Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір
Очікувана вартість
235 926,90 UAH
UA-2019-08-16-001292-b c5e04ff1d2344fc286e0bc0431b4a3ca
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Наталія

+380457921320 bondarenko@ars.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП "Атомремонтсервіс" ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 25881800
Місцезнаходження: 07101, Україна , Київська обл., Київ, проспект Ентузіастів,7, м.Славутич Київської області
Контактна особа: Бондаренко Наталія
+380457921320
bondarenko@ars.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 03 вересня 2019 14:51
Очікувана вартість: 235 926,90 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


ш/з ВТ-87-Т-19, ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2782 од.
Папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07101, Україна, Київська обл., Славутич, проспект Ентузіастів, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 вересня 2019  —  23 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 15:45
ТД_Папір.docx
16 серпня 2019 15:45
Додаток 4 Досвід виконання_Папір.docx
16 серпня 2019 15:45
Додаток 3 Проект договора_Папір.doc
16 серпня 2019 15:45
Додаток 2 Тех.специфікація_Папір.xls
16 серпня 2019 15:45
Додаток 2 Тех.специфікація_Папір.pdf
16 серпня 2019 15:45
Додаток 1 ТП цінова_Папір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 серпня 2019 10:19
Дата відповіді: 19 серпня 2019 10:42
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII Технічна специфікація (Додаток 2 до ТД) містить детальний опис товарів та їх технічні, якісні характеристики, а також вираз «або еквівалент».

2) В Додатку №1 до ТД передбачені зобов'язання про те, що Учасник, під час надання тендерної пропозиції, зазначає інформацію щодо: найменування, типу, марки, виробника, технічних та якісних характеристик.

3) Відповідно до п.35 ч.1 ст.1 «Визначення основних термінів» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII Учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), тому учасники всіх форм власності та організаційно - правових форм мають можливість приймати участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
Відповідно до п.9 ч.2 ст.22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII встановлена вимога про те, що за описом методики оцінки за критерієм "ціна" повинна міститись інформація щодо врахування податку на додану вартість (ПДВ).
А також згідно з висновком АМКУ №40-р/пк-зк від 10.06.2016 не враховувати суму ПДВ при здійсненні оцінки пропозицій учасників –є дискримінаційним підходом при здійсненні оцінки пропозицій учасників, до яких застосовується різні системи оподаткування. Тому в тендерній документації на зазначену закупівлю, в розділі V «Оцінка тендерних пропозицій», встановлена вимога про те, що Учасники подають свої тендерні пропозиції з урахуванням ПДВ. При проведенні оцінки найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів, у тому числі ПДВ.
офісний папір з вторинної сировини
Дата подання: 19 серпня 2019 16:50
Дата відповіді: 22 серпня 2019 16:48
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470 Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) , краще підходить для двохстороннього друку так як має більший коефіцієнт непрозорості. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На виконання вимог п. 3 ч. 2 статті 22 Закону України « Про публічні закупівлі» в додатку №1 до ТД передбачено зобов’язання Учасника щодо дотримання вимог чинного законодавства із захисту довкілля при постачанні товарів, що є предметом закупівлі.
Також в технічній специфікації, яка є Додатком №2 до тендерної документації зазначені технічні та якісні характеристики на папір А4, який
призначений для використання в друкуючих пристроях, тому якість товару згідно визначених характеристик не повинна завдавати шкоди друкуючій техніці. При цьому встановлені вимоги не звужують коло учасників торгів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-16-001292-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 04 вересня 2019 09:04
Лист-звернення
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
Код ЄДРПОУ: 41925714
Адреса: 03061, м.Київ, вул. Шепелєва Миколи, будинок 6
ecoprom_s@ukr.net +380968574193
До ВП "Атомремонтсервіс" ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 25881800
Адреса: 07101, Україна, Київська обл., Київ,
проспект Ентузіастів,7, м.Славутич Київської області

Лист-звернення
Шановний замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" не виконало вимоги замовника закупівлі, а пропозиція не відповідає технічним вимогам.
По-перше, Замовник в документі «Технічна специфікація на закупівлю товару згідно ДК 021:2015» рядок 3 вимагав Папір А4 160 г/м2, 500 арк./пачка, білий – 10 пачок, а ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" пропонує інший папір, а саме: папір А4 160г/м2, 250 арк. – 10 пачок;
По-друге, Замовник в документі «Технічна специфікація на закупівлю товару згідно ДК 021:2015» рядок 14 вимагав Папір для записів 85х85мм, 900 арк., білий, 75г/м2, а ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" пропонує інший папір, а саме: папір для записів 90х90мм, 900 арк., білий 75г/м2;
Просимо, при визначенні переможця закупівлі, звернути увагу і на зазначені невиконання ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" вимог замовника закупівлі.
Директор ТОВ «Екопром-Сістем» Кісіль І.В.
4 вересня 2019 року
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 вересня 2019 14:46
Дане питання вирішено.
Номер вимоги: UA-2019-08-16-001292-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 10 вересня 2019 15:41
Порушення вимог Замовника
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-08-16-001292-b (Папір), який проходив 03.09.2019р.
За результатами аукціону встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "Екопром Сістем" в повній мірі не відповідає встановленим вимогам згідно Тендерної документації Замовника, а саме:
- на позицію 3. Папір А4 – 160г/м2, 500 арк./пачка, білий 10 пачок учасник пропонує Папір А4 60г/м2, 250 арк./пачка, білий 20 пачок, що не відповідає встановленим вимогам;
- на позицію 14. Папір для записів – 85х85мм, 900 арк., білий, 75г/м2 270 шт. учасник пропонує Папір для записів – 85х85мм, 800 арк., білий, 80г/м2 304 шт., що не відповідає встановленим вимогам;
- на позиції 8-9. Папір для плоттера та 16. Папір рулонний для плоттера учасник пропонує товар, виробником якого вказано компанію ТОВ “Український папір”. Зазначаємо, що ми не співпрацюємо та не маємо партнерських відносин з ТОВ "Екопром Сістем", а тому постачання паперу саме зазначеного виробника викликає сумнів;
- у пп.5-6. Тендерної пропозиції ТОВ "Екопром Сістем" не зазначив назву учасника торгів для підтвердження погодження з основними (істотними) умовами договору та дотримання вимог чинного законодавства із захисту довкілля при постачанні товарів, що свідчить про порушення Тендерної документації Замовника.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Екопром Сістем" як таку, що не відповідає умовам та вимогам п.6. Частини 1 Тендерної документації Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 вересня 2019 08:39
- п.3. Папір А4 – 160г/м2, 500 арк./пачка, білий 10 пачок. Учасник пропонує Папір А4 160г/м2, 250 арк./пачка, білий 20 пачок, що відповідає встановленим вимогам за якістю і кількістю;
- п.14. Папір для записів – 85х85мм, 900 арк., білий, 75г/м2 270 шт. Учасник пропонує Папір для записів – 85х85мм, 800 арк., білий, 80г/м2 304 шт., що влаштовує замовника за якістю і кількістю. Різницю в щільності паперу для записів вважаємо несуттєвою;
- пп. 8-9 замовник не вимагає, у своїй тендерній документації від постачальника, документального підтвердження співпраці зі своїми постачальниками.
- пп.5-6 тендерна пропозиція, надана ТОВ «Екопром Сістем» на фірмовому бланку, відповідає вимогам додатку 1 до тендерної документації замовника, скріплена печаткою та підписом директора товариства, який уповноважений підписувати цінову пропозицію.
Номер вимоги: UA-2019-08-16-001292-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 11 вересня 2019 22:24
Пояснення з приводу вимоги ТОВ "Український папір"
Шановний Замовник!

Подана ТОВ "Український папір" вимога є, на нашу думку, не обгрунтованою і має на меті скасування торгів, оскільки наш конкурент не намагається у своїй вимозі оскаржити Ваше рішення про його дискваліфікацію, тим самим визнавши, що запропонований ним на торги товар не відповідає вимогам Вашої Тендерної документації.
Дозвольте пояснити, чому ми вважаємо вимогу нашого конкурента не обгрунтованою. По-перше, ТОВ “Український папір” (далі – Конкурент) вимагає дискваліфікувати нас за те, що наша пропозиція "не відповідає умовам та вимогам п.6. Частини 1 Тендерної документації Замовника" (цитата з листа Конкурента №1/060919 від 06.09.2019). При цьому, в пункті 6 частини 1 Вашої Тендерної документації записано: «Валютою тендерної пропозиції є гривня». Наша цінова пропозиція та пропозиція в екранній формі електронного аукціону подавалася виключно у гривні, тому вище наведене твердження Конкурента не відповідає дійсності.
По-друге, Конкурент стверджує у своїй вимозі, що «на позицію 3. Папір А4 – 160г/м2, 500 арк./пачка, білий 10 пачок учасник пропонує Папір А4 60г/м2, 250 арк./пачка, білий 20 пачок, що не відповідає встановленим вимогам». Дане твердження є надуманим та спотвореним , оскільки в пункті 3 своєї цінової пропозиції ми пропонуємо Папір А4 UPM Digi Color Laser 160г/м2 (а не 60г/м2, як стверджує Учасник!), 250 арк./пачка, білий UPM, Фінляндія - 20 пачок.
При цьому, ми пропонуємо 20 пачок по 250 аркушів як еквівалент 10 пачок по 500 аркушів, оскільки на ринку на даний час не існує паперу для кольорового лазерного друку щільністю 160 г/м.кв. в пачках по 500 аркушів. При цьому, відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, Ваша Технічна специфікація (Додаток 2 до ТД) містить детальний опис товарів та їх технічні, якісні характеристики, а також вираз «або еквівалент», що дає нам право пропонувати на торги еквіваленти товарів. Сподіваємося, що навіть наш Конкурент не буде заперечувати проти того, що запропонований нами на торги папір є еквівалентом паперу, який Ви вказали в Додатку 2 до Тендерної документації. По-третє, Конкурент заявляє, що «на позицію 14. Папір для записів – 85х85мм, 900 арк., білий, 75г/м2 270 шт. учасник пропонує Папір для записів – 85х85мм, 800 арк., білий, 80г/м2 304 шт., що не відповідає встановленим вимогам». Але знову ж таки, згідно з Тендерною документацією, учасники торгів мають право пропонувати еквіваленти товарів, вказаних у Додатку 2 до Тендерної документації. Ми стверджуємо, що запропонований нами на торги папір для нотаток 85 х 85 мм х 800 аркушів щільністю 80 г/м. кв. є еквівалентом паперу 85 х 85 мм х 900 аркушів щільністю 75 г/м. кв. Більше того, запропонований нами еквівалент має кращі якісні характеристики, оскільки аркуш паперу щільністю 80 г/м. кв. є більш якісним, ніж аркуш паперу 75 г/ м. кв., а менша кількість аркушів у блоці компенсована нами більшою кількістю запропонованого товару (блоків паперу). По-четверте, Конкурент стверджує: «позиції 8-9. Папір для плоттера та 16. Папір рулонний для плоттера учасник пропонує товар, виробником якого вказано компанію ТОВ “Український папір”. Зазначаємо, що ми не співпрацюємо та не маємо партнерських відносин з ТОВ "Екопром Сістем", а тому постачання паперу саме зазначеного виробника викликає сумнів». З приводу цього твердження, інформуємо Вас і Конкурента, що папір для плоттерів, вироблений "Українським папером", ми закуповуємо не безпосередньо у виробника (сподіваємося, Конкурент не збирається заборонити нам це) і гарантуємо, що Вам буде відвантажений саме папір, вказаний нами у пропозиції, а сумніви Конкурента є надуманими та безпідставними. По-п'яте, Конкурент стверджує: «у пп.5-6. Тендерної пропозиції ТОВ "Екопром Сістем" не зазначив назву учасника торгів для підтвердження погодження з основними (істотними) умовами договору та дотримання вимог чинного законодавства із захисту довкілля при постачанні товарів, що свідчить про порушення Тендерної документації Замовника». Такі твердження є безпідставними і надуманими, оскільки наша цінова пропозиція була подана виключно у відповідності до вимог Вашої Тендерної документації. Дозволимо поставити під сумнів твердження Конкурента про те, що ми зобов'язані були в пунктах 5 і 6 форми Тендерної пропозиції підставити замість виразу "учасник торгів" назву нашого підприємства. Ми сприйняли вираз у дужках як уточнення до займенника "Ми" у цих пунктах, оскільки наш досвід участі в аукціонах свідчить, що коли Замовник вимагає, щоб якась інформація (у нашому випадку - назва учасника торгів) була вказана у тій чи іншій формі, він, як правило, використовує вирази "вказати назву учасника", "вказати повну назву учасника", "треба вказати назву учасника" тощо. Якщо ж слідувати логіці Конкурента, тоді ми повинні були б у пункті 5 форми Тендерної пропозиції замінити ще й слово "істотними", перелічивши всі істотні умови договору. В решті решт, якщо навіть визнати як помилку те, що ми не зробили вище згадані заміни у пунктах 5 і 6 форми Тендерної пропозиції, то це буде, безумовно, формальна, несуттєва помилка, яка аж ніяк не вплинула б на зміст чи однозначність змісту нашої пропозиції. Згідно ж з абзацом14 п.1 розділу III Вашої Тендерної документації, «у тендерних пропозиціях допускаються формальні (несуттєві) помилки. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки».
Отже, у зв'язку з вище викладеним, просимо Вас не задовольняти вимогу ТОВ "Український папір".

З повагою,
ТОВ "Екопром Сістем".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 вересня 2019 08:22
- п.3. Папір А4 – 160г/м2, 500 арк./пачка, білий 10 пачок. Учасник пропонує Папір А4 160г/м2, 250 арк./пачка, білий 20 пачок, що відповідає встановленим вимогам за якістю і кількістю;
- п.14. Папір для записів – 85х85мм, 900 арк., білий, 75г/м2 270 шт. Учасник пропонує Папір для записів – 85х85мм, 800 арк., білий, 80г/м2 304 шт., що влаштовує замовника за якістю і кількістю. Різницю в щільності паперу для записів вважаємо несуттєвою;
- пп. 8-9 замовник не вимагає, у своїй тендерній документації від постачальника, документального підтвердження співпраці зі своїми постачальниками.
- пп.5-6 тендерна пропозиція, надана ТОВ «Екопром Сістем» на фірмовому бланку, відповідає вимогам додатку 1 до тендерної документації замовника, скріплена печаткою та підписом директора товариства, який уповноважений підписувати цінову пропозицію.

Документи подані скаржником

10 вересня 2019 15:41
Атомремонтсервіс.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 198 990,12
UAH з ПДВ
183 538,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 196 563,12
UAH з ПДВ
196 563,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2019 09:58
Електронний підпис
02 вересня 2019 09:57
Цінова.pdf
02 вересня 2019 09:57
Технічна.pdf
02 вересня 2019 09:57
Статут від 06.06.2019р..pdf
02 вересня 2019 09:57
Ст.17п.5.2 розділІІІ.pdf
02 вересня 2019 09:57
Протокол № 26 від 06.06.2019р..pdf
02 вересня 2019 09:57
проект договору.pdf
02 вересня 2019 09:57
п.5.1 розділІІІ..pdf
02 вересня 2019 09:57
Контактні дані.pdf
02 вересня 2019 09:57
інші довідки.pdf
02 вересня 2019 09:57
Витяг ПДВ 27.08.2019р..pdf
02 вересня 2019 09:57
витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

13 вересня 2019 14:18
Електронний підпис
02 вересня 2019 11:19
Електронний підпис
01 вересня 2019 23:55
Електронний підпис
01 вересня 2019 23:54
Лист про неліцензування.pdf
01 вересня 2019 23:54
згода з договором.pdf
01 вересня 2019 23:54
Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 183 538,92
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 16:36
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 196 563,12
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 13:57

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

06 вересня 2019 16:36
Електронний підпис
03 вересня 2019 15:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2019 13:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
196 563,12
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 14:43
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 15:28
Дог.53-127-01-19-00850_ Екопром Сістем.PDF укладений
25 вересня 2019 15:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2019 — 20 грудня 2019
Сума оплати за договором: 196 563,12
UAH (в тому числі ПДВ 32 760,52 UAH)