Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво вуличного освітлення вздовж автомобільної дороги Чабани-Новосілки
Очікувана вартість
4 177 517,80 UAH
UA-2019-08-15-002041-a 7b9994c54290478cafe4465714c69a26
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Балан Єлизавета Василівна

+380445262374 chabany.rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чабанівська селищна рада Києво-Святошинського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 04362160
Вебсайт: http://chabany-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 08162, Україна , Київська обл., смт. Чабани, вул.Машинобудівників, 4-А
Контактна особа: Балан Єлизавета Василівна
+380445262374
chabany.rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 12:19
Очікувана вартість: 4 177 517,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 532,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Будівництво вуличного освітлення вздовж автомобільної дороги Чабани-Новосілки Києво-Святошинського району Київської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Будівництво вуличного освітлення вздовж автомобільної дороги Чабани-Новосілки Києво-Святошинського району Київської області. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Авансування Робіт здійснюється Замовником на підставі письмових заявок на авансування, які складаються Підрядником за формою, визначеною Додатком №1 до даного Договору (надалі – «Заявка»), у розмірі, що не перевищує 30 (Тридцяти) % від вартості Робіт, передбачених Планом фінансування робіт на поточний рік. Сплата авансу здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів від дати отримання Замовником належно оформленої Заявки, та за умови відсутності зауважень щодо такої заявки. Аванс 7 Банківські 30
Виконання робіт Оплату виконаних та прийнятих в поточному місяці Робіт Замовник здійснює згідно підписаних Сторонами щомісячних Актів, протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Актів Сторонами. При здійсненні оплати Замовник враховує суму авансу, фактично перераховану Постачальнику згідно п. 3.8.1. даного Договору. Замовник сплачує вартість лише фактично виконаних Підрядником і прийнятих Робіт та використаних при виконанні Робіт матеріалів, комплектуючих виробів, обладнання відповідно до затвердженої Проектної документації Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2019 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 16:44
ТД(роботи)_15.08.doc
15 серпня 2019 16:44
Додаток 3 проект договору_15.08.docx
15 серпня 2019 16:44
Додаток 2 критерії оцінки_15.08.docx
15 серпня 2019 16:44
Додаток 5 цінова пропозиція_15.08.docx
15 серпня 2019 16:44
Додаток 1 перелік документів_15.08.doc
15 серпня 2019 16:44
Додаток 4 технічне завдання_15.08.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо отримання повного обсягу робіт та ресурсів
Дата подання: 16 серпня 2019 12:21
Дата відповіді: 20 серпня 2019 16:26
Відповідно до п. 6.2.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», Замовник має надати учаснику конкурсних торгів відомість обсягів робіт, що закуповуються Замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін, або затверджену проектну документацію. У зв'язку з відсутністю повного об'єму інформації про повний обсяг робіт та матеріалів у "Технічному завданні", просимо Замовника надати відомість ресурсів чи проектну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог п.3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Додаток 4 до тендерної документації «Технічне завдання по об’єкту: Будівництво вуличного освітлення вздовж автомобільної дороги Чабани-Новосілки Києво-Святошинського району Київської області» на виконання вимог п.3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема, перелік робіт та матеріалів, їх обсяги, технічні вимоги до світильників, вимоги до конструкції, що у свою чергу є достатнім для підготовки тендерної пропозиції та формування ціни тендерної пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ" 3 760 000,00
UAH з ПДВ
3 760 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія"ВЕЛЕС." 4 161 160,28
UAH з ПДВ
4 148 627,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ЄВРОСТРОЙ КОРПОРЕЙТЕД» 4 150 000,00
UAH з ПДВ
4 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «МІСТОБУДМОНТАЖ» 4 170 000,00
UAH з ПДВ
4 170 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФОРУМ МАЛАХІТ" 4 172 069,52
UAH з ПДВ
4 172 069,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 08:47
Електронний підпис
30 серпня 2019 07:56
19 Пропозиція ДОДАТОК 5.pdf
30 серпня 2019 07:56
16 Ліцезія.pdf
30 серпня 2019 07:56
15 Дозв_л.pdf
30 серпня 2019 07:56
7 Технічне завдання.pdf
30 серпня 2019 07:56
5 Технічні вимоги.pdf
30 серпня 2019 07:56
1 Довідка учасника.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 14:41
Електронний підпис
29 серпня 2019 09:21
Електронний підпис
29 серпня 2019 09:14
Електронний підпис
29 серпня 2019 08:56
Електронний підпис
29 серпня 2019 08:55
Електронний підпис
29 серпня 2019 08:55
Електронний підпис
29 серпня 2019 08:55
Електронний підпис
29 серпня 2019 08:55
Електронний підпис
29 серпня 2019 08:36
11. проект договору.PDF
29 серпня 2019 08:36
3.2. паспорт директора.PDF
29 серпня 2019 08:36
14. витяг з ДР.PDF
29 серпня 2019 08:36
4.2. Виписка з ЄДР.PDF
29 серпня 2019 08:36
Реєстр документів.PDF
29 серпня 2019 08:36
4.3. Фін звіт 2018.PDF
29 серпня 2019 08:36
10. Договірна ціна.PDF
29 серпня 2019 08:36
12. Додаток до ліцензії.PDF
29 серпня 2019 08:36
4.2. протокол №3.PDF
29 серпня 2019 08:35
4.3. Фін звіт 2017.PDF
29 серпня 2019 08:35
9. Додаток 5_Пропозиція.PDF
29 серпня 2019 08:35
довідка укрсиб.PDF
29 серпня 2019 08:35
4.4.витяг з реєстру ПДВ.PDF
29 серпня 2019 08:35
12. Ліцензія.PDF
29 серпня 2019 08:35
2.1. Довідка про МТБ.PDF
29 серпня 2019 08:35
4.2. Опис з кодом.pdf
29 серпня 2019 08:35
10. 380_ДЦ_ЛС1_2-1-1 .rtf
29 серпня 2019 08:35
10. 380_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
29 серпня 2019 08:35
10. 380_ДЦ_СВР.rtf
29 серпня 2019 08:35
14. Document_USR_1005690730.pdf
29 серпня 2019 08:35
10. 380_ДЦ_ПС.rtf
29 серпня 2019 08:35
10. 380_ДЦ_ДЦ.rtf
29 серпня 2019 08:35
5. Дозвіл.pdf
29 серпня 2019 08:35
10. 380_ДЦ_ССР.rtf
29 серпня 2019 08:35
10. 380_ДЦ_ОС_2-1.rtf
29 серпня 2019 08:35
10. 380_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
29 серпня 2019 08:35
10. 380_ДЦ_ДФ_2-1-2.rtf
29 серпня 2019 08:35
10. 380_ДЦ_ОПР.rtf

Публічні документи

29 серпня 2019 16:02
Документація2.rar
29 серпня 2019 16:02
Документація1.rar

Публічні документи

29 серпня 2019 16:43
Документи.rar

Публічні документи

28 серпня 2019 16:09
Паспорт та код.pdf
28 серпня 2019 16:09
Договірна ціна.pdf
28 серпня 2019 16:09
11. Проект договору.pdf
28 серпня 2019 16:09
9. Додаток 5_Пропозиція.pdf
28 серпня 2019 16:09
Фінансовий звіт.pdf
28 серпня 2019 16:09
Статут.pdf
28 серпня 2019 16:09
Виписка.pdf
28 серпня 2019 16:09
Виписка з реєстру.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"

ТОВ "Компанія"ВЕЛЕС."

ТОВ «ЄВРОСТРОЙ КОРПОРЕЙТЕД»

ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «МІСТОБУДМОНТАЖ»

ТОВ "ФОРУМ МАЛАХІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"
#40490301
Відхилено 3 760 000,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 17:36
ТОВ "Компанія"ВЕЛЕС."
#38559615
Переможець 4 148 627,72
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 17:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 17:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Компанія"ВЕЛЕС."
#38559615
4 148 627,72
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:43
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 16:47
Додаткова угода №2 (1).pdf зміни до договору
19 грудня 2019 16:47
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2019 09:44
Дод.угода№1 (1).pdf зміни до договору
17 вересня 2019 09:44
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 10:00
Dog_16_09_02.pdf укладений
16 вересня 2019 09:58
Dog_cina_do_dog_16_09_02.pdf укладений
16 вересня 2019 09:58
Kalend_gr_do_dog_16_09_02.pdf укладений
16 вересня 2019 09:58
Plan_fin_do_dog_16_09_02.pdf укладений
16 вересня 2019 09:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.8.1. викласти у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 16/09-02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили зменшення обсягу фінансування на 2019р. у відповідності до обсягу фінансування Замовника на 53 644,11 грн (П’ятдесят три тисячі шістсот сорок чотири гривні 11коп.) в тому числі ПДВ 20%-8 940,69 (Вісім тисяч дев’ятсот сорок гривень, 69 коп.)
Номер договору про закупівлю: 16/09-02
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 148 627,72
UAH (в тому числі ПДВ 691 437,95 UAH)