Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тверде паливо ( Вугілля кам`яне )
Очікувана вартість
230 000,00 UAH
UA-2019-08-15-002005-a ● d245b85154be44339a886cc8cc792a46
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЛЮБОТИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ЛЮБОТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42409961 |
Місцезнаходження: | 62433, Україна , Харківська обл., м. Люботин, вул. Шевченка,15 |
Контактна особа: |
Марина Рекало +380577412753 42409961@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2019 16:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2019 16:31 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 серпня 2019 16:31 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2019 13:05 |
Очікувана вартість: | 230 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46 тонни
Тверде паливо ( Вугілля кам`яне ) ( місцевий бюджет та власні надходження )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62433, Україна, Харківська область, місто Люботин, вулиця Громова будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2019 16:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2019 16:16 |
Перелік змін 16.05.docx | |
21 серпня 2019 16:16 |
тендерна документація (1) 16.05.docx | |
15 серпня 2019 16:36 |
договір вугілля.doc |
21 серпня 2019 16:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 серпня 2019 16:16 |
Перелік змін 16.05.docx
|
|||
21 серпня 2019 16:16 |
тендерна документація (1) 16.05.docx
|
|||
15 серпня 2019 16:36 |
договір вугілля.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
запитання
Дата подання: 19 серпня 2019 17:01
Дата відповіді: 21 серпня 2019 15:52
1. У оголошенні зазначено «Вугілля кам`яне», а у додатку 3 тендерної документації зазначається «Замовник має право при поставці кожної окремої партії вугілля та ТОРФ’ЯНИХ БРИКЕТІВ вимагати…», «…доставка вугілля та ТОРФ’ЯНИХ БРИКЕТІВ до лікарні, за адресою її розташування, зазначеній у цій документації…» Що саме закупляє замовник вугілля, торф? Шановний замовник Ваша тендерна документація складена із порушенням вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Пунктом 2 розділом 5 «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено перелік додатків, що завантажуються замовником до електронної системи закупівель разом із тендерною документацією у ОДНОМУ ФАЙЛІ. Одним із таких додатків є «Проект договору (додаток №4)». Пунктом 7 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» законодавцем встановлено імперативно норму, якою він зазначив, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Але у свою чергу тендерна документація не містить проекту договору у одному файлі, як це зазначалось замовником у самій тендерній документації та вимагається Законом України. Шановний замовник, знову Ваша тендерна документація не відповідає діючим вимогам, а саме статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Щодо першого запитання, Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо другого запитання, Замовником виконано вимоги ст.22 Закону, а саме, Тендерна документація містить проект договору, який є її невід'ємною частиною.
Дякуємо за запитання.
Щодо першого запитання, Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо другого запитання, Замовником виконано вимоги ст.22 Закону, а саме, Тендерна документація містить проект договору, який є її невід'ємною частиною.
Дякуємо за запитання.
запитання
Дата подання: 20 серпня 2019 15:39
Дата відповіді: 21 серпня 2019 15:43
У пункті 4.2. тендерної документації щодо опису окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції Замовник зазначив «Вугілля кам’яне», Шановний замовник, а Ви закупляєте частину предмета закупівлі, чи товар у цілому? Чому у Вас у пункті 4.2. зазначений предмет закупівлі у додатку 1 та додатку 3 тендерної документації «Лот 1»? Шановний замовник, прошу звернути Вашу увагу на тендерну документацію, вона складена без дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Будуть внесені відповідні змини до тендерної документації.
Дякуємо за запитання.
Будуть внесені відповідні змини до тендерної документації.
Дякуємо за запитання.
запитання
Дата подання: 20 серпня 2019 15:41
Дата відповіді: 21 серпня 2019 15:47
Шановний замовник, поясніть доцільність та необґрунтованість включення вимоги щодо документів Учасника, а саме файлів у форматі PDF/A-1? Збереження файлів у зазначеному форматі Portable Document Format Archivable покладено саме на електронну систему закупівель частиною 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі». Шановний замовник, Вашу тендерну документацію складено навіть з перевищення повноважень, які надані вам чинним законодавством України. Також, вимога щодо зазначеного формату Portable Document Format Archivable та одночасна вимога щодо доступності для вільного перегляду із використанням безкоштовних програмних засобів Adobe Acrobat Reader DC або Foxit Reader (чи інших аналогічних) є абсурдним, оскільки встановлення одночасно зазначених вимоги тільки підкреслює не розуміння замовника до зазначеного формату.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Замовником встановлюються вимоги щодо оформлення тендерної пропозиції у форматі PDF/A-1, з метою полегшення її розгляду тендерним комітетом. Дана вимога, не порушує ваші права як учасника торгів, та не обмежує конкуренцію.
Дякуємо за запитання.
Замовником встановлюються вимоги щодо оформлення тендерної пропозиції у форматі PDF/A-1, з метою полегшення її розгляду тендерним комітетом. Дана вимога, не порушує ваші права як учасника торгів, та не обмежує конкуренцію.
Дякуємо за запитання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 13:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП НТВКФ "ВУГЛЕХІМПОСТАЧАННЯ" |
223 100,00
UAH з ПДВ
|
192 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Юхно Володимир Іванович |
220 800,00
UAH з ПДВ
|
193 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС" |
230 000,00
UAH з ПДВ
|
230 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП НТВКФ "ВУГЛЕХІМПОСТАЧАННЯ" #33685553 |
Відхилено |
192 000,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2019 15:21
|
ФОП Юхно Володимир Іванович #2511600692 |
Переможець |
193 200,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2019 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2019 08:37
|
Дод.угода на розірвання.jpg | укладений |
11 жовтня 2019 08:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 вересня 2019 14:42
|
Image.jpg | зміни до договору |
26 вересня 2019 14:40
|
Image (2).jpg | зміни до договору |
26 вересня 2019 14:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 вересня 2019 12:31
|
Image (3).jpg | зміни до договору |
26 вересня 2019 12:08
|
Image (4).jpg | зміни до договору |
26 вересня 2019 12:08
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2019 10:50
|
Key-6.dat | укладений |
25 вересня 2019 10:45
|
Image (4).jpg | укладений |
25 вересня 2019 10:45
|
Image (2).jpg | укладений |
25 вересня 2019 10:45
|
Image (5).jpg | укладений |
25 вересня 2019 10:45
|
Image.jpg | укладений |
25 вересня 2019 10:45
|
Image (3).jpg | укладений |
25 вересня 2019 10:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна розділу 10 "Адреси та реквізити сторін" |
Номер договору про закупівлю: | 152 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Повторна публікація, в зв`язку з тим, що в додатковій угоді була допущена помилка |
Номер договору про закупівлю: | 152 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |