Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (Плівка поліетиленова)
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2019-08-16-000619-a 7abaa4687287495ebc2f4b38d02c3c29
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ольга Федорівна Бібла

+380962510824 afanasovka@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Панасівський геріатричний пансіонат Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 03188300
Місцезнаходження: 51224, Україна , Дніпропетровська обл., Новомосковський район, с.Панасівка,, вул.Північна, 36
Контактна особа: Ольга Федорівна Бібла
+380962510824
afanasovka@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 11:19
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2019 11:19
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2019 11:19
Очікувана вартість: 3 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Спеціальний фонд Плата за послуги бюджетних установ.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
170 метр погонний
Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (Плівка поліетиленова,)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51224, Україна, Дніпропетровська область, с. Панасівка Новомосковський р.-н, вул. Північна, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019  —  09 вересня 2019
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється на протязі 30 календарних днів шляхом оплати за фактично отриманий товар згідно накладної. Оплата товару виконується згідно ст.49 бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються на протязі 10-ти банківських днів з дня отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2019 11:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОНИЩЕНКО ВЯЧЕСЛАВ ВІКТОРОВИЧ" 3 000,00
UAH з ПДВ
3 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2019 10:15
Лист відмова.docx
23 серпня 2019 13:48
ИНН Онищенко В.В..pdf
23 серпня 2019 13:48
Паспорт Онищенко В.В..pdf
23 серпня 2019 13:48
Паспорт Онищенко В.В.3.pdf
23 серпня 2019 13:48
Паспорт Онищенко В.В.4.pdf
23 серпня 2019 13:48
Свид держ регистр.pdf
23 серпня 2019 13:48
інфо про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОНИЩЕНКО ВЯЧЕСЛАВ ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ОНИЩЕНКО ВЯЧЕСЛАВ ВІКТОРОВИЧ"
#2715809096
Відхилено 3 000,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 11:34

Документи

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій