Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання для Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.№115 та Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.№102
Очікувана вартість
888 000,00 UAH
UA-2019-08-16-001193-b ee9470f4be62492ea3706485434e3ecd
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саковська Ніна Іванівна

+380564065571 ing_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142276
Місцезнаходження: 50026, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, площа Гірницької Слави,1
Контактна особа: Саковська Ніна Іванівна
+380564065571
ing_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2019 15:30
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2019 15:30
Очікувана вартість: 888 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 440,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
74 шт
Комп’ютерне обладнання для Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.№115 та Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.№102
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Постачальник товару здійснює поставки згідно накладної, а Замовник приймає та оплачує його на умовах, передбачених цим ДоговоромМісце поставки товару заклади відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті рад, відповідно до дислокації, яка є невідємною частиною даного договору. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 11:33
зміни до ТД.doc
21 серпня 2019 11:33
ТД - компьютерне обладнання для КЗШ 102 _ КЗШ 115 (зі змінами).docx
21 серпня 2019 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 11:33
зміни до ТД.doc
21 серпня 2019 11:33
ТД - компьютерне обладнання для КЗШ 102 _ КЗШ 115 (зі змінами).docx
16 серпня 2019 15:26
ТД Компютерне обладнання для КЗШ _ 102 та КЗШ _ 115.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 серпня 2019 10:24
Дата відповіді: 19 серпня 2019 11:32
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше звернення розглянуто.

1) Учасниками повинні надаватися тендерні пропозиції лише у відповідності до вимог тендерної документації, в тому числі і відносно характеристик предмету закупівлі, визначених додатком 3 тендерної документації. В іншому випадку, тендерна пропозиція буде вважатися такою, що не відповідає вимогам тендерної документації і буде відхилена. Просимо звернути на це Вашу увагу!
Торгова марка товару може бути яка завгодно (аналог) , але технічні вимоги предмета закупівлі повині відповідати тендерній документації.

2) Згідно тендерної документації п. 1 Р.1 та Додатку № 1 «Форма «Пропозиція учасника» вітчизняні та іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі як платники ПДВ, так і фізичні особи-підприємці - неплатники ПДВ. При розгляді пропозицій до ціни неплатника ПДВ не додається сума ПДВ 20%, а ціна платника ПДВ розглядається з урахуванням ПДВ.

Дякуємо за звернення!
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft та Уточнення
Дата подання: 20 серпня 2019 16:08
Дата відповіді: 21 серпня 2019 11:28
Шановний Замовник! 1)З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше звернення розглянуто .
1. Внесено зміни до Додатку 3
набір преінстальованого програмного забезпечення

Учасник у складі тендерної пропозиції обов’язково має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Prozorro. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. В разі необхідності, Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.

2. Згідно тендерної документації Додаток № 3 "Вимоги до учасників " п.7 , існує інформація на яку Ви звертаєте увагу.
Уважно читайте Тендерну документацію.
Дякуємо за звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2019 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кочетков Станіслав Костянтинович 888 000,00
UAH з ПДВ
888 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2019 05:07
Електронний підпис
31 серпня 2019 05:06
Захист довкілля.PDF
31 серпня 2019 05:06
Ліцензування.PDF
31 серпня 2019 04:59
ISO.PDF
31 серпня 2019 04:59
Деклар монітор.PDF
31 серпня 2019 04:58
Деклар ПК.PDF
31 серпня 2019 04:58
МОН монітор.PDF
31 серпня 2019 04:58
МОН ПК.PDF
31 серпня 2019 04:58
Сертифікат монітор.PDF
31 серпня 2019 04:58
Сертифікат ПК.PDF
31 серпня 2019 04:58
СЕС монітор.PDF
31 серпня 2019 04:58
СЕС ПК.PDF
31 серпня 2019 04:57
Витяг з ЄДР копія.PDF
31 серпня 2019 04:57
Витяг з ЄП копія.PDF
31 серпня 2019 04:57
Паспорт + ІПН копия.PDF
31 серпня 2019 04:57
Свідоцтво копія.PDF
31 серпня 2019 04:57
4.1 Стаття 17 п1.PDF
31 серпня 2019 04:57
4.3 Стаття 17 п4.PDF
31 серпня 2019 04:57
4.5 Стаття 17 п7.PDF
31 серпня 2019 04:57
4.6 Стаття 17 п10.PDF
31 серпня 2019 04:57
Додаток 5 Стаття 17.PDF
31 серпня 2019 04:56
Додаток 1 Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кочетков Станіслав Костянтинович

Інформація про відміну

Дата відміни
31 серпня 2019 15:30
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій