ДК 021-2015 (CPV) 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (портативний телемедичний діагностичний комплекс для збору, передачі та зберігання інформації про показники діяльності (фізіологічні параметри) організму пацієнта)
Очікувана вартість
330 000,00 UAH
UA-2019-08-16-000127-b 6afd39ba6caf44db81fbc049daeca170
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Канзьоба Тетяна Володимирівна

380647431106 popasnacentr2015@gmail.com

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Попаснянський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Попаснянської районної ради Луганської області
Код ЄДРПОУ: 37928735
Місцезнаходження замовника: 93302, Україна, Луганська обл., Попасна, вул. Миру, 151, приміщення 2
Контактна особа замовника: Канзьоба Тетяна Володимирівна
380647431106
popasnacentr2015@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 08:00
Початок аукціону: 03 вересня 2019 12:35
Очікувана вартість: 330 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 набір
ДК 021-2015 (CPV) 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (портативний телемедичний діагностичний комплекс для збору, передачі та зберігання інформації про показники діяльності (фізіологічні параметри) організму пацієнта)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93302, Україна, Луганська область, Попасна, вул.Миру, 151, прим.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 серпня 2019 12:21
Електронний цифровий підпис
16 серпня 2019 12:20
Тендерна документація КНП телемедицина.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-23-000006 ● 08e95553ff5f4a6596885c32de5fa727
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-08-23
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-08-23 13:42:04
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
23.08.2019 № 41
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника Тетяна ЖИХАР

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 23.08.2019 № 41

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-08-16-000127-b 16.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 23 серпня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Попаснянський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Попаснянської районної ради Луганської області, 37928735, Україна, Попасна, вул. Миру, 151, приміщення 2
  2. Інформація про предмет закупівлі: ДК 021-2015 (CPV) 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (портативний телемедичний діагностичний комплекс для збору, передачі та зберігання інформації про показники діяльності (фізіологічні параметри) організму пацієнта), 330000UAH, 33120000-7, ДК021, 3, набір
  3. Інформація про оприлюднення: 6afd39ba6caf44db81fbc049daeca170, 2019-08-16
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 23 серпня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік комунального некомерційного підприємства «Попаснянський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Попаснянської районної ради Луганської області (далі - Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника протоколом від 16.08.2019 № 27. За результатами моніторингу встановлено, що в пункті 1 Розділ «Подання та розкриття тендерної пропозиції» Замовником не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 13 частини 2 статті 22 Закону. Замовником на порушення вимог статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу першого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів не заповнено обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель., 23 серпня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 13 частини 2 статті 22 Закону. За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу першого пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Інформація про відміну

Дата скасування
27 серпня 2019 15:13
Причина скасування
відповідно до ч.1 ст..31 Закону у зв’язку із неможливістю усунути порушеня, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи
27 серпня 2019 15:13 Untitled.FR11.pdf

Актуальні тендери

До пошуку