Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39100000-3 Меблі
Очікувана вартість
1 184 600,00 UAH
UA-2019-08-16-001368-a d70b75a5360345b8a1032f3a26419073
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ломанчук Віра Олексіївна, Мельник Наталія Олександрівна 044-502-37-03

044-502-37-03 kmkl8@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 8
Код ЄДРПОУ: 05497146
Місцезнаходження: 04201, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ КОНДРАТЮКА, будинок 8
Контактна особа: Ломанчук Віра Олексіївна, Мельник Наталія Олександрівна 044-502-37-03
044-502-37-03
kmkl8@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 14:18
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 09:00
Початок аукціону: 06 вересня 2019 15:53
Початок аукціону: 06 вересня 2019 15:53
Очікувана вартість: 1 184 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 923,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39100000-3: Меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 лот
39100000-3 Меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04201, Україна, Київ, Київ, вул. Кондратюка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2019  —  10 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39100000-3 — Меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець, відповідно до ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України проводить, шляхом перерахування на безготівковий рахунок Постачальника оплату поставленого Товару з відстрочкою платежу до 90 календарних днів, починаючи з дати підписання Сторонами відповідних супроводжуючих документів (податкових, видаткових накладних, актів приймання-передачі поставленого Товару).; Періодична Пiсляоплата 90 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2019 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 16:58
Тендерна документація на закупівлю меблів 2019 (2).doc
19 серпня 2019 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 16:58
Тендерна документація на закупівлю меблів 2019 (2).doc
16 серпня 2019 14:20
Тендерна документація на закупівлю меблів 2019 (2).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-16-001368-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2215400215
Дата подання: 16 серпня 2019 17:47
Дискримінаційні умови в тендерній документації за територіальною ознакою
Повідомляємо Вас, що відповідно до вимог п. 4 Розділу «Файли завантажені до тендерної пропозиції повинні містити» Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлена вимога наявності в учасників сервісних центрів на території Києва або Київської області.

Дана вимога обмежує конкуренцію та являється дискримінаційною, оскільки порушує права та законні інтереси інших учасників, перешкоджаючи (а фактично забороняє) участі в закупівлі, якщо вони здійснюють свою діяльність на території інших областей України, безпідставно та умисно звужує їх коло до меж однієї області. Це є прямим порушенням принципів здійснення державних закупівель, викладених в ст.ст. 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та є підставою для зловживань тендерним комітетом Замовника у виборі постачальника.

Окрім того, тендерний комітет Замовника неправомірним та необґрунтованим закладенням таких дискримінаційних вимог у тендерній документації порушив свої обов’язки, прямо визначені абзацом п’ятим частини третьої статті 11 Закону, а саме: «Тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця».

Також зазначаємо, що відповідно до Правил роздрібної торгівлі непродовольчими товарами (затверджених Наказом Міністерства економіки України №104 від 19.04.2007 року) наявність сервісних центрів при торгівлі меблями не вимагається. Гарантійний ремонт та заміна неякісного товару у Замовника здійснюється силами, засобами та за кошт Продавця незалежно від місця його знаходження.

Зважаючи на вищевикладене, просимо тендерний комітет Замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 серпня 2019 17:02
Внесено зміни до тендерної документації
Зміни внесено до тендерної документації протоколом б/н від 19.08.2019р.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПИВОВАРОВ ІГОР СЕРГІЙОВИЧ 1 175 335,00
UAH з ПДВ
1 175 335,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БУДПОСТАЧ" 1 183 722,00
UAH з ПДВ
1 183 722,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 09:56
Електронний підпис
13 вересня 2019 09:56
pdf.pdf
13 вересня 2019 09:56
Dovidka_19239360680820293314.pdf.p7s
13 вересня 2019 09:56
Dovidka_19239360680820293314.pdf
13 вересня 2019 09:56
Пивоваров податкова.pdf
13 вересня 2019 09:56
Довідка.zip
05 вересня 2019 08:48
Електронний підпис
05 вересня 2019 08:46
Тендерна пропозиція.pdf
05 вересня 2019 08:46
Ст. 17.pdf
05 вересня 2019 08:46
ст 16.pdf
05 вересня 2019 08:46
СЕС ма матеріали.pdf
05 вересня 2019 08:46
Сертифікати та СЕС.pdf
05 вересня 2019 08:46
Проект договору.pdf
05 вересня 2019 08:46
платіж 23692.pdf
05 вересня 2019 08:46
Паспорти виробу.pdf
05 вересня 2019 08:46
Паспорт оригінал.pdf
05 вересня 2019 08:46
Опис документів.pdf
05 вересня 2019 08:46
Матеріали СЕС.pdf
05 вересня 2019 08:46
Копії паспорту.PDF
05 вересня 2019 08:46
Істотні умови договору.pdf
05 вересня 2019 08:46
ідент.номер.pdf
05 вересня 2019 08:46
захист довкілля.pdf
05 вересня 2019 08:46
Дилер договір 2019.pdf
05 вересня 2019 08:46
ГЛ щодо поставки товару.pdf
05 вересня 2019 08:46
гарантія 36міс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПИВОВАРОВ ІГОР СЕРГІЙОВИЧ

ПП "БУДПОСТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПИВОВАРОВ ІГОР СЕРГІЙОВИЧ
#2600220115
Переможець 1 175 335,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 16:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2019 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПИВОВАРОВ ІГОР СЕРГІЙОВИЧ
#2600220115
1 175 335,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:38
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 12:42
договір 69-10вт.pdf укладений
26 вересня 2019 12:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 175 335,00
UAH