Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100) (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Очікувана вартість
3 705 000,00 UAH
UA-2019-08-16-001098-b db5d160d7e9f47a888067c770476b647
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного

+38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 03 вересня 2019 12:01
Очікувана вартість: 3 705 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 111000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: Товари.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг - Вугілля кам'яне – 950 т. - відповідно Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту прийому-передачі, але не раніше дати реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
950 т
Вугілля кам'яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту прийому-передачі, але не раніше дати реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 15:02
ТД__556-19_Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100) (1).doc
16 серпня 2019 15:02
Договір вугілля.docx
16 серпня 2019 15:02
Оголошення.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-16-001098-b.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ РЕМКОМПЛЕКТБУД, Код ЄДРПОУ:39301599
Дата подання: 20 вересня 2019 17:18
скарга на дії замовника
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" суб'єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕМКОПЛЕКТБУД» (39301599) (далі - ТОВ «РЕМКОПЛЕКТБУД»); 02095, м. Київ, вул. Княжий Затон, 9а, офіс 369. Скарга стосовно порушення процедури закупівлі за оголошенням UA-2019-08-16-001098-b Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100), а також: прийнятих рішень, дій, бездіяльності Замовника тощо. ТОВ «РЕМКОПЛЕКТБУД» бере участь у процедурі закупівлі «Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100)» за оголошенням № UA-2019-08-16-001098-b (надалі – Процедура закупівлі), що здійснюється Замовником. Свої тендерні пропозиції для участі у процедурі закупівлі подали такі учасники. Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи ТОВ РЕМКОМПЛЕКТБУД 3 690 750,00 UAH 3 653 700,00 UAH Документи ТОВ Вуглеторфзбагачення 3 689 800,00 UAH 3 689 800,00 UAH Документи Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" 3 697 400,00 UAH 3 697 400,00 UAH Документи ТОВ "ЄВРО ТЕК" 3 700 250,00 UAH 3 700 250,00 UAH Документи При цьому, Замовником було відхилено нашу тендерну пропозицію, а переможцем процедури закупівлі визначено ТОВ «Вуглеторфзбагачення». ТОВ «РЕМКОПЛЕКТБУД» вважає зазначені рішення незаконними та аргументуємо це наступним. 1. Першою підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції стало: «учасником надано пропозицію, яка містить, зокрема цінову пропозицію, дані на товар відповідно яких до постачання запропоновано продукцію виробника ТОВ «ЦЗФ» «Силидівська», проте учасником по даному виробнику надано дозвіл 1878.13.14 з терміном дії до 05.07.2018 тобто недійсний, що не відповідає умовам п. 3 додатку 1 тендерної документації». Пунктом 3 додатку 1 тендерної документації вимагається: «Учасник повинен підтвердити статус відповідного суб’єкта господарювання, як легального виробника, шляхом надання в складі тендерної пропозиції копій дозволів, виданих Державною службою України з питань праці (Держпраці), завірені виробником». ТОВ «РЕМКОПЛЕКТБУД» надано дозвіл № 1878.13.14 від 05.07.2013 зі строком дії до 05.07.2018. При цьому, відповідно до статті 5 Закону України «Про тимчасові заходи на період проведення АТО» визначено, що період проведення антитерористичної операції - час між датою набрання чинності Указом Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" від 14 квітня 2014 року № 405/2014 та датою набрання чинності Указом Президента України про завершення проведення антитерористичної операції або військових дій на території України. Територія проведення антитерористичної операції - територія України, на якій розташовані населені пункти, визначені у затвердженому Кабінетом Міністрів України переліку, де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" від 14 квітня 2014 року № 405/2014. При цьому, відповідно до статті 5 зазначеного вище закону ліцензії та документи дозвільного характеру, видані суб’єктам господарювання, які здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, строк дії яких закінчився у період її проведення, вважаються такими, що продовжили свою дію на період проведення антитерористичної операції. Звертаємо увагу, що ТОВ «Центральна збагачувальна фабрика «Селидівська» на час отримання дозволу здійснювала свою діяльність за адресою м. Селидове, вул. Миру, буд. 34. При цьому, м. Селидове включено до переліку населених пунктів де проводилася антитерористична операція. Крім того, повідомляємо, що на даний момент відсутній Указ Президента України про завершення проведення антитерористичної операції або військових дій на території України. Таким чином, на даний момент, дозвіл № 1878.13.14 від 05.07.2013 є чинним, та таким, що не потребує подовження, оскільки діє на період проведення антитерористичної операції, про що також у складі тендерної пропозиції надано лист Головного Управління Держпраці у Донецькій області. Таким чином, нами у повному обсязі виконано вимоги тендерної документації в цій частині. 2. Другою підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції стало наступне: «Учасником надано пропозицію, яка містить довідку, щодо предмету закупівлі завірену учасником торгів, в якій не зазначено декларацію про відповідність, як документ виробника та інших органів, які підтверджують якість продукції і будуть надані при постачанні продукції, що не відповідає абз. 8 п. 5.1 додатку 1 тендерної документації». Додатком 1 тендерної документації вимагається надання довідку, щодо предмету закупівлі завірену учасником торгів, в якій зазначити: - найменування, тип, вид, виконання (та інше) продукції згідно з нормативними документами на виготовлення продукції; - найменування виробника(ів) продукції, міста та країни походження товару; - рік виготовлення; - позначення всіх діючих стандартів, технічних умов, нормативно-технічної та конструкторської документації, яким відповідає продукція; - інформацію стосовно місця, засобу та змісту маркування продукції; - додаткові дані про технічні характеристики продукції; - найменування документів виробника та інших органів, які підтверджують якість продукції і будуть надані при постачанні продукції; - гарантійний термін зберігання. Звертаємо увагу, що у даному випадку замовником не вимагається зазначення усіх супроводжуючих документів, не встановлено переліку документів, які мають бути зазначені в цій частині тощо. При цьому, нами надано довідку щодо предмету закупівлі, у якій зазначено «найменування документів виробника та інших органів, які підтверджують якість продукції і будуть надані при постачанні продукції: посвідчення про якість, копія сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик». Звертаємо увагу, що безпосередньо до вимог додатку 5 тендерної документації, а також виходячи з назви самого документа, декларація виробника є документом, що підтверджує відповідність продукції, а не її якість. При цьому, якість продукції можуть підтверджувати посвідчення, сертифікати чи паспорти якості абощо. Таким чином, вважаємо, що нами у повному обсязі виконано вимоги тендерної документації. Зазначена вище інформація додатково свідчить про застосування Замовником упередженого та дискримінаційного підходу під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РЕМКОПЛЕКТБУД». Виходячи з вказаної вище інформації, вважаємо, що дії, бездіяльність, рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РЕМКОПЛЕКТБУД», а також визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Вуглеторфзбагачення» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником тендеру порушують, зокрема, права суб'єкта оскарження на перемогу у даній процедурі закупівлі, об'єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі (у тому числі тендерної пропозиції суб'єкта оскарження), недискримінаційний підхід, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси ТОВ «РЕМКОПЛЕКТБУД». У зв'язку з цим, ТОВ «РЕМКОПЛЕКТБУД» просить орган оскарження: 1. Встановити наявність порушень законодавства під час здійснення Замовником даної процедури закупівлі. 2. Зобов'язати Замовника скасувати його рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РЕМКОПЛЕКТБУД» та визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВ «Вуглеторфзбагачення» і оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником процедури закупівлі. 3. Поновити дану процедуру закупівлі з останнього законного/правомірного рішення/дії Замовника. Додатки: документи та матеріали, що підтверджують порушення процедури закупівлі, та документ про здійснення оплати за подання скарги.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 25 вересня 2019 11:15
Скарга відкликана скаржником
Причина: у зв'язку з відсутністю подальшої потреби участі в даній процедурі закупівлі
Дата: 09 жовтня 2019 14:50
Рішення від 24.09.2019 №13538+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2019 11:15
Рішення від 10.10.2019 №14605.pdf
Дата публікації: 11 жовтня 2019 19:26

Документи подані скаржником

20 вересня 2019 17:18
платіжка 34.pdf

Документи Органу Оскарження

11 жовтня 2019 19:26
Рішення від 10.10.2019 №14605.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-21-000037 ● 9105e492aee04ab7baab077e929d6a98
  • Статус: вирішено ● Дата: 18 червня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2020 17:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

21.02.2020 № 46

Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України 21.02.2020 № 46

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7
UA-2019-08-16-001098-b 16.08.2019 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

І) щодо встановленого порушення законодавства в частині складання тендерної документації, «частин другої та третьої статті 22 Закону, тендерна документація містить посилання на нормативно-правові акти, які втратили чинність (Указ Президента України від 17.10.2016 № 467/2016 та рішення Ради національної безпеки і оборони України від 16.09.2016 № 467/2016 (втратили чинність на підставі Указу Президента від 15.05.2017 № 133/2017))». Надати аргументовані заперечення до висновку та надати інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та, в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Тендерна документація (далі —ТД) розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), наказу № 680 від 13.04.2016 «про затвердження примірної тендерної документації» міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Наказ) та іншого чинного законодавства України. Абз. 3, 4 П. 5.2. «Інша інформація» ТД передбачено «В разі виявлення положень та/або визначень в тендерній документації які не відповідають ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник буде керуватися нормами ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовник при проведенні відкритих торгів керується ЗУ «Про публічні закупівлі» та чинним законодавством України.». З огляду на викладене замовник в тендерній документації декларує та зобов’язується керуватися чинним законодавством на момент прийняття рішень чим фактично усуває недоліки тендерної документації зокрема такі як посилання в ТД на нормативно-правові акти, які втратили чинність на момент прийняття рішень. Зважаючи на викладене фактично порушення відсутні. Додатково повідомляємо, що у 2020 році, зокрема, станом на 19.03.2020 замовник здійснив заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом виправлення подібних недоліків в тендерних документаціях. Крім того замовник зобов’язується посилити контроль для недопущення подібних порушень в майбутньому. Просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 7-1 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині. ІІ) щодо встановленого порушення законодавства, а саме: «порушення частини 3 статті 23 Закону в частині «у тендерній документації не передбачено необхідності застосування заходів із захисту довкілля у складі технічних, якісних характеристик предмета закупівлі». Надати аргументовані заперечення до висновку та надати інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та, в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Тендерна документація (далі —ТД) розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), наказу № 680 від 13.04.2016 «про затвердження примірної тендерної документації» міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Наказ) та іншого чинного законодавства України. На вимогу частини 3 статті 23 Закону «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля» в розділі «технічна специфікація» додатку 1 ТД, як частина технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, передбачено вимогу відповідності вугілля кам’яного, зокрема, ДСТУ 7146:2010 або еквівалент. В свою чергу розділ 4 «вимоги щодо безпеки та охорони довкілля» ДСТУ 7146:2010 передбачає необхідність та способи застосування заходів із захисту довкілля. Зважаючи на викладене зазначені в ТД технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Додатково повідомляємо, що на теперішній час замовник в ТД додатково вимагає від учасників лист у довільній формі щодо підтвердження ним відповідності запропонованої продукції екологічним нормам, застосування заходів із захисту довкілля, встановленим/зареєстрованим діючими нормативними актами в Україні тобто замовником вже здійснено додаткові заходи щодо усунення вказаного порушення. Просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 7-1 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині.

2020-03-20 16:05:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто

2020-06-18 16:29:51

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РЕМКОМПЛЕКТБУД 3 690 750,00
UAH
3 653 700,00
UAH
Документи
ТОВ Вуглеторфзбагачення 3 689 800,00
UAH
3 689 800,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" 3 697 400,00
UAH
3 697 400,00
UAH
Документи
ТОВ "ЄВРО ТЕК" 3 700 250,00
UAH
3 700 250,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 вересня 2019 16:27
Гарантия_5717.zip
02 вересня 2019 16:27
Licence (4).zip
02 вересня 2019 16:27
Dovirenist_Ryzhiy (2).zip
02 вересня 2019 16:27
1098-b техн.rar
02 вересня 2019 16:27
1098-b кваліф.rar
02 вересня 2019 16:27
1098-b 1.rar

Публічні документи

13 вересня 2019 14:49
Електронний підпис
13 вересня 2019 14:38
дов МВС
13 вересня 2019 14:38
дов ДПА
02 вересня 2019 16:46
Електронний підпис
02 вересня 2019 16:28
эцп.zip
02 вересня 2019 16:28
тех вимоги.pdf
02 вересня 2019 16:28
пропозиція.PDF
02 вересня 2019 16:28
згода проект договору.PDF
02 вересня 2019 16:28
наказ та паспорт 1.pdf
02 вересня 2019 16:28
сертифікати.pdf
02 вересня 2019 16:28
ДСТУ 7146.pdf
02 вересня 2019 16:28
ДСТУ 3472.PDF
02 вересня 2019 16:28
досвід постачання.pdf
02 вересня 2019 16:28
дов ст 17.PDF
02 вересня 2019 16:28
згода персон дані.PDF
02 вересня 2019 16:28
відомості про учасника.PDF
02 вересня 2019 16:28
витяг ПДВ.PDF

Публічні документи

02 вересня 2019 17:37
Електронний підпис
02 вересня 2019 17:36
лист -відгук Чернігівка.pdf
02 вересня 2019 17:35
копія ДСТУ.pdf
02 вересня 2019 17:35
статут.pdf
02 вересня 2019 17:35
копія паспорта.pdf
02 вересня 2019 17:35
проект.pdf
02 вересня 2019 17:35
копія дог. Чернігівка.pdf
02 вересня 2019 17:35
ДГком Щербинівська.pdf
02 вересня 2019 17:35
договір Жидачів 93.pdf
02 вересня 2019 17:35
тех.спец.pdf
02 вересня 2019 17:35
Витяг ЄДР.pdf
02 вересня 2019 17:35
Баланс ПТ 2018.pdf
02 вересня 2019 17:35
пропозиція.pdf
02 вересня 2019 17:35
Банківська ліцензія.7z
02 вересня 2019 17:35
Витяг із Статуту.7z
02 вересня 2019 17:35
ст. 17.pdf
02 вересня 2019 17:35
протокол повноваження.pdf
02 вересня 2019 17:35
протокол зборів.pdf
02 вересня 2019 17:35
про товар.pdf
02 вересня 2019 17:35
Протокол НР.7Z
02 вересня 2019 17:34
витяг ПДВ 25.06.pdf
02 вересня 2019 17:34
пя Щербинівська.pdf
02 вересня 2019 17:34
Дозвіл з печаткою.pdf
02 вересня 2019 17:34
Лист для клієнтів.7z
02 вересня 2019 17:34
працівники.pdf
02 вересня 2019 17:34
захист довкілля.pdf
02 вересня 2019 17:34
відомості.pdf
02 вересня 2019 17:34
про пдв.pdf
02 вересня 2019 17:34
ст 17.pdf
02 вересня 2019 17:34
дЕКЛАРАЦІЯ ПАЛИВТОРГ.pdf
02 вересня 2019 17:34
про аналогічні.pdf
02 вересня 2019 17:34
мтб.pdf
02 вересня 2019 17:34
згода персональні.pdf
02 вересня 2019 17:34
про неподання ту.pdf
02 вересня 2019 17:34
згода з проектом.pdf
02 вересня 2019 17:34
опис.pdf
02 вересня 2019 17:34
ЦОФ Щербиновская лист 1.pdf
02 вересня 2019 17:34
Гарантія 14115-19-7.7z
02 вересня 2019 17:34
ЦОФ Щербиновская лист 2.pdf
02 вересня 2019 17:34
филиал Щербин довідка-1.pdf
02 вересня 2019 17:34
Наказ Фролова Ю.М.7Z
02 вересня 2019 17:34
Виписка ЄДР.pdf
02 вересня 2019 17:34
відгук Жидачів 93.pdf

Публічні документи

02 вересня 2019 17:11
19 Генетичний сертифікат.pdf
02 вересня 2019 17:11
Цінова проп 1098.pdf
02 вересня 2019 17:11
17 ДСТУ 3472 2015.pdf
02 вересня 2019 17:11
18 Дозволи Держпраці.pdf
02 вересня 2019 17:11
16 ДСТУ 7146_2010 зі змінами.pdf
02 вересня 2019 17:11
10 Аналог договір ЕІХ.pdf
02 вересня 2019 17:11
4 Проект договору.pdf
02 вересня 2019 17:11
2 техн спец 1098.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РЕМКОМПЛЕКТБУД

ТОВ Вуглеторфзбагачення

Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"

ТОВ "ЄВРО ТЕК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РЕМКОМПЛЕКТБУД
#39301599
Відхилено 3 653 700,00
UAH
11 вересня 2019 11:11
ТОВ Вуглеторфзбагачення
#21748702
Переможець 3 689 800,00
UAH
11 вересня 2019 11:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 11:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Вуглеторфзбагачення
#21748702
3 689 800,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 15:17
Звіт вугілля УЗ-ЦЛ-19767-Ю.doc укладений
02 квітня 2020 15:17
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 21:21
Вуглеторфзбагачення - 20% УЗ-19767-ДУ (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 21:21
повідомлення ДУ2 19767 (1).docx зміни до договору
28 грудня 2019 21:21
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 12:36
ДУ1 19767.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:36
Повідомлення про зміни 19767ДУ1.docx зміни до договору
28 грудня 2019 12:36
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 17:56
Договір УЗ ЦЛ 19767 Ю.pdf укладений
17 жовтня 2019 17:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". п. 3 ч. 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі». Опис змін, що внесені до істотних умов договору – внесення змін до п.1.2 Договору, виклавши його в наступній редакції: «Виробник товару: Товариство з обмеженою відповідальністю «Вуглеторфзбагачення» та/або Філія «Збагачувальна фабрика «Щербинівська» ТОВ «Донінтервугілля» та/або Товариство з обмеженою відповідальністю «Збагачувальна фабрика «Богучарская» та/або Товариство з обмеженою відповідальністю «Вугільний Енергетичний Комплекс».»; внесення змін до розділу XVIII Місце знаходження та банківські реквізити сторін.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19767/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ – 19767/Ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону України "Про публічні закупівлі": п. 8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони відповідно дост.ст. 651,653,654 Цивільного кодексу України,п.8 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити термін дії Договору, на строк достатній для процедури закупівлі у 2020 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, доповнити Договір Специфікацією № 2 (Додаток № 3 до Договору) (Додаток № 1 до Додаткової угоди)та внести відповідні зміни до Договору. При цьому зобов’язання на 2020 рік та сума товару, що підлягає поставці у 2020 році по даній Додатковій угоді становить 737 960,00 грн (сімсот тридцять сімтисячдев’ятсот шістдесятгривень 00 копійок) без ПДВ,ПДВ – 0,00 грн., разом з ПДВ: 737 960,00 грн (сімсот тридцять сім тисяч дев’ятсот шістдесят гривень 00 копійок). 2. Внести зміни до п.6.2. розділу VI «Вартість товару та сума договору», виклавши його в наступній редакції: «6.2. Загальна вартість цього Договору складає: 4 427 760,00 грн. (чотиримільйони чотириста двадцять сім тисячсімсот шістдесятгривень 00 коп.) без ПДВ, ПДВ – 0,00 грн., разом з ПДВ: 4 427 760,00 грн. (чотири мільйони чотириста двадцять сім тисяч сімсот шістдесят гривень 00 коп.)». 3. Внести зміни до п. 12.1. розділу ХII «Строк дії Договору», виклавши його в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2020 року, а в частині оплати та гарантійних зобов’язань – до повного виконання їх Сторонами» 4. Доповнити Договір Специфікацією № 2 та викласти пункт 17.1. розділу XVII. «Додатки до Договору» у наступній редакції: «17.1. Невід’ємною частиною цього Договору є Специфікація (Додаток №1), місця поставки (Додаток №2) та Специфікація № 2 (Додаток №3).» 13. Номер додаткової угоди. № УЗ/ЦЛ-19767/Ю /ДУ-2 14. Сума договору після внесення змін: 4 427 760,00 грн. без ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно Додатків до Договору (Специфікацій).
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19767/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19767/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 3 503 368,00
UAH