Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39151300-8 - Модульні меблі
Очікувана вартість
119 000,00 UAH
UA-2019-08-16-001376-b 95051bd9820a4b9681b2c089a802324f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аністратенко Вікторія Іванівна

+380484340060 rvokil@rambler.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти та молодіжної політики Кілійської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145174
Вебсайт: http://kiliyaosvita.ucoz.org
Місцезнаходження: 68300, Україна , Одеська обл., Кілія, Миру
Контактна особа: Аністратенко Вікторія Іванівна
+380484340060
rvokil@rambler.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


39151300-8
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 комплекти
Ціна за одиницю: 17000UAH без ПДВ
39151300-8 - Модульні меблі (стінки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68300, Україна, Одеська область, м. Кілія, вул. Миру, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39151300-8 — Модульні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування – кошти місцевих бюджетів, що спрямовуються на фінансування потреби, що складає предмет закупівлі. Порядок оплати – оплата здійснюється за поставлений товар (післяоплата). Умови здійснення розрахунків – Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі що підтверджується підписанням видаткової накладної. Оплата накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена протягом семи календарних днів. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

16 серпня 2019 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Руденко С. А."
#2842411456
Переможець 119 000,00
UAH
16 серпня 2019 16:13

Документи

16 серпня 2019 16:12
Електронний підпис
16 серпня 2019 16:11
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 серпня 2019 16:15
Договір укладений
16 серпня 2019 16:14

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
39151300-8 - Модульні меблі (стінки) 7 комплекти 17 000,00
UAH