Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція приміщень на вулиці Академіка Корольова, 5-А для відновлення роботи дошкільного навчального закладу № 497 у Святошинському районі міста Києва».
Очікувана вартість
1 449 999,60 UAH
UA-2019-08-16-002129-a c60a77cf0d9f4866a511a90402ef4e0a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Валентинович Галайчук

+380444242514
+380965772088
etenderubaz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОРГАН ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ "УПРАВЛІННЯ БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА ЗЕМЛЕКОРИСТУВАННЯ СВЯТОШИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ"
Код ЄДРПОУ: 39408088
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київ обл., м. Київ, просп. Перемоги, 97
Контактна особа: Геннадій Валентинович Галайчук
+380444242514,+380965772088
etenderubaz@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція приміщень на вулиці Академіка Корольова, 5-А для відновлення роботи дошкільного навчального закладу № 497 у Святошинському районі міста Києва». (Кошти з місцевого бюджету).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі акту здачі-приймання послуг (далі – Акт) протягом 30 календарних днів після його підписання з урахуванням надходження відповідних коштів на рахунок Замовника Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

16 серпня 2019 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41324662
Переможець 1 449 999,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 16:31

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 17:44
Лист від Спектрум Девелопмент..pdf укладений
10 вересня 2019 17:43
Додаткова угода №1 (розірв.договору)..pdf укладений
10 вересня 2019 17:43
Електронний підпис укладений
16 серпня 2019 16:35
Додаток №4-План фінансування.pdf укладений
16 серпня 2019 16:34
Додаток №3-Графік виконання.pdf укладений
16 серпня 2019 16:34
Договір № 232.pdf укладений
16 серпня 2019 16:34
Додаток №2-Кошториси.pdf укладений
16 серпня 2019 16:34
Додаток №1-Завдання на проектування.pdf укладений
16 серпня 2019 16:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За ініціативи Виконавця.Офіційний лист додається.