Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (виконання комплексу послуг, необхідних для забезпечення функціонування нежитлової нерухомості)
Очікувана вартість
15 409,46 UAH
UA-2019-08-15-001844-a 6348fe106b174ed5a2a68dd7b48c2d28
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Рибченко

+380682188227 gupfu@zt.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 13559341
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. ОЛЬЖИЧА , 7
Контактна особа: Олександр Рибченко
+380682188227
gupfu@zt.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до статуту, затвердженого 18 липня 1994 року розпорядженням Представника Президента України та рішення Житомирської обласної ради від 14 листопада 2008 року № 669 будинок за адресою: 10005, м. Житомир, вул. Чуднівська, 105 знаходиться на балансі комунального підприємства по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладений лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 16:08
Оскарження наміру укласти договір: 26 серпня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виконання комплексу послуг, необхідних для забезпечення функціонування нежитлової нерухомості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Чуднівська,105, площею 124,95 кв.м
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Джерело фінансування закупівлі: Бюджет Пенсійного фонду України Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

15 серпня 2019 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 16:03
Протокол №68.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради
#04011928
Переможець 15 409,46
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 16:08

Документи

15 серпня 2019 16:08
Електронний підпис
15 серпня 2019 16:07
Протокол №68.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2019 16:08

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради
#04011928
15 409,46
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 серпня 2019 16:08
Електронний підпис
15 серпня 2019 16:07
Протокол №68.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:37
Електронний підпис укладений
28 серпня 2019 09:11
Договір № 248.pdf укладений
28 серпня 2019 09:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 15 409,46
UAH (в тому числі ПДВ 2 568,24 UAH)