Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00131954 |
Вебсайт: | https://www.oblenergo.kharkov.ua |
Місцезнаходження: | 61037, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ПЛЕХАНІВСЬКА, будинок 149 |
Контактна особа: |
Яковенко Олег Валерійович 057-740-13-75 yakovenko.oleg@obl.kh.energy.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2019 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2019 14:01 |
Очікувана вартість: | 2 944 736,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,17% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Покупець зобов’язується здійснити попередню оплату у розмірі 50 % відсотків від ціни вказаній в письмовій заявці, протягом 5 банківських днів з моменту надходження письмової заявки від Покупця та отримання рахунку. | Аванс | 5 | Банківські | 50 |
Поставка товару | Остаточний розрахунок у розмірі 50 % відсотків від ціни вказаній в письмовій заявці, здійснюються протягом 10 банківських днів після фактичної передачі товару та підписання акта прийому-передачі товару. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 серпня 2019 13:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 серпня 2019 13:52 |
Перелік внесених змін 2.doc | |
29 серпня 2019 13:52 |
Тендерна документація додаток № 2 зміни 2.doc | |
29 серпня 2019 13:52 |
Тендерна документація зміни.doc | |
21 серпня 2019 15:48 |
Перелік внесених змін.doc | |
16 серпня 2019 15:40 |
Тендерна документація додаток № 4.doc | |
16 серпня 2019 15:40 |
Тендерна документація додаток № 3.doc | |
16 серпня 2019 15:40 |
Тендерна документація додаток № 1.doc |
29 серпня 2019 13:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 серпня 2019 13:52 |
Перелік внесених змін 2.doc
|
||||||
29 серпня 2019 13:52 |
Тендерна документація додаток № 2 зміни 2.doc
|
||||||
29 серпня 2019 13:52 |
Тендерна документація зміни.doc
|
||||||
21 серпня 2019 15:48 |
Перелік внесених змін.doc
|
||||||
16 серпня 2019 15:40 |
Тендерна документація додаток № 4.doc
|
||||||
16 серпня 2019 15:40 |
Тендерна документація додаток № 3.doc
|
||||||
16 серпня 2019 15:40 |
Тендерна документація додаток № 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
По питанню згідно п.1. Стосовно внесення змін по технічної характеристиці – виліту стріли, прийняте рішення внести зміни до ТД: «Виліт стріли при навантаженні 250 кг, м, не менше – 7,1м»
По питанню згідно п.2.2: прийняте рішення щодо внесення змін до ТД в наступній редакції: «копію ТУ виробника завершеного КТЗ (можливо надання титульного аркушу). ТУ повинні бути чинними на момент проведення закупівлі. / або копію сертифікату відповідності на запропонований товар виданий згідно чинного законодавства України».
По питанню згідно п.2.1, п.2.3, п. 2.4:
Автопідйомник - це продукція підвищеної небезпеки, тому замовник повинен бути впевнений, що виробник цієї продукції (не тільки самого навісного обладнання, а всього товару в зборі) має всі дозвільні документи для проведення необхідних робіт по виготовленню, монтажу, а в подальшому і ремонту та сервісному обслуговуванню продукції, згідно з нормами чинного законодавства України.
Зазначені документи дозволяють Замовнику впевнитись в тому, що автопідйомник зібраний не «під парканом», а виробник товару має дозвіл на виготовлення даної категорії товару та весь пакет документів для подальшої безперешкодної постановки продукції на облік не тільки в РСЦ МВС, але і в органах Держпраці України, тому що автопідйомник буде ставитися на облік та експлуатуватися на території України і саме дозвільні документі, згідно законодавства України, а не країн ЄС, будуть вимагати відповідні державні органи.
Надання учасниками зазначених документів, виданих відповідними державними органами України надасть змогу впевнитись, що запропонований товар відповідає вимогам законодавства України з питань охорони праці та промислової безпеки під час застосування заявлених машин, механізмів, устаткування, а отже дозволить Замовнику застосовувати відповідний товар підвищеної небезпеки у виробничому процесі.
В практиці розгляду скарг щодо встановлення дискримінаційних вимог Постійно діюча адміністративна Колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вимагає надати інформацію про відповідність встановленим у тендерній документації вимогам щонайменше двох виробників.
Зазначаємо, що діючі заводи-виробники підйомного обладнання України та зарубіжжя (наприклад Техкомплект, Гідромаш, Альфатекс, ВІПО, ВАТ "МАЗ" та деякі інші) мають в наявності дані документи і надають їх в аналогічних тендерах, тому наша вимога надати дані документи в складі тендерної пропозиції потенційних постачальників не є дискримінаційною.
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-20-000023 ● 08b8b442ccdd4d58b67adca35d591a85
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2019 17:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.09.2019 № 229
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е.
від 20.09.2019 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 20.09.2019 № 229
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2019-08-16-01873-a 16.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Едгар ЖЕРЕБЦОВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу проведеного Північно-східним офісом Держаудитслужби встановлено порушення законодавства в частині строків розгляду тендерних пропозицій. Керуючись висновком Північно-східного офісу Держаудитслужби, тендерний комітет вирішив відмінити процедуру закупівлі «Автогідропідіймач Socage A314 (за кодом класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби)».
2019-10-01 16:06:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 14:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ "ЗАВОД ФРУНЗЕ" |
2 898 000,00
UAH з ПДВ
|
2 898 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС" |
2 944 000,00
UAH з ПДВ
|
2 944 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "ЗАВОД ФРУНЗЕ" #00236010 |
Очікує рішення |
2 898 000,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2019 14:22
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 01 жовтня 2019 15:50 |
Коментар щодо відміни: | Відмінити процедуру закупівлі «Автогідропідіймач Socage A314 (за кодом класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби)» на підставі абз. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме у зв'язку з тим, що неможливо усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
01 жовтня 2019 15:50
|
Відміна.pdf |