Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

19Т-096_Папір для друку / Printing Paper
Очікувана вартість
150 352,00 UAH
UA-2019-08-16-000187-a edf4b7bef32f4733aeda5fc6b628d79c
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дмитро Щетінін

+380444612937 dmytro.shchetinin@ugv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укргазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 30019775
Вебсайт: http://ugv.com.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28
Контактна особа: Дмитро Щетінін
+380444612937
dmytro.shchetinin@ugv.com.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 09:37
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 15:00
Очікувана вартість: 150 352,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
(Папір для друку)

/

Office supplies and accessories
(Printing Paper)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1600 упаковка
Папір для друку / Printing Paper
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару по факту поставки протягом 60 календарних днів Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

екологічність офісного паперу
Дата подання: 16 серпня 2019 11:27
Дата відповіді: 22 серпня 2019 13:45
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470 Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) , краще підходить для двохстороннього друку так як має більший коефіцієнт непрозорості. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними інструментами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля: Додаток 11- опитувальник щодо дотримання екологічних норм постачальником, передбачає дотримання вимоги щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля

Щодо п. 6.7. Наказу МОЗ України № 13 від 18.01.2007 р.: - Цей Наказ « Про затвердження Державних санітарних норм, правил «Гігієнічні вимоги до друкованої продукції для дітей». Ми використовуємо папір для ділового спілкування та друку на принтерах. Зазвичай білизна офісного паперу коливається в діапазоні від 130% до 160%.

Щодо пропозиції про внесення змін в технічні вимоги, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини, повідомляємо, що згідно п.4, ст. 22. закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Папір може бути вироблений з будь-якої сировини.

Щодо пропозиції про внесення змін в технічні вимоги, а саме: - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO 2470, повідомляємо, що згідно п.6.3 Державної уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації, вимоги до оформлення документів ДСТУ 4163:20 - Бланки документів (розпорядженнь, наказів,

положень, рішень, протоколи, актів, листів тощо)
виготовляють на білому папері високої якості фарбами насичених кольорів. Дозволено виготовляти бланки за допомогою комп’ютерної техніки.
Крім того однією з основних вимог, що пред’являються до офісного паперу, є його сумісність з високотехнологічними видами оргтехніки. Для безперебійної роботи Замовника необхідний папір для повсякденного документів, з можливістю двостороннього друку. Зміна технічних вимог предбачає відтермінування процедури закупівлі, що матиме негативний вплив на роботу компанії.
Технічні вимоги до предмета закупівлі не можуть бути змінені без перевірки на сумісність з встановленими в компанії видами оргтехніки. Надішліть нам ваші комерційні пропозиції та тестовий зразок паперу для друку іі в подальшому ми розглянемо можливість закупівлі паперу виготовленого з вторинної сировини.

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 серпня 2019 11:29
Дата відповіді: 22 серпня 2019 13:46
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Прохання перед тим, як поставити запитання, уважно вивчати Документацію допорогової закупівлі (ДПЗ) аукціону. 1) В тех. характеристиках до товару в ДПЗ не зазначена ні марка ні модель. 2) щодо запитання №2, див. П.4. умов документації допорогової закупівлі (Роз’яснення щодо участі Учасників неплатників ПДВ).

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій