Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Генератор бензиновий (власні кошти)
Очікувана вартість
88 095,00 UAH
UA-2019-08-16-000097-a 2df1d565a13748fa8d104df236498391
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Служба організації закупівель

+380443096909
+380443096906
+380443096911
+380443096929
+380443096910
sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Служба організації закупівель
+380443096909,+380443096906,+380443096911,+380443096929,+380443096910
sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 09:03
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 16:00
Початок аукціону: 10 вересня 2019 14:49
Очікувана вартість: 88 095,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 880,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штука
Генератор бензиновий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31120000-3 — Генератори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого ТОВАРУ, на підставі виставлених рахунків-фактур, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання акту приймання-передачі ТОВАРУ, але не раніше реєстрації податкової накладної. Днем отримання ТОВАРУ вважається день підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками акту приймання-передачі ТОВАРУ та/або видаткової накладної. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 09:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 09:03
ТД генератор бензиновий.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 серпня 2019 11:30
Дата відповіді: 19 серпня 2019 15:29
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники!
Просимо Вас перш ніж ставити запитання ознайомлюватись з тендерною документацією, яка МІСТИТЬ ВИЧЕРПНУ інформацію щодо порушених питань!!!
Ваше запитання:
Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?

Відповідь:
В документації вказано характеристики товару та поряд з найменуванням ззазначено АБО ЕКВІВАЛЕНТ!!!!!!!!!
Додаток 1

Інформація про технічні, якісні та кількісні
характеристики предмета закупівлі

Технічні, якісні та кількісні характеристики
Генератор бензиновий

п/п Найменування Технічний опис, технічні характеристики, ДСТУ Од. виміру Кількість
1. Генератор бензиновий
IRON ANGEL EG 5500E
(або еквівалент) Максимальна потужність не менше 5,5 кВт
Номінальна потужність не менше 5,2 кВт
Напруга 220 В
Кількість фаз Одна
Частота 50 Гц
Двигун Е610
Тип двигуна4-тактний
Витрати палива не більше 2,6 л/год
Час безперервної роботи не менше 8 год.
Об’єм масла в картері1,1 л
Рівень шуму не більше 85 дБа
Ступінь захисту ІР23
Наявність виходу на 12 В
Наявність АКБ (Bosman 6SFM-18 (12V) 18 Амп. ч./20HR або еквіалент)
Наявність AVR
Висота 530 мм.
Ширина 570 мм.
Глибина 695 мм.
Вага не більше 88 кг шт. 7



Ваше запитання:
Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Відповідь: Тендерна документація містить зазначену вимогу!!!!!!!!!!!!

Додаток 5

Документальне підтвердження відповідності технічним,
якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі

1. Довідка в довільній формі з описом предмета закупівлі, що буде постачати учасник та їх відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим Замовником в тендерній документації (додаток №1), з зазначенням:
- назви та марки предмету закупівлі (товар);
- детального опису основних технічних характеристик предмету закупівлі (товар);
- виробника предмету закупівлі (товар);
- стандартів, яким відповідає предмет закупівлі (товар) (ТУ, або ТУ У, або ГОСТів, або ДСТУ, або ТЗ, або найменування креслень тощо);
- гарантійних термінів експлуатації предмету закупівлі (товар).


Ваше запитання:
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?

Відповідь:
Вся запитувана Вами інформація зазначена в тендерній документації, спробуйте її переглянути!!!!!!!!!!!!

Розділ 1. Загальні положення.
5. Недискримінація учасників Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.

Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом.

Критерії та методика оцінки тендерних пропозицій учасників:
Визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, здійснюється на основі єдиного критерію – Ціна (без урахування ПДВ).
Питома вага критерію «ціна» - 100%

До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.
Під час проведення електронного аукціону в електронній системі відображаються значення ціни пропозиції учасника.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.

У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників, процедура закупівлі відміняється.
Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2019 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ""А.С.Г.-ГРУП" 78 400,00
UAH
75 757,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТИМА ТРЕЙД ЛТД" 83 000,00
UAH
76 000,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕКО-Центр" 85 654,00
UAH
82 000,00
UAH
Документи
ФОП Лук'ян Михайло Федорович 87 500,00
UAH
82 950,00
UAH
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 12:15
Електронний підпис
09 вересня 2019 12:15
Сертифікат ТОВ А.С.Г.pdf
09 вересня 2019 12:15
статут нова редакція.pdf
09 вересня 2019 12:15
протокол сборов №2.Pdf
09 вересня 2019 12:15
протокол сборов № 2905.pdf
09 вересня 2019 12:15
приклад співпраці.pdf
09 вересня 2019 12:15
ПДВ.Pdf
09 вересня 2019 12:15
Опис док КОД.pdf
09 вересня 2019 12:15
наказ про директора.Pdf
09 вересня 2019 12:15
Довідка-відгук.pdf
09 вересня 2019 12:15
довідка про товар.pdf
09 вересня 2019 12:15
Відгук (003).pdf

Публічні документи

06 вересня 2019 15:39
реквиз.jpg
06 вересня 2019 15:39
МТЗ.jpg
06 вересня 2019 15:39
11.jpg
06 вересня 2019 15:39
Сервисные_центры_Sigma_new.pdf
06 вересня 2019 15:39
Паспорт.zip
06 вересня 2019 15:39
квалиф критері.jpg
06 вересня 2019 15:39
згода на обробку данних.jpg
06 вересня 2019 15:39
захист перс дан.jpg
06 вересня 2019 15:39
відсутн.jpg
06 вересня 2019 15:39
відс підстав.jpg
06 вересня 2019 15:39
лист відгук.PDF
06 вересня 2019 15:39
ПДВ.jpg
06 вересня 2019 15:39
витяг з ЄДР.jpg
06 вересня 2019 15:39
виписка ЄДР.jpg
06 вересня 2019 15:39
весь статут.rar
06 вересня 2019 15:39
аналогічна.jpg
06 вересня 2019 15:39
аналогічна угода).jpg
06 вересня 2019 15:39
док підтвер. тех характ.jpg
06 вересня 2019 15:39
довідка тех характ.jpg
06 вересня 2019 15:39
про технічні характ.jpg
06 вересня 2019 15:39
про тех. характер.jpg

Публічні документи

09 вересня 2019 15:47
9. .Лист виробника.pdf
09 вересня 2019 15:47
2. Лист- відгук.pdf

Публічні документи

09 вересня 2019 13:04
Тендерна пропозиція.pdf
09 вересня 2019 13:04
Лист-згода з умовами ТД.pdf
09 вересня 2019 13:04
Лист-згода 2.pdf
09 вересня 2019 13:04
Лист-згода 1.pdf
09 вересня 2019 13:04
Лист-відгук.pdf
09 вересня 2019 13:04
Інструкція Вулкан.pdf
09 вересня 2019 13:04
Довіреність.pdf
09 вересня 2019 13:04
Довідка ст 17.pdf
09 вересня 2019 13:04
Декларації Вулкан.pdf
09 вересня 2019 13:04
Витяг з ЄДР.PDF
09 вересня 2019 13:04
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ""А.С.Г.-ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТИМА ТРЕЙД ЛТД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕКО-Центр"

ФОП Лук'ян Михайло Федорович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ""А.С.Г.-ГРУП"
#39986689
Відхилено 75 757,00
UAH
19 вересня 2019 08:07
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТИМА ТРЕЙД ЛТД"
#42604181
Відхилено 76 000,00
UAH
24 вересня 2019 16:09
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕКО-Центр"
#32962186
Переможець 82 000,00
UAH
24 вересня 2019 16:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2019 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕКО-Центр"
#32962186
82 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 лютого 2020 12:42
Електронний підпис укладений
05 лютого 2020 12:35
Договір.pdf укладений
08 жовтня 2019 14:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 98 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 400,00 UAH)