічним завданням (хоча робота по ним включена):
Блок релейний МРЛ-8 шт 1

Станція пожежної сигналізації шт 1

Прилад передачі сигналу Лунь 9С шт 1

Автоматичний вимикач 3х6А шт 1

Акустична система 3/1АС100ПН шт 8

Акустична система 3/3АС100ПН шт 4

Моноблок оповіщення про пожежу Велез ш-
120-200 шт 1

Сповіщувач димовий СПД- 3 шт 15

Оповіщувач пожежний ручний СПР-1 шт 2

Блок комутації ВКЕ шт 1

Оповіщувач світло-звуковий Джміль шт 1


Сповіщувач димовий СПД- 3 шт 15

Оповіщувач пожежний ручний СПР-1 шт 2

Оповіщувач світло-звуковий Джміль шт 1


Орієнтовна ринкова вартість по цим позиціям складає біля 48 тис. грн. з ПДВ. Даний факт прямо свідчить про: а) невідповідність технічному завданню, що вимагає від замовника відхилення пропозиції б) спробу підрядника неправомірно збільшити свій прибуток за рахунок замовника. Бо незакладені в тендерній документації позиції по матеріалу повинен буде купувати замовник за окреме фінансування. Важливо, що це не додаткові роботи. Вони враховані проектом, а тому виникає питання юридичного механізму виділення додаткового фінансування для Замовника. Також, потрібно врахувати, що договір буде укладений з підрядником по «твердій ціні».

По-п’яте: Кошторисна документація по локальному кошторису 2-1-4 на вентиляційні роботи та матеріали до них містить загальну суму витрат близько 27 тис. грн.
Неглибокий аналіз цього розділу говорить про спробу підрядника занизити витрати по цьому розділу більше чим в 10 разів. Це стало можливим тому, що вартість майже усіх виробів по розділу штучно зменшена в 10—12 разів. Для уникнення відповідальності, підрядник в кошторисі не вказав параметри (марка, тип, об’ем та інше) виробів (вентиляторів, клапанів та іншого), що дає можливість після підписання договору не виконувати проектні рішення. Орієнтовна сума штучного зменшення та можливих додаткових витрат замовника складає для замовника в цінах вересня 2019 року близько 252 тис грн. з ПДВ. Детально позиції, що штучно занижені в ціні викладені в таблиці:

одиниця Об»єм Ціна в договірній документації
ПП Будгаз-консалтинг ЛТД Середня ринкова ціна виробу, параметри згідно проекту Марка по проекту
Вентилятор канальний шт 1 278,00
- 26000,00 SVF 60-
35/31-40
Клапан регулюючий шт 1 123,96
- 1100,00 SRC 50-25
Електронагрівач шт 1 361,74
- 4850,00 SEH 50-25/7,5
Охолоджувач шт 1 148,92
- 14000,00 SDC 50-25
Компресорно-конденсаторний блок шт 1 270,06
- 4500,00 NU 18
AH1F
Шумоглушник шт 1 340,48
- 3200,00 SMN 50-25
Фільтр канальний карманний шт 1 93,87
- 1900,00 SCF 50-25/ F
Фiльтр аерозольний шт 1 86,77
- 280,00
Фільтр складчатий шт 3 77,97
- 3*2800,00
=8400,00 ФяС (НЕРА) Н13
Модуль повітророзподілюючий шт 3 92,44
- 3*10000
=30000,00 МВ-ГЩ 05
Грати зовнішні шт 1 46,00
- 400,00
Комплект обвязки ККБ комплект 1 148,56
- 12000,00 ККБ
Комплект автоматики шт 1 760,45
- 38000,00 з частотним
регулюванням
Аналіз вище названої таблиці говорить про повну його непрофесійність. В будь якому випадку, розділ по вентиляції майже повністю не відповідає проекту та технічному завданню (параметри виробів не визначені, ціна виробів свідчить про зовсім інше від проекту технічне рішення), що вимагає відхилення пропозиції.

По-шосте: Кошторисна документація по локальному кошторису 2-1-5 на перелік матеріалів (кабелі в позиціях 31-40) містить загальну суму витрат близько 0,9 тис. грн.
Неглибокий аналіз цих позицій говорить про спробу підрядника занизити витрати по цим позиціям більше чим в 20 разів. Це стало можливим тому, що вартість майже усіх виробів по розділу штучно зменшена в 15—20 разів. Орієнтовна сума штучного зменшення та можливих додаткових витрат замовника складає для замовника в цінах вересня 2019 року близько 24 тис грн. з ПДВ. Детально позиції, що штучно занижені в ціні викладені в таблиці:
одиниця Об”єм Ціна в договірній документації
ПП Будгаз-консалтинг ЛТД Середня ринкова ціна виробу, параметри згідно проекту
Кабель 5х10мм2 ВВГнгд 1000м 0,033 2950,00
- 155000,00
Кабель 5х4мм2 ВВГнгд 1000м 0,01 2610,00
- 44000,00
Кабель 5х1,5мм2 ВВГнгд 1000м 0,015 2260,00
- 27000,00
Кабель 3х2,5мм2 ВВГнгд 1000м 0,253 1360,00
- 18000,00
Кабель 4х1,5мм2 ВВГнгд 1000м 0,045 1240,00
- 17000,00
Кабель 3х1,5мм2 ВВГнгд 1000м 0,225 1160,00
- 15000,00
Кабель 5х4мм 1000м 0,031 980,00
- 92000,00
Кабель 4х1.5мм 1000м 0,035 920,00
- 36000,00
Кабель 3х1.5мм 1000м 0,02 840,00
- 29000,00
Провід 1х6мм2 1000м 0,05 590,00
- 14000,00

Аналіз вище названої таблиці говорить про повну його непрофесійність. В будь якому випадку, неможливо за 900 гривень купити матеріал, що коштує більше 24 тис грн. .

По-сьоме: В Договірній ціні вказано Загально виробничі витрати в сумі 185486,00 грн. Підрядник не взяв жодного понижуючого коефіцієнту. Зокрема не застосував H38 (1 блок) – 0,4123 та 4123 та H39 (3 блок) – 0,7821.
Перевищення (кошти, що не можуть бути взяті по ДБН, та в разі оплати підлягають поверненню) по цій позиції складає близько 60 тис. грн.
Підрядник також не надав розрахунок Загально виробничих витрат.

Загальний висновок, що можна зробити:
А) надана документація не відповідає технічним вимогам, викладеним в тендерній документації та підлягає відхиленню замовником
Б) кошторисна документація містить явні ознаки маніпуляцій з цінами на окремі види матеріалів, що не дозволять виконати повний об’єм робіт по тендеру. Є ризик виконання підрядником лише тих розділів, де ціни на матеріали ним значно завищені та дають відповідно максимальний прибуток. Додаткові можливі витрати замовника можуть скласти мінімально біля 400 тис. грн.
В) кошторисна документація не містить витрат на окремі матеріали по проекту (біля 25 позицій на десятки тисяч гривень), що є предметом закупівлі. Це пряме порушення технічних умов.
Г) витрати на Загальновиробничі витрати в розмірі 185 тис. грн містять близько 60 тис. перевищення.
Д) матеріали по розділу вентиляція (див. таблицю), які не мають маркування та параметрів, не відповідають проектним рішенням та відповідно порушують технічне завдання.

Разом з тим, в календарному графіку виконання робіт по об’єкту не включений розділ «Вентиляція», що наштовхує на думку чи підрядник взагалі планує виконувати дані роботи.
На підставі вказаного, відповідно до п. 4 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція не відповідає вимогам ТД, що є підставою для відхилення ПП «Будгазконсалтинг ЛТД»
Зважаючи на ряд порушень, Учасника було повідомлено про дані факти.
ПП «Будгазконсалтинг ЛТД» на адресу КНП «Карлівська ЦРЛ ім. Л.В. Радевича» було надано вдруге проектно-кошторисну документацію в якій також було виявлено ряд порушень, детально описаних в протоколі засідання тендерного комітету від 23.09.2019р.

Отже, зважаючи на вищевикладене тендерний комітет КНП «Карлівської ЦРЛ ім. Л.В. Радевича» не міг допустити недобросовісного підрядника до виконання робіт по «Реконструкції приміщень приймального відділення будівлі центрального корпусу».

Додатки:
1. Відскановані копії першої проектно-кошторисної документації підрядника.
2. Відскановані копії другої проектно-кошторисної документації підрядника.



З ПОВАГОЮ:
ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ КНП «КАРЛІВСЬКОЇ ЦРЛ ІМ. Л.В. РАДЕВИЧА»

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою встановлення законності та дотримання вимог чинного законодавства забезпечено розгляд результатів моніторингу, проведеного Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області за процедурою UA-2019-08-19-000252-a. Виявлені результати відображено у Висновку, згідно якого встановлено окремі недоліки. Задля усунення виявлених недоліків договір на суму 2060000,00 грн., укладений за результатами процедури закупівлі, розірвано через неможливість усунення порушень. Кошти в сумі 210093,67 грн. повернуті підрядником на рахунок замовника. Отже, заходи Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області дали змогу вчасно відреагувати на порушення законодавства. В подальшому буде забезпечуватись підготовка документів для проведення процедур закупівель на найвищому рівні. Вдячні за сприяння у встановленні законного та ефективного витрачання коштів.

2019-11-11 13:12:36

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 05 листопада 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 20 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Карлівська центральна районна лікарня ім. Л.В. Радевича", 01999299, Україна, Карлівський р-н, м. Карлівка, вул. Радевича, 2
  2. Інформація про предмет закупівлі: «Реконструкція приміщень приймального відділення будівлі центрального корпусу КНП «Карлівська центральна районна лікарня ім. Л.В. Радевича» за адресою Полтавська область м. Карлівка, вул. Радевича, 2» (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція) (Бюджетні кошти)., 2247355.15UAH, 45454000-4, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 7217abcd9ffe46ff85e6f092009ef4c9, 2019-08-19
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 16 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: дотримання замовником вимог Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 при складанні тендерної документації та її відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення форм документів; затверджених Уповноваженим органом; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Карлівська центральна районна лікарня ім. Л.В. Радевича» (далі – замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 19.08.2019 б/н (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції учасників ТОВ «СМАРТОМ», ПП «Будгазконсалтинг ЛТД», ПП «КРИСТАЛ 2007»; протоколи засідань тендерного комітету замовника; повідомлення про намір укласти договір; договір від 10.10.2019 № 341/19; пояснення замовника, отримані через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено наступне. Замовник зазначив, що вартість робіт визначається на основі Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, Настанов ДСТУ Б Д.1.1-(2-9):2013. Вказане відображено в проекті договору, який є Додатком 4 до тендерної документації. Необхідно зазначити, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити детальний опис робіт, що закуповуються у тому числі їх технічні та якісні характеристики, на що вказують норми пункту 3 частини другої статті 22 Закону. Так, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», на що вказують норми розділу ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України17.03.2016 № 454 (далі – Порядку 454). Для розрахунку ціни пропозиції учасника торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін, на що вказує пункт 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Враховуючи норми законодавства, тендерна документація, окрім іншого, повинна містити відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї. При цьому, тендерна документація замовника не містить відомості ресурсів. З урахуванням вищезазначеного, тендерна документація замовника не відповідає нормам пункту 3 частини другої статті 22 Закону. У процедурі закупівлі прийняли участь чотири учасника: ТОВ «Смартом», ПП «Будгазконсалтинг ЛТД», ПП «КРИСТАЛ 2007» та ПП «Квартал». В ході моніторингу встановлено, що замовник згідно протоколу засідання тендерного комітету від 05.09.2019 б/н, керуючись пунктом 4 частини першої статті 30 Закону, відхилив пропозицію учасника ТОВ «Смартом», що передбачено вказаною нормою Закону. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції ПП «Будгазконсалтинг ЛТД» замовник визначив вказаного учасника переможцем та прийняв рішення про намір укласти договір, про що свідчить протокол засідання тендерного комітету від 10.09.2019 б/н. В подальшому замовником на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ПП «Будгазконсалтинг ЛТД», що вказано у протоколі засідання тендерного комітету від 23.09.2019 б/н. Щодо зазначеного слід вказати, що календарним графіком виконання робіт по об’єкту: Реконструкція приміщень приймального відділення будівлі центрального корпусу КНП «Карлівська центральна районна лікарня ім. Л.В. Радевича» за адресою Полтавська область м. Карлівка, вул. Радевича, 2 від 02.09.2019 №16 (стор. 78 тендерної пропозиції), який поданий у складі тендерної пропозиції не засвідчено відповідність вимогам замовника, встановленим при проведенні процедури закупівлі. Так, в перелік видів робіт учасником не включено вентиляцію, що передбачена технічними вимогами до предмету закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації). Також, замовник у відповіді на запит, який розміщений через електронну систему закупівель, посилається на висновки організації, що згідно договору буде здійснювати технічний нагляд та має в своєму штаті сертифікованого інженера технагляду. Згідно висновків було визначено, що надана кошторисна документація не відповідає технічному завданню. Окрім вказаного замовником через електронну систему закупівель повідомляється, що роботи по влаштуванню вентиляції, згідно наданого ПП «Будгазконсалтинг ЛТД» календарного графіку, не заплановані до виконання в 2019 році. З огляду на вказане пропозиція ПП «Будгазконсалтинг ЛТД» відхилена замовником, при цьому відхилення тендерної пропозиції переможця передбачено пунктом 2 частини першої статті 30 Закону, а не пунктом 4 частини 1 вказаної статті. В подальшому визначено переможця відкритих торгів ПП «КРИСТАЛ 2007» та прийнято рішення про намір укласти договір згідно протоколу засідання тендерного комітету від 26.09.2019 б/н. Установлено, що у складі тендерної пропозиції ПП «КРИСТАЛ 2007» в порушення вимог тендерної документації замовника не подано наступні документи: - посвідчення працівників, чим порушено вимоги тендерної документації замовника (пункт 5 розділу ІІІ); - тендерну пропозицію, яка містить остаточну ціну тендерної пропозиції з урахуванням проведеного аукціону, що передбачалось тендерною документацією замовника (пункт 1 розділу V). Так, передбачено подати тендерну пропозицію, оформлену згідно з Додатком 2 до тендерної документації та скріплену підписом уповноваженої особи і завірену печаткою учасника. Також встановлено, що тендерною документацією замовника (пункт 5 розділу ІІІ) передбачено документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору на закупівлю робіт по «Реконструкції». При цьому, учасник повинен надати копію договору та лист - відгуку контрагента. У складі тендерної пропозиції ПП «КРИСТАЛ 2007» подано договір від 08.05.2018 № 137/18, невід’ємною частиною якого є додаток «Проектно-кошторисна документація», на що вказує розділ 10 даного договору. Натомість, у складі тендерної пропозиції ПП «КРИСТАЛ 2007» не подано проектно-кошторисну документацію, яка є невід’ємною частиною аналогічного договору. Отже, подання не в повному обсязі аналогічного договору від 08.05.2017 № 137/18 не є виконанням вимог тендерної документації. Враховуючи викладене, пропозиція ПП «КРИСТАЛ 2007» не відповідає вимогам тендерної документації. Однак, на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП «КРИСТАЛ 2007» та за результатом розгляду тендерної пропозиції вказаного учасника визнав переможцем (протокольне рішення тендерного комітету замовника від 26.09.б/н). В порушення норм абзацу 3 частини першої статті 31 Закону замовник не відмінив процедуру закупівлі та уклав з ПП «КРИСТАЛ 2007» договір від 10.10.2019 № 341/19. Відповідно до норм абзацу 8 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення. Встановлено, що замовником не оприлюднено додатки «Календарний графік виконання робіт» та «Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва», які є невід’ємними частинами договору від 10.10.2019 № 341/19, чим порушено абзац 8 частини першої статті 10 Закону. Необхідно вказати, що згідно абзацу 2 пункту 2 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 (далі – Порядок № 477) визначено, що «автоматизоване робоче місце замовника/учасника – електронний сервіс на авторизованих електронних майданчиках, який забезпечує створення, подання, обробку та оприлюднення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі, створення, подання і зміну інформації та документів для участі у процедурах закупівель, одержання інформації та повідомлень про закупівлі, подання скарг до органу оскарження в електронній системі закупівель через мережу Інтернет». Крім того, пунктом 10 Порядку № 477 визначено, що «…оприлюдненням інформації вважається її наявність в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу»., 05 листопада 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Порядку № 454 при складанні тендерної документації та її відповідності вимогам Закону встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення, пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону та абзацу 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами оприлюднення інформації про закупівлю встановлення порушення абзацу 8 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі
  2. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  3. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  4. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  5. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовником розміщено документи та здійснено відповідне інформування в електронній системі закупівель.

2019-11-14 15:50:06

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ" 2 184 240,00
UAH з ПДВ
2 059 989,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП БУДГАЗКОНСАЛТИНГ ЛТД 2 199 846,00
UAH з ПДВ
2 059 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "КРИСТАЛ 2007" 2 236 649,23
UAH з ПДВ
2 060 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО НАДАННЮ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ "КВАРТАЛ" 2 244 220,37
UAH з ПДВ
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2019 15:59
sign.p7s
27 серпня 2019 15:57
7 Будівельна ліцензія.pdf
27 серпня 2019 15:57
32 Витяг ПДВ.pdf
27 серпня 2019 15:57
34 Витяг ЄДР.pdf
27 серпня 2019 15:57
17 Дипломи працівників.pdf
27 серпня 2019 15:57
24 Статут ТОВ Смартом.pdf
27 серпня 2019 15:57
33 Виписка ЄДР.pdf
27 серпня 2019 15:57
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 вересня 2019 13:57
довідка з ДФС
13 вересня 2019 13:57
довідка з МВС
03 вересня 2019 10:57
Реєстр документів.pdf
03 вересня 2019 10:57
Тендерна пропозиція.pdf
03 вересня 2019 10:57
Інші документи.pdf
03 вересня 2019 10:56
Техн. опис.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 14:31
File0001.PDF
30 серпня 2019 14:15
File0001.PDF
30 серпня 2019 14:15
File.PDF
29 серпня 2019 15:46
File0002.PDF
29 серпня 2019 15:46
File0001.PDF
29 серпня 2019 15:46
File.PDF

Публічні документи

02 вересня 2019 15:53
Тендерна проп.pdf
02 вересня 2019 15:53
Scan(4).pdf
02 вересня 2019 15:53
Scan(3).pdf
02 вересня 2019 15:53
Scan(2).pdf
02 вересня 2019 15:53
Scan(1).pdf
02 вересня 2019 15:53
Техн вимоги.rar
02 вересня 2019 15:53
Договірна ціна.rar
02 вересня 2019 15:53
Договір.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ"
#40820975
Відхилено 2 059 989,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 11:21
ПП БУДГАЗКОНСАЛТИНГ ЛТД
#32753517
Рішення скасоване 2 059 990,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 08:38
ПП БУДГАЗКОНСАЛТИНГ ЛТД
#32753517
Відхилено 2 059 990,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 10:40
Приватне підприємство "КРИСТАЛ 2007"
#34865023
Переможець 2 060 000,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 08:25

Документи

05 вересня 2019 11:21
sign.p7s
05 вересня 2019 11:19
img897.pdf
04 вересня 2019 13:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

23 вересня 2019 10:40
sign.p7s
23 вересня 2019 10:39
img923.pdf
19 вересня 2019 08:21
sign.p7s
19 вересня 2019 08:20
img913.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2019 08:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "КРИСТАЛ 2007"
#34865023
2 060 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
10 жовтня 2019 09:04
img937.pdf укладений
10 жовтня 2019 08:11
sign.p7s зміни до договору
08 листопада 2019 09:47
img959.pdf укладений
08 листопада 2019 09:35
sign.p7s зміни до договору
10 жовтня 2019 09:13
img938.pdf зміни до договору
10 жовтня 2019 09:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 341/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 060 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 343 333,33 UAH)
Причини розірвання договору: Згідно встановленого висновку Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області по результатам проведення моніторингу закупівлі, сторони дійшли згоди розірвати Договір №341/19 від 10.10.2019р. укладений між Замовником та Виконавцем.

Актуальні тендери

До пошуку