Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 ДК 021:2015 - 45210000-2 - Будівництво будівель)Будівництво дошкільного навчального закладу по вул. Звенигородській, 95-б (вул. Карла Маркса, 95-б) в с. Віта-Поштова Києво-Святошинського району Київської області (коригування). Залишки робіт
Очікувана вартість
20 465 172,00 UAH
UA-2019-08-16-000669-c adb6611fa6dc4af3a83c7a9ddd661f4a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шульган Дмитро Юрійович

+380442510706 VITA-P1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Віто-Поштова сільська рада Київо-Святошинського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 04358490
Вебсайт: http://www.v-poshtova.gov.ua
Місцезнаходження: 08170, Україна , Київська обл., село Віта-Поштова, вулиця Боярська 4
Контактна особа: Шульган Дмитро Юрійович
+380442510706
VITA-P1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 15:20
Очікувана вартість: 20 465 172,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 102 325,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво дошкільного навчального закладу по вул. Звенигородській, 95-б (вул. Карла Маркса, 95-б) в с. Віта-Поштова Києво-Святошинського району Київської області (коригування). Залишки робіт. (ДК 021:2015 ДК 021:2015 - 45210000-2 - Будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08170, Україна, Київська область, с.Віта-Поштова, вулиця Звенигородська 95-б (Карла Маркса 95-б)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 16:01
ТД Віта Поштова.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-24-000026 ● 4ca716ed741a461bb9be5efd5839e7c2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 грудня 2019 15:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

23.12.2019 № 229
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
Від 23.12.2019 № 229

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-08-16-000669-c 16.08.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку Північного офісу Держаудитслужби від 22.01.2020 року 16 вересня 2019 року Віто-Поштовою сільською радою Києво-Святошинського району Київської області (Замовник) було оголошено закупівлю із предметом «Будівництво дошкільного навчального закладу по вул.. Звенигородській, 95-б (вул.. Карла Маркса, 95-б) в с.Віта-Поштова Києво-Святошинського району Київської області. Залишки робіт. (ДК 021: 2015 ДК 021: 2015 - 45210000-2 - Будівництво будівель)» з очікуваною вартістю закупівлі 20 465172,00 грн.. За результатами проведеної закупівлі учасника – Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АЛТАНА» було визначено переможцем, та 3 жовтня 2019 року між Замовником та Переможцем було укладено Договір №46, відповідно до якого ТОВ «ІБК «АЛТАНА» в якості Підрядника зобов’язалося за завданням Замовника зобов’язалося виконати та здати в установлений Договором строк закінчені роботи по предмету закупівлі (далі – Договір). Відповідний договір про закупівлю було опубліковано у порядку, встановленому законодавством. 22 січня 2020 року було надано Висновок Північного офісу Держаудитслужби за результатами моніторингу (далі по тексту – «Висновок»), відповідно до якого встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної пропозиції, в частині внесення змін до договору, та інші порушення. Не погоджуючись із вказаним висновком Північного офісу Держаудитслужби щодо наявності будь-яких порушень, надаємо дані аргументовані заперечення до висновку. І. Щодо дійсності укладеного договору та відповідності його змісту і змісту додаткових угод (додаткова угода № 1 від 15 жовтня 2019 року та додаткова угода № 2 від 16 грудня 2019 року) вимогам статей 36 та 37 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Відповідно до ст.213 ЦК України зміст правочину може бути витлумачений стороною (сторонами) або судом. Будь-яка інша особа чи орган не наділяються законом повноваженнями щодо тлумачення договору. При тлумаченні змісту правочину беруться до уваги однакове для всього змісту правочину значення слів і понять, а також загальноприйняте у відповідній сфері відносин значення термінів. Пунктом 20.3 Договору передбачено, що всі зміни та доповнення до нього оформляються Сторонами у вигляді додаткових угод, які є невід’ємною частиною цього Договору. Виходячи з вказаного вище, можна зробити висновок про те, що при тлумаченні змісту Договору слід обов’язково враховувати послідовність, зміст та підстави укладення усіх додаткових угод до нього, які є його невід’ємними частинами та доповнюють зміст Договору. Відповідно й висновки щодо застосування тієї чи іншої норми права до відносин Сторін за Договором можуть бути зроблені виключно після ґрунтовного та системного аналізу таких положень. Так, у висновку Північного офісу Держаудитслужби зазначено, що додаткова угода до Договору №2 від 16.12.2019 року, якою продовжено строк дії договору до 31.12.2020 року у зв’язку з продовженням співпраці сторін суперечить ч.4 ст.36 Закону, наслідок чого в силу положень ч.1 ст.37 Закону Договір є нікчемним, однак такі висновки є хибними з огляду на наступне. Після укладення Замовником 3 жовтня 2019 року договору із підрядником, - Товариством з обмеженою відповідальністю «ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АЛТАНА», у зв’язку із відсутністю фінансування витрат за вказаним предметом закупівлі між Замовником та Підрядником 15 жовтня 2019 року було укладено Додаткову угоду №1 до Договору, в якому сторони погодили обсяг фінансування на 2019 рік в розмірі 4 700 177,44 грн. У зв’язку із вказаною обставиною, - затримки фінансування витрат Замовника, - яка об’єктивно спричинила неможливість виконання Договору у попередньо визначений Сторонами у п.19.1 Договору строк, - Сторонами 16.12.2019 року було укладено додаткову угоду №2 до Договору, якою продовжено строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт без зміни суми, визначеної в договорі. Отже, в п.1 Додаткової угоди №2 до Договору під словосполученням «у зв’язку із продовженням співпраці» слід розуміти збільшення термінів будівництва об’єкта «Будівництво дошкільного навчального закладу по вул.. Звенигородській, 95-б (вул.. Карла Маркса, 95-б) в с.Віта-Поштова Києво-Святошинського району Київської області. Залишки робіт. (ДК 021: 2015 ДК 021: 2015 - 45210000-2 - Будівництво будівель)» з підстав зменшення обсягів фінансування у 2019 році (4 700 177,44 грн. із загальної ціни договору у 19 831361,59 грн.), що підтверджується Додатковою угодою №1 до Договору, яке в свою чергу спричинило необхідність в укладенні Додаткової угоди №2 про продовження строку дії договору та строку виконання будівельних робіт підрядником. Таким чином вказане продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт документально підтверджено об’єктивними обставинами, що спричинили таке продовження, а саме - затримки фінансування витрат замовника на суму 15 131 194,15 грн., що відповідно до п.4.ч.4 ст.36 Закону є правомірною підставою для продовження строку дії договору. Так, відповідно до п.4 ч.4 ст.36 Закону істотні умови договору про закупівлю (зокрема, строк дії Договору) не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Отже дії Замовника та Підрядника із укладення Додаткової угоди №2 до Договору не суперечать вимогам ст.36 Закону, а отже не тягнуть за собою такого наслідку, як встановлення нікчемності договору. ІІ. Щодо відповідності дій Замовника пункту 13 частини2 статті 22 Закону. Так, відповідно до вимог п.13 ч.2 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення (ч.1 ст.251 ЦК України). Зауважимо, що законодавство не містить обмеження щодо способів визначення строку, - а тому його закінчення може бути визначено як конкретною датою (терміном), так і відсиланням до певної дати, або ж строк може бути визначений періодом у часі (декілька днів, тижнів, місяців, кварталів тощо). В розділі 4 Тендерної документації на закупівлю робіт «Будівництво дошкільного навчального закладу по вул.. Звенигородській, 95-б (вул.. Карла Маркса, 95-б) в с.Віта-Поштова Києво-Святошинського району Київської області. Залишки робіт. (ДК 021: 2015 ДК 021: 2015 - 45210000-2 - Будівництво будівель)» вказано, що «кінцевий строк подання тендерних пропозицій – відповідно до оголошення оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу». Водночас в офіційно оприлюдненому оголошенні про закупівлю визначено строк подання тендерних пропозицій до 31.08.2019 року. З огляду на вказане Замовник не порушував вимоги п.13 ч.2 ст.22 Закону. ІІІ. Також помилковими є висновки Північного офісу Держаудитслужби щодо порушення Замовником вимог абз.8 ч.2 ст.21 Закону, оскільки у оголошенні про проведення процедури закупівлі не міститься зазначення про те, що надання забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Разом із тим на сайті Уповноваженого органу одночасно із оголошенням було опубліковано тендерну документацію, в змісті якої зазначені відповідний вид, розмір та інші вимоги до тендерного забезпечення. IV. Щодо доводів про невідповідність тендерної пропозиції Переможця умовам тендерної документації з підстав ненадання окремих документів, повідомляємо наступне: щодо відсутності наказів на призначення або реквізитів інших документів, що підтверджували наявність трудових чи інших відносин учасника з працівниками Тодоренко Ю.О. та Герасимець О.В., - так у п.2 Додатку 1 тендерної документації зазначено, що учасником подається лист за підписом його уповноваженої особи та завірений печаткою, в якому зазначаються наявність працівників відповідної кваліфікації (ПІП, посада, освіта, загальний стаж роботи), - в підтвердження наявності таких відносин учасники подають довідку у довільній письмовій формі. Так, у тендерній пропозиції, надісланій Учасником ТОВ «ІБК «АЛТАНА» містяться: копія штатного розпису учасника; лист вих.№65 від 28.08.2019 року за підписом уповноваженої особи про наявність працівників відповідної кваліфікації, в числі яких вказані бухгалтер Тодоренко Ю.О. та головний конструктор Герасимець О.В. (копія диплому якої також міститься у тендерній пропозиції); реквізити наказів про призначення всіх перелічених у листі працівників вказані також у листі вих..№64 від 28.08.2019 року (бухгалтер Тодоренко Ю.О. прийнята на роботу Наказом №4-к від 29.03.2019р.; головний конструктор Герасимець О.В. прийнята на роботу наказом №26-к від 02.05.2019 р.); також учасником додана копія Наказу №6 від 08.04.2019 року «Про визначення уповноваженої особи за реалізацію антикорупційної програми», за змістом якого працівника Тодоренко Ю.О. призначено відповідною уповноваженою особою за реалізацію антикорупційної програми; копія посадової інструкції, підписаної працівником Тодоренко Ю.І. та інші. Перелічені вище документи, підписані уповноваженою особою Учасника – його директором Коркішко О.С., повноваження якого належним чином та в належному обсязі були підтверджені документально – копією статуту Учасника (із одночасним наданням коду доступу до результату надання адміністративних послуг, за яким існує можливість переглянути електронну версію Статуту з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань), копією виписки, та ін.., - є документами, які підтверджують наявність трудових чи інших відносин учасника з працівниками Тодоренко Ю.О., Герасимець О.В. та Андреїшина А.І. – та відповідності їх кваліфікації вимогам тендерної документації. Учасником надані також копії договорів із додатками, які підтверджують наявність відповідної матеріально-технічної бази, тощо, а тому у замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АЛТАНА», оскільки відповідно до п.1 ч.1 ст.30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону чи не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.

2020-01-28 17:10:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення абз. 8 ч. 2 ст. 21 та абз. 3 ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII . п. 14 форми оголошення про проведення відкритих торгів затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АЛТАНА" 20 036 061,59
UAH
19 831 361,59
UAH
Документи
ТОВ "К-С ГРУП" 20 406 152,45
UAH
20 201 500,45
UAH
Документи

Публічні документи

19 вересня 2019 14:28
Електронний підпис
19 вересня 2019 13:36
смета.pdf
17 вересня 2019 10:05
квитанція дфс.pdf
17 вересня 2019 10:05
довідка дфс.pdf
17 вересня 2019 09:59
Dovidka_19242387020610676982.pdf.p7s
17 вересня 2019 09:59
Dovidka_19242387020610676982.pdf
17 вересня 2019 09:59
005.jpg
17 вересня 2019 09:59
004.jpg
17 вересня 2019 09:59
file.pdf
30 серпня 2019 17:52
Електронний підпис
30 серпня 2019 17:44
Банківська гарантія.PDF
30 серпня 2019 17:44
Лист з банку.pdf
30 серпня 2019 17:44
Довідки з банку.pdf
30 серпня 2019 17:44
Гарантія з банку.pdf
30 серпня 2019 17:44
ТД.pdf
30 серпня 2019 17:44
кошторис частина 2.pdf
30 серпня 2019 17:44
кошторис (ч1).pdf
30 серпня 2019 17:44
календарний графік.pdf
30 серпня 2019 17:44
Договір ІКП.pdf
30 серпня 2019 17:44
оренда1.pdf
30 серпня 2019 17:44
Оренда майна.pdf
30 серпня 2019 17:44
Скан Договір оренди.pdf
30 серпня 2019 17:44
Додаток до Договору.pdf
30 серпня 2019 17:44
сертиф_на_басейн.pdf
30 серпня 2019 17:44
працівники.pdf
30 серпня 2019 17:44
Посадова інструкція.pdf
30 серпня 2019 17:44
персон.дані.pdf
30 серпня 2019 17:44
Паспорт Коркішко.pdf
30 серпня 2019 17:44
накази.pdf
30 серпня 2019 17:44
ІД код Коркішко_копія.pdf
30 серпня 2019 17:44
диплом.pdf
30 серпня 2019 17:44
проект договору.pdf
30 серпня 2019 17:44
про відмову.pdf
30 серпня 2019 17:44
інформація.pdf
30 серпня 2019 17:44
гарантія.pdf
30 серпня 2019 17:44
відповідальні.pdf
30 серпня 2019 17:44
витяг ПДВ.jpg
30 серпня 2019 17:44
витяг ПДВ 11.06.2019.jpg
30 серпня 2019 17:44
штат 001.jpg
30 серпня 2019 17:44
наказ штат 001.jpg
30 серпня 2019 17:44
005.jpg
30 серпня 2019 17:44
004.jpg
30 серпня 2019 17:44
стат.pdf
30 серпня 2019 17:44
002.jpg
30 серпня 2019 17:44
001.jpg

Публічні документи

30 серпня 2019 14:36
Кошторис частина 2.pdf
30 серпня 2019 14:36
Кошторис частина 1.pdf
30 серпня 2019 14:36
Штат.pdf
30 серпня 2019 14:36
Тендерна.pdf
30 серпня 2019 14:36
Проект договору.pdf
30 серпня 2019 14:36
Обладнання ВІЯНА.pdf
30 серпня 2019 14:36
Обладнання ВІЯНА 2.pdf
30 серпня 2019 14:36
локальний кошторис.pdf
30 серпня 2019 14:36
лист-згода.pdf
30 серпня 2019 14:36
ксгруп.pdf
30 серпня 2019 14:36
календарний графік.pdf
30 серпня 2019 14:36
Інформація гарантії.pdf
30 серпня 2019 14:36
Дод. до Договору.pdf
30 серпня 2019 14:36
Відомості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АЛТАНА"

ТОВ "К-С ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АЛТАНА"
#39371074
Переможець 19 831 361,59
UAH
16 вересня 2019 16:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2019 16:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АЛТАНА"
#39371074
19 831 361,59
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 16:22
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 16:20
угода 10.PDF зміни до договору
26 лютого 2021 16:15
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 22:06
Дод угода Алтана.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 22:05
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 22:03
дод угода 7.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 13:16
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 18:16
договір Алтана 5.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 18:14
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 22:36
Додаткова угода 4 Алтана.pdf зміни до договору
27 квітня 2020 22:33
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 12:41
Алтана.pdf зміни до договору
07 квітня 2020 12:39
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 12:34
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 11:11
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 13:26
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
15 жовтня 2019 12:43
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2019 11:02
Договір укладений
03 жовтня 2019 09:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 2.1. Договору про закупівлю робіт №46 від 03.10.2019 року ціна договору є динамічною. На підставі отриманого Експертного звіту №980/е/20 від 30.07.2020 року відповідно до якого загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цілях станом на 09.07.2020 року склала 29441314 грн. 70 коп.
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна сторони договору
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна сторони договору
Номер договору про закупівлю: 46
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML