Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерні сканери
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2019-08-16-001174-b 1dfeced916a145d18f95eb8944428add
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Трушко Ніна Федорівна

+380332723348 trushkonf@adm.vl.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Волинський окружний адміністративний суд
Код ЄДРПОУ: 35123898
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул.Словацького, 3
Контактна особа: Трушко Ніна Федорівна
+380332723348
trushkonf@adm.vl.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2019 15:26
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2019 15:26
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Комп’ютерні сканери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Словацького, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання Актів приймання-передачі товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 15:22
Додаток 4 Лист-згода.zip
16 серпня 2019 15:22
Додаток 3 (проект договору).zip
16 серпня 2019 15:22
Додаток 2 (тех.характ.)сканерів.zip
16 серпня 2019 15:22
Додаток 1.1. (тендерна пропозиція) (1).zip
16 серпня 2019 15:22
ТД (1) (3).zip

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 серпня 2019 10:24
Дата відповіді: 19 серпня 2019 15:06
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на запитання №1.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «Комп’ютерні сканери» визначенні у додатку 2 до тендерної документації. Запропонований учасником товар обов’язково повинен бути не гірше усім наведеним у додатку 2 до тендерної документації вимогам та технічним характеристикам.
Відповідь на запитання №2.
У додатку 2 тендерної документації у графі «Фактичні характеристики або показники товару запропонованого Учасником**» зазначено, що Учасник зобов’язаний вказати фактичні характеристики або показники запропонованого товару обов’язково вказавши назву виробника, торгівельну марку, модель, країну походження та гарантійний термін обслуговування. (див. посилання** останній абзац додатку 2 до тендерної документації).
Відповідь на запитання №3.
Згідно п.5 розділу 1 тендерної документації: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах». У випадках, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до ч.1 ст.28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами електронного аукціону з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Всі пропозиції оцінюються виходячи з оголошених учасником цін, додавання або віднімання від них окремих податків не передбачено ані Законом України «Про публічні закупівлі», ані тендерною документацією.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2019 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОЛЛ-ІТ" 73 644,00
UAH з ПДВ
73 644,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 11:37
Електронний підпис
30 серпня 2019 11:36
Технічна частина.PDF
30 серпня 2019 11:36
Тендерна пропозиція.PDF
30 серпня 2019 11:36
Ст.17.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОЛЛ-ІТ"

Інформація про відміну

Дата відміни
01 вересня 2019 15:26
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій