Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний огляд (обстеження) офісної техніки, надання технічного висновку щодо технічного стану та наявності або відсутності дорогоцінних металів в техніці, яка підлягає списанню
Очікувана вартість
250,00 UAH
UA-2019-08-16-000244-b b3c191bfa7574ae0a00196d7bc29c466
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Виговський Михайло Володимирович

380961814307 skoraja_zhitomir@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласно ради, ЦЕМД та МК
Код ЄДРПОУ: 38500095
Місцезнаходження: 10031, Україна , Житомирська обл., Житомир, Покровська, 98-в
Контактна особа: Виговський Михайло Володимирович
380961814307
skoraja_zhitomir@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50430000-8: Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання


Технічний огляд (обстеження) офісної техніки, надання технічного висновку щодо технічного стану та наявності або відсутності дорогоцінних металів в техніці, яка підлягає списанню
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічний огляд (обстеження) офісної техніки, надання технічного висновку щодо технічного стану та наявності або відсутності дорогоцінних металів в техніці, яка підлягає списанню/
Джерело фінансування: Кошти медичної субвенції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Покровська, 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50430000-8 — Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг В межах розміру бюджетного призначення за кошторисом. Джерело фінансування закупівлі: кошти медичної субвенції. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

16 серпня 2019 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Власенко Наталія Олександрівна
#2732202468
Переможець 250,00
UAH
16 серпня 2019 10:29

Документи

16 серпня 2019 10:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 16:01
Завершення договорів 8.pdf укладений
23 жовтня 2019 16:00
Електронний підпис укладений
16 серпня 2019 10:38
Договір №12.pdf укладений
16 серпня 2019 10:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 250,00
UAH