Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (виконання комплексу послуг, необхідних для забезпечення функціонування нежитлової нерухомості)
Очікувана вартість
15 409,46 UAH
UA-2019-08-15-001844-a ● 6348fe106b174ed5a2a68dd7b48c2d28
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 13559341 |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. ОЛЬЖИЧА , 7 |
Контактна особа: |
Олександр Рибченко +380682188227 gupfu@zt.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до статуту, затвердженого 18 липня 1994 року розпорядженням Представника Президента України та рішення Житомирської обласної ради від 14 листопада 2008 року № 669 будинок за адресою: 10005, м. Житомир, вул. Чуднівська, 105 знаходиться на балансі комунального підприємства по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладений лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2019 16:08 |
Оскарження наміру укласти договір: | 26 серпня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виконання комплексу послуг, необхідних для забезпечення функціонування нежитлової нерухомості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Чуднівська,105, площею 124,95 кв.м
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Джерело фінансування закупівлі: Бюджет Пенсійного фонду України | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
15 серпня 2019 16:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 серпня 2019 16:03 |
Протокол №68.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради #04011928 |
Переможець |
15 409,46
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2019 16:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 11:37
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2019 09:11
|
Договір № 248.pdf | укладений |
28 серпня 2019 09:09
|