Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо ( Вугілля кам`яне )
Очікувана вартість
230 000,00 UAH
UA-2019-08-15-002005-a d245b85154be44339a886cc8cc792a46
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Рекало

+380577412753 42409961@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЛЮБОТИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ЛЮБОТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42409961
Місцезнаходження: 62433, Україна , Харківська обл., м. Люботин, вул. Шевченка,15
Контактна особа: Марина Рекало
+380577412753
42409961@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2019 16:31
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2019 16:31
Початок аукціону: 02 вересня 2019 13:05
Очікувана вартість: 230 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46 тонни
Тверде паливо ( Вугілля кам`яне ) ( місцевий бюджет та власні надходження )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62433, Україна, Харківська область, місто Люботин, вулиця Громова будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 16:16
Перелік змін 16.05.docx
21 серпня 2019 16:16
тендерна документація (1) 16.05.docx
15 серпня 2019 16:36
договір вугілля.doc
21 серпня 2019 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 16:16
Перелік змін 16.05.docx
21 серпня 2019 16:16
тендерна документація (1) 16.05.docx
15 серпня 2019 16:36
тендерна документація.docx
15 серпня 2019 16:36
договір вугілля.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

запитання
Дата подання: 19 серпня 2019 17:01
Дата відповіді: 21 серпня 2019 15:52
1. У оголошенні зазначено «Вугілля кам`яне», а у додатку 3 тендерної документації зазначається «Замовник має право при поставці кожної окремої партії вугілля та ТОРФ’ЯНИХ БРИКЕТІВ вимагати…», «…доставка вугілля та ТОРФ’ЯНИХ БРИКЕТІВ до лікарні, за адресою її розташування, зазначеній у цій документації…» Що саме закупляє замовник вугілля, торф? Шановний замовник Ваша тендерна документація складена із порушенням вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Пунктом 2 розділом 5 «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено перелік додатків, що завантажуються замовником до електронної системи закупівель разом із тендерною документацією у ОДНОМУ ФАЙЛІ. Одним із таких додатків є «Проект договору (додаток №4)». Пунктом 7 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» законодавцем встановлено імперативно норму, якою він зазначив, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Але у свою чергу тендерна документація не містить проекту договору у одному файлі, як це зазначалось замовником у самій тендерній документації та вимагається Законом України. Шановний замовник, знову Ваша тендерна документація не відповідає діючим вимогам, а саме статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Щодо першого запитання, Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо другого запитання, Замовником виконано вимоги ст.22 Закону, а саме, Тендерна документація містить проект договору, який є її невід'ємною частиною.
Дякуємо за запитання.
запитання
Дата подання: 20 серпня 2019 15:39
Дата відповіді: 21 серпня 2019 15:43
У пункті 4.2. тендерної документації щодо опису окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції Замовник зазначив «Вугілля кам’яне», Шановний замовник, а Ви закупляєте частину предмета закупівлі, чи товар у цілому? Чому у Вас у пункті 4.2. зазначений предмет закупівлі у додатку 1 та додатку 3 тендерної документації «Лот 1»? Шановний замовник, прошу звернути Вашу увагу на тендерну документацію, вона складена без дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Будуть внесені відповідні змини до тендерної документації.
Дякуємо за запитання.
запитання
Дата подання: 20 серпня 2019 15:41
Дата відповіді: 21 серпня 2019 15:47
Шановний замовник, поясніть доцільність та необґрунтованість включення вимоги щодо документів Учасника, а саме файлів у форматі PDF/A-1? Збереження файлів у зазначеному форматі Portable Document Format Archivable покладено саме на електронну систему закупівель частиною 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі». Шановний замовник, Вашу тендерну документацію складено навіть з перевищення повноважень, які надані вам чинним законодавством України. Також, вимога щодо зазначеного формату Portable Document Format Archivable та одночасна вимога щодо доступності для вільного перегляду із використанням безкоштовних програмних засобів Adobe Acrobat Reader DC або Foxit Reader (чи інших аналогічних) є абсурдним, оскільки встановлення одночасно зазначених вимоги тільки підкреслює не розуміння замовника до зазначеного формату.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Замовником встановлюються вимоги щодо оформлення тендерної пропозиції у форматі PDF/A-1, з метою полегшення її розгляду тендерним комітетом. Дана вимога, не порушує ваші права як учасника торгів, та не обмежує конкуренцію.
Дякуємо за запитання.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП НТВКФ "ВУГЛЕХІМПОСТАЧАННЯ" 223 100,00
UAH з ПДВ
192 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Юхно Володимир Іванович 220 800,00
UAH з ПДВ
193 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС" 230 000,00
UAH з ПДВ
230 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2019 21:43
Ценовая.jpg
26 серпня 2019 21:43
договор перевозки.jpg
26 серпня 2019 21:43
Довідка налогова.jpg
26 серпня 2019 21:43
Гарантия перевозки.jpg
26 серпня 2019 21:43
серт ДГ.pdf
26 серпня 2019 21:43
Працівники.pdf
26 серпня 2019 21:43
не засудженна.pdf
26 серпня 2019 21:43
мат тех база.pdf
26 серпня 2019 21:43
відсітність корупціі.pdf
26 серпня 2019 21:43
аналог договор.pdf
26 серпня 2019 21:43
аналг дог ч 2.pdf
26 серпня 2019 21:43
довкілля.pdf
26 серпня 2019 21:43
гарант Лист.pdf

Публічні документи

16 вересня 2019 11:00
Електронний підпис
16 вересня 2019 10:46
документи переможця
31 серпня 2019 13:55
Електронний підпис
31 серпня 2019 13:43
Довідки частина 2.PDF
31 серпня 2019 13:43
Довідки частина 1.PDF
31 серпня 2019 13:43
Додаток 4.PDF
31 серпня 2019 13:43
Додаток 3.PDF
31 серпня 2019 13:43
додаток 2.PDF
31 серпня 2019 13:43
Додаток 1.PDF
31 серпня 2019 13:43
Сертифікат на вугілля.pdf
31 серпня 2019 13:43
Тех паспорт на ЗИЛ.PDF
31 серпня 2019 13:43
Тех паспорт КАМАЗ.PDF
31 серпня 2019 13:43
паспорт.PDF
31 серпня 2019 13:42
навантажувач новий.PDF
31 серпня 2019 13:42
Листи відгуки.PDF
31 серпня 2019 13:42
КОД ІПН.PDF
31 серпня 2019 13:42
Документи на ваги.PDF
31 серпня 2019 13:42
Договір аналогічний2 .PDF
31 серпня 2019 13:42
Гарант .лист.pdf
31 серпня 2019 13:42
Витяг з ЄДР 28.08.2019.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП НТВКФ "ВУГЛЕХІМПОСТАЧАННЯ"

ФОП Юхно Володимир Іванович

ТОВ "ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП НТВКФ "ВУГЛЕХІМПОСТАЧАННЯ"
#33685553
Відхилено 192 000,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 15:21
ФОП Юхно Володимир Іванович
#2511600692
Переможець 193 200,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 16:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2019 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Юхно Володимир Іванович
#2511600692
193 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2019 08:37
Дод.угода на розірвання.jpg укладений
11 жовтня 2019 08:35
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2019 14:42
Image.jpg зміни до договору
26 вересня 2019 14:40
Image (2).jpg зміни до договору
26 вересня 2019 14:40
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2019 12:31
Image (3).jpg зміни до договору
26 вересня 2019 12:08
Image (4).jpg зміни до договору
26 вересня 2019 12:08
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 10:50
Key-6.dat укладений
25 вересня 2019 10:45
Image (4).jpg укладений
25 вересня 2019 10:45
Image (2).jpg укладений
25 вересня 2019 10:45
Image (5).jpg укладений
25 вересня 2019 10:45
Image.jpg укладений
25 вересня 2019 10:45
Image (3).jpg укладений
25 вересня 2019 10:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна розділу 10 "Адреси та реквізити сторін"
Номер договору про закупівлю: 152
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повторна публікація, в зв`язку з тим, що в додатковій угоді була допущена помилка
Номер договору про закупівлю: 152
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: За взаємною згодою Сторін