Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Відділ матеріально технічного +38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2019 14:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 вересня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2019 13:21 |
Очікувана вартість: | 3 705 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 111000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: Товари.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг - Вугілля кам'яне – 950 т. - відповідно Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту прийому-передачі, але не раніше дати реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту прийому-передачі, але не раніше дати реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2019 14:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2019 14:52 |
ТД_559-19_Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100).doc | |
16 серпня 2019 14:52 |
Договір вугілля.docx | |
16 серпня 2019 14:52 |
Оголошення.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-21-000026 ● 7104e324640e47bc8f6b0ba5b42bdea7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2020 17:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.02.2020 № 46
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
21.02.2020 № 46
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-08-16-000535-c 16.08.2019 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
І) щодо встановленого порушення законодавства в частині складання тендерної документації, «частин другої та третьої статті 22 Закону, тендерна документація містить посилання на нормативно-правові акти, які втратили чинність (Указ Президента України від 17.10.2016 № 467/2016 та рішення Ради національної безпеки і оборони України від 16.09.2016 № 467/2016 (втратили чинність на підставі Указу Президента від 15.05.2017 № 133/2017))». Надати аргументовані заперечення до висновку та надати інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та, в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Тендерна документація (далі —ТД) розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), наказу № 680 від 13.04.2016 «про затвердження примірної тендерної документації» міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Наказ) та іншого чинного законодавства України. Абз. 3, 4 П. 5.2. «Інша інформація» ТД передбачено «В разі виявлення положень та/або визначень в тендерній документації які не відповідають ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник буде керуватися нормами ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовник при проведенні відкритих торгів керується ЗУ «Про публічні закупівлі» та чинним законодавством України.». З огляду на викладене замовник в тендерній документації декларує та зобов’язується керуватися чинним законодавством на момент прийняття рішень чим фактично усуває недоліки тендерної документації зокрема такі як посилання в ТД на нормативно-правові акти, які втратили чинність на момент прийняття рішень. Зважаючи на викладене фактично порушення відсутні. Додатково повідомляємо, що у 2020 році, зокрема, станом на 19.03.2020 замовник здійснив заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом виправлення подібних недоліків в тендерних документаціях. Крім того замовник зобов’язується посилити контроль для недопущення подібних порушень в майбутньому. Просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 7-1 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині. ІІ) щодо встановленого порушення законодавства, а саме: «порушення частини 3 статті 23 Закону в частині «у тендерній документації не передбачено необхідності застосування заходів із захисту довкілля у складі технічних, якісних характеристик предмета закупівлі». Надати аргументовані заперечення до висновку та надати інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та, в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Тендерна документація (далі —ТД) розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), наказу № 680 від 13.04.2016 «про затвердження примірної тендерної документації» міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Наказ) та іншого чинного законодавства України. На вимогу частини 3 статті 23 Закону «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля» в розділі «технічна специфікація» додатку 1 ТД, як частина технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, передбачено вимогу відповідності вугілля кам’яного, зокрема, ДСТУ 7146:2010 або еквівалент. В свою чергу розділ 4 «вимоги щодо безпеки та охорони довкілля» ДСТУ 7146:2010 передбачає необхідність та способи застосування заходів із захисту довкілля. Зважаючи на викладене зазначені в ТД технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Додатково повідомляємо, що на теперішній час замовник в ТД додатково вимагає від учасників лист у довільній формі щодо підтвердження ним відповідності запропонованої продукції екологічним нормам, застосування заходів із захисту довкілля, встановленим/зареєстрованим діючими нормативними актами в Україні тобто замовником вже здійснено додаткові заходи щодо усунення вказаного порушення. Просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 7-1 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині.
2020-03-20 15:47:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 13:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРАЙМТЕХПОСТАЧ" |
3 686 000,00
UAH
|
3 686 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ЄВРО ТЕК" |
3 690 750,00
UAH
|
3 690 750,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Вуглеторфзбагачення |
3 695 500,00
UAH
|
3 695 500,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" |
3 697 400,00
UAH
|
3 697 400,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРАЙМТЕХПОСТАЧ" #42194538 |
Переможець |
3 686 000,00
UAH
|
11 вересня 2019 11:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2021 17:22
|
Звіт вугілля УЗ-ЦЛ-19720-Ю.doc | укладений |
08 квітня 2021 17:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 22:36
|
19720-ДУ (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 22:36
|
повідомлення ДУ2 19720 (1).docx | зміни до договору |
28 грудня 2019 22:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 22:32
|
Праймтехпостач-зміна реквізитів 19720ДУ (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 22:32
|
повідомлення ДУ_19720 (1).docx | зміни до договору |
28 грудня 2019 22:32
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2019 17:53
|
Договір УЗ ЦЛ 19720 Ю.pdf | укладений |
01 жовтня 2019 17:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". П. 3 част. 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: змінено п.1.2 договору, викладено: «1.2. Виробники товару: Товариство з обмеженою відповідальністю «Збагачувальна фабрика «Вугільний енергетичний комплекс», Товариство з обмеженою відповідальністю «Збагачувальна фабрика «Богучарская», Товариство з обмеженою відповідальністю «ВУГІЛЛЯ ІНВЕСТ».; зміна реквізитів сторін 13. Номер додаткової угоди. № УЗ/ЦЛ-19720/Ю /ДУ-1 14. Сума договору після внесення змін. 3 686 000,00 грн. без ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно Додатків до Договору (Специфікації) |
Номер договору про закупівлю: | уз/цл-19720/ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | уз/цл-19720/ю/д |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону України "Про публічні закупівлі": п. 8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони відповідно дост.ст. 651,653,654 Цивільного кодексу України,п.8 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити термін дії Договору, на строк достатній для процедури закупівлі у 2020 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, доповнити Договір Специфікацією № 2 (Додаток № 3 до Договору) (Додаток № 1 до Додаткової угоди)та внести відповідні зміни до Договору. При цьому зобов’язання на 2020 рік та сума товару, що підлягає поставці у 2020 році по даній Додатковій угоді становить 737 200,00 грн (сімсот тридцять сімтисячдвістігривень 00 копійок) без ПДВ,ПДВ – 0,00 грн., разом з ПДВ: становить 737 200,00 грн (сімсот тридцять сім тисяч двісті гривень 00 копійок). 2. Внести зміни до п.6.2. розділу VI «Вартість товару та сума договору», виклавши його в наступній редакції: «6.2. Загальна вартість цього Договору складає: 4 423 200,00 грн. (чотири мільйони чотириста двадцять три тисячідвістігривень 00 коп.) без ПДВ, ПДВ – 0,00 грн., разом з ПДВ: 4 423 200,00 грн. (чотири мільйони чотириста двадцять три тисячі двісті гривень 00 коп.)». 3. Внести зміни до п. 12.1. розділу ХII «Строк дії Договору», виклавши його в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2020 року, а в частині оплати та гарантійних зобов’язань – до повного виконання їх Сторонами» 4. Доповнити Договір Специфікацією № 2 та викласти пункт 17.1. розділу XVII. «Додатки до Договору» у наступній редакції: «17.1. Невід’ємною частиною цього Договору є Специфікація (Додаток №1), місця поставки (Додаток №2) та Специфікація № 2 (Додаток №3).» 13. Номер додаткової угоди. № УЗ/ЦЛ-19720/Ю /ДУ-2 14. Сума договору після внесення змін: : 4 423 200,00 грн. без ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно Додатків до Договорів (Специфікації). |
Номер договору про закупівлю: | уз/цл-19720/ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | уз/цл-19720/ю/д |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |