Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення С141742 Бачина – Морозовичі Старосамбірського району Львівської області (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
57 672 715,00 UAH
UA-2019-08-16-000330-c 7d046bd194f845c8a0b48b4370c62d4b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макаревич Марія Романівна

+380322999141 tender.dorogy.loda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40301597
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Винниченка, 18
Контактна особа: Макаревич Марія Романівна
+380322999141
tender.dorogy.loda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 12:38
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2019 10:30
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 10:30
Початок аукціону: 06 вересня 2019 15:51
Очікувана вартість: 57 672 715,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 288 363,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 288363.58 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення С141742 Бачина – Морозовичі Старосамбірського району Львівської області (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти банківських днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2019 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 16:00
ТД Бачина Морозовичі.pdf
28 серпня 2019 15:57
Зміни до ТД.pdf
28 серпня 2019 15:57
Положення до ТД.pdf
16 серпня 2019 12:39
ПД Бачина Морозовичі.pdf
16 серпня 2019 12:39
ТД Бачина Морозовичі.pdf
28 серпня 2019 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 10:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 16:00
ТД Бачина Морозовичі.pdf
28 серпня 2019 15:57
ТД Бачина Морозовичі.docx
28 серпня 2019 15:57
Зміни до ТД.pdf
28 серпня 2019 15:57
Положення до ТД.pdf
16 серпня 2019 12:39
ПД Бачина Морозовичі.pdf
16 серпня 2019 12:39
ТД Бачина Морозовичі.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

аналогічний досвід
Дата подання: 21 серпня 2019 15:20
Дата відповіді: 28 серпня 2019 10:05
Доброго дня ! Частиною 3 Додатку №1 до тендерної документації встановлено наступні вимоги до аналогічних договорів: «*Аналогічним договором є договір з будівництва та/або реконструкції, та/або капітального ремонту автомобільних доріг визначених ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги». До таблиці включається інформація про аналогічний договір, виконання робіт по якому здійснювалось протягом 2016-2018 років та документально підтверджується учасником в складі тендерної пропозиції оригіналом договору, інформація по якому вказана учасником в таблиці. Наданими (виконаними) вважаються лише ті роботи, які прийняті та відповідно підписані контрагентом (замовником). **Сума виконання договору, що вказана учасником в таблиці, документально підтверджується ним в складі тендерної пропозиції оригіналом підписаної контрагентом (замовником) Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3). ***Учасник вказує в таблиці обсяг виконаних робіт в рамках одного чи декількох договорів, за умови, що роботи виконувались протягом 2016-2018 років. Вважаємо, що вимога щодо строків виконання аналогічних договорів протягом 2016-2018 років є дискримінаційною, нічим не обґрунтованою та такою, що штучно звужує коло учасників, які можуть прийняти участь в даній закупівлі. А саме: Встановивши вимогу щодо періоду виконання робіт за аналогічним договором протягом 2016-2018 років, Замовник таким чином штучно обмежує коло учасників закупівлі, адже учасники, які мають досвід виконання аналогічних робіт в необхідних об’ємах за 2019 рік, НЕ ЗМОЖУТЬ ПРИЙНЯТИ УЧАСТЬ В ДАНІЙ ЗАКУПІВЛІ. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» ЗАМОВНИК НЕ МОЖЕ ВСТАНОВЛЮВАТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене, просимо (вимагаємо у) Замовника усунути наведені вище дискримінаційні умови шляхом внесення відповідних змін до Документації, а саме ВСТАНОВИТИ, ЩО РОБОТИ ЗА АНАЛОГІЧНИМИ ДОГОВОРАМИ ВИКОНУВАЛИСЬ ПРОТЯГОМ 2016-2019 РОКІВ ВКЛЮЧНО
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Рішенням тендерного комітету (протокол від 28.08.2019 № 245) вимога врахована при внесенні змін в тендерну документацію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МПП НАРА 48 484 900,00
UAH з ПДВ
46 754 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр 49 021 807,00
UAH з ПДВ
46 754 709,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 15:55
Довідка ДФС 10.09.19р..pdf
05 вересня 2019 10:09
Досвід-договір 179-10_2018р..pdf
05 вересня 2019 10:09
Досвід-договір 111-08_2018р..pdf
05 вересня 2019 10:09
Відгук САД.pdf
05 вересня 2019 10:09
Нара 15166 p7s.7z
05 вересня 2019 10:09
Установчі_Ліцензія_ПДВ.pdf
05 вересня 2019 10:09
Статут.pdf
05 вересня 2019 10:09
Свідоцтво лабораторія.pdf
05 вересня 2019 10:09
Свідоцтва ТЗ.pdf
05 вересня 2019 10:09
Накази працівники.pdf
05 вересня 2019 10:09
Наказ директор.pdf
05 вересня 2019 10:09
Наказ виконавець робіт.pdf
05 вересня 2019 10:09
Лист-згода ШРБУ 88.pdf
05 вересня 2019 10:09
Лист-згода АвтоДар.pdf
05 вересня 2019 10:09
Договір надання послуг.pdf
05 вересня 2019 10:09
Аттестат виробництва.pdf

Публічні документи

04 вересня 2019 10:50
Електронний підпис
04 вересня 2019 10:48
untitled.zip
04 вересня 2019 10:48
Fwd_ гарантия 644.zip
04 вересня 2019 10:48
17. Технічні паспорти.pdf
04 вересня 2019 10:48
15. Довідки МТБ.pdf
04 вересня 2019 10:48
8. Технічна специфікація.pdf
04 вересня 2019 10:48
6. Проект договору.pdf
04 вересня 2019 10:48
1. Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МПП НАРА

ТОВ Миколаївбудцентр

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2019 10:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МПП НАРА
#22363217
46 754 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2023 12:00
Електронний підпис укладений
09 грудня 2022 16:49
ДУ 6 105-09.19.pdf зміни до договору
09 грудня 2022 16:47
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 19:12
ДУ_5 105-09.19.PDF зміни до договору
23 грудня 2021 19:09
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 09:47
ДУ 4 105-09.19.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 09:46
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 14:57
ДУ 3 105-09.19.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 14:55
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 17:19
ДУ 2 105-09.19.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 17:12
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 12:36
ДУ_1 105-09.19.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 12:34
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 13:20
Договір 105-09/19 укладений
02 жовтня 2019 13:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 105-09/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Щодо правонаступництва, зміни банківських реквізитів і бюджетне фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 105-09/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 105-09/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 105-09/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору до 31.12.2022 року
Номер договору про закупівлю: 105-09/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі з урахування фактичного обсягу видатків Замовника
Номер договору про закупівлю: 105-09/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2019 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 18 767 554,79
UAH (в тому числі ПДВ 3 127 925,80 UAH)