Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі для дому (Меблі для стаціонарних відділень медичного закладу).
Очікувана вартість
223 654,00 UAH
UA-2019-08-15-001615-a 2ba1ae917e504d83b2c20c121b61baf2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордієнко Наталія Миколаївна

progmed@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ
Код ЄДРПОУ: 05492309
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 04075, Україна , Київська обл., м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА МАКСИМЕНКА, будинок 26
Контактна особа: Гордієнко Наталія Миколаївна
progmed@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 15:08
Початок аукціону: 02 вересня 2019 15:08
Очікувана вартість: 223 654,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 119,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Меблі для дому (Меблі для стаціонарних відділень медичного закладу).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, Київська, м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА МАКСИМЕНКА, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 серпня 2019 21:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 21:24
Протокол зміни до ТД меблі для дому.pdf
23 серпня 2019 21:24
Зміни Меблі для дому.pdf
23 серпня 2019 21:24
Перелік змін Меблі для дому.pdf
23 серпня 2019 21:24
Додоток _3 Тех.вимоги (ЗІ ЗМІНАМИ).doc
15 серпня 2019 15:23
Додаток_5 пропозиція.doc
15 серпня 2019 15:23
Додаток_4 договір.doc
15 серпня 2019 15:23
Додаток_2.doc
15 серпня 2019 15:23
Додаток_1 кваліф. крит.doc
15 серпня 2019 15:23
ТД меблі.doc
23 серпня 2019 21:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 21:24
Протокол зміни до ТД меблі для дому.pdf
23 серпня 2019 21:24
Зміни Меблі для дому.pdf
23 серпня 2019 21:24
Перелік змін Меблі для дому.pdf
23 серпня 2019 21:24
Додоток _3 Тех.вимоги (ЗІ ЗМІНАМИ).doc
15 серпня 2019 15:23
Додоток _3 Тех.вимоги (2).doc
15 серпня 2019 15:23
Додаток_5 пропозиція.doc
15 серпня 2019 15:23
Додаток_4 договір.doc
15 серпня 2019 15:23
Додаток_2.doc
15 серпня 2019 15:23
Додаток_1 кваліф. крит.doc
15 серпня 2019 15:23
ТД меблі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 серпня 2019 10:17
Дата відповіді: 19 серпня 2019 20:43
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) На торги допускаються торгові марки або моделі які відрізняються від вказаних у документації, але вони повинні відповідати технічним вимогам документації.
2) Конкретна торгова марка або модель не є обов’язковою інформацією для Замовника.
3) приймати участь у закупівлі мають право будь які фізичні чи юридичні особи. Ціна повинна бути розрахована з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів усіх інших витрат, відповідно до цін, діючих на ринку на дані роботи, та згідно вимог діючих законодавчих, і розпорядчих актів щодо формування ціни.
Технічні характеристики предмету закупівлі
Дата подання: 20 серпня 2019 11:38
Дата відповіді: 22 серпня 2019 13:06
Просимо Вас надати відповідь щодо матеріалу виконання замовлених меблів: в таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації в технічних характеристиках виробів зазначено "матеріал - ЛДСП, МДФ". Що саме Замовник мав на увазі: можна використовувати і ЛДСП і МДФ, або на вибір ЛДСП чи МДФ, або корпус ЛДСП, а фасади МДФ?
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику, Замовник розглянув Ваше запитання та надає відповідь - розяснення: Замовник передбачає можливість використання матеріалів ЛДСП і МДФ .
Питання щодо достовірності технічного завдання
Дата подання: 22 серпня 2019 14:12
Дата відповіді: 23 серпня 2019 21:22
Доброго дня! У технічному завданні вказано, що потрібно 40 ліжок і 40 матраців. Розмір ліжка 90*200, а розмір матраців 90*120. Це помилка, чи матраци дійсно призначені не для цих ліжок? Дякую за відповідь!
Відповідь: Шановний Учаснику, Тендерним комітетом розглянуто Ваше питання та внесено зміни в Додаток 3 до тендерної документації на закупівлю – Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 39140000-5 Меблі для дому (Меблі для стаціонарних відділень медичного закладу), в частині технічних характеристик позиції №3 в таб. «Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі» та викладено технічні характеристики даної позиції в наступній редакції: «Матрац ортопедичний безпружинний 90х200х10 см, середня ступінь навантаження 90 кг»
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-15-001615-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2215400215
Дата подання: 02 вересня 2019 18:04
Невідповідність пропозиції Учасника вимогам тендерної документації
Повідомляємо Вас, що в складі своєї тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Залозного Дмитра Григоровича було допущено ряд порушень умов тендерної документації, зокрема:
− Учасником не було надано довідки про чисельність на підприємстві Учасника працівників, що є невиконанням вимог п. 2.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника;
− Учасником було надано довідку про наявність кваліфікованих працівників відмінну від встановленої форми, наданої Замовником в п. 2.2. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, що є неналежним виконанням даної вимоги;
− Учасником було надано довідку про виконання аналогічного договору відмінну від встановленої форми, наданої Замовником в п. 3.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, що є неналежним виконанням даної вимоги;
− Учасником не було вказано про стан виконання договору, зазначеного в довідці про виконання аналогічного договору, що є неналежним виконанням вимог п. 3.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника: «Інформація не може надаватися про договір, який виконується»;
− Учасником не було надано копії договору, вказаного в довідці про виконання аналогічного договору, що є невиконанням вимог п. 3.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника: «...Для документального підтвердження цієї інформації учасник повинен надати копії всіх зазначених ним договорів...»;
− Договір, інформацію про який надає Учасник в довідці про виконання аналогічного договору не можна вважати аналогічним, оскільки предмет договору відрізняється від предмету закупівлі (39130000-2 «Офісні меблі» та 39140000-5 «Меблі для дому» відповідно), що є порушенням умов вимоги п. 3.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника: «...Аналогічними договорами відповідно до умов цієї документації конкурсних торгів є договори, які підтверджують наявність у учасника досвіду щодо постачання товару відповідно до коду ДК 021:2015 - – 39140000-5 Меблі для дому.»;
− Учасником не було надано листа-відгуку до договору, зазначеного в довідці про виконання аналогічного договору, що є невиконанням вимог п. 3.2. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника;
− Учасником не було надано облікової картки фізичної особи – платника податків, що є невиконанням вимог п. 1. Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації Замовника;
− Учасником не було надано документів, що підтверджують повноваження особи підписувати тендерну пропозицію та завіряти копії усіх документів, що є невиконанням вимог п. 3. Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації Замовника;
− Учасником було надано проект Договору, в якому вказана ціна договору, що є порушенням виконання вимог Додатку 4 до тендерної документації: «в проекті договору про закупівлю учасникам необхідно заповнити всі пункти договору, що передбачено замовником для заповнення, окрім номеру договору, місця укладення та дати договору, ціни договору»;
− Учасник не надав копії ліцензії або листа-пояснення про її відсутність, що невиконанням вимог п. 6 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації;
− Учасник надав довідки про відсутність підстав визначених частинами 1 та 2 ст. 17 Закону окремими довідками, а не однією загальною з виокремленням кожної підстави, та не вказав всі підстави, визначені частиною 1 ст. 17 Закону, що є невиконанням умов п. 1 Додатку 2 до тендерної документації: «Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, із виокремленням кожної підстави визначеної у частинах першій і другій статті 17 Закону(надається однією довідкою або одним гарантійним листом, в довільній формі)»;
− Учасником не надано гарантійні та авторизаційні листи, що є порушенням вимог п. 3., п. 7., п. 9. Додатку 3 до тендерної документації, вимог п. 2 Розділу «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації тощо;
− Учасник не надав порівняльний аналіз технічних та якісних характеристик товару, що є невиконанням вимог п. 10. Додатку 3 до тендерної документаці: «...На підтвердження зазначеного, Учасник надає в складі пропозиції порівняльний аналіз технічних і якісних характеристик на сумісність і відповідність з вказаними в товарами та надає копії документів на запропонований товар, які це підтверджують.»;
− В ціновій пропозиції Учасник додав стовпчик «Виробник», чим порушив встановлену Замовником форму тендерної пропозиції, надану Замовником в Додатку 5 до тендерної документації;
− В ціновій пропозиції Учасника допущена арифметична помилка в обрахунку суми пропозиції без ПДВ при підсумуванні стовпчика «Сума, грн. без ПДВ» (вказано – 148 958,33, вірно – 148 958,37), що є підставою для дискваліфікації відповідно до умов п. 2 Розділу «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації: «...Якщо учасник допустив арифметичну (технічну) помилку в ціні тендерної пропозиції (за одиницю, в підсумковій ціні), його тендерна пропозиція відхиляється як така, що не відповідає умовам тендерної документації...»;
− В складі своюї тендерної пропозиції Учасник подав файли з розширенням JPG, що порушує вимоги п. 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «Документи, що вимагаються цією тендерною документацією, учасник повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді у форматі PDF (Portable Document Format) та містити розбірливі зображення.»;
− В складі своєї тендерної пропозиції Учасник подав документи без підпису кожного аркушу (зокрема тендерну пропозицію та проект договору), що порушує вимоги п. 1 Розділу «Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника...».

Враховуючи вищенаведені порушення просимо тендерний комітет замовника відхилити пропозицію Фізичної особи-підприємця Залозного Дмитра Григоровича, як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та тендерні документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 вересня 2019 22:45
Віхилена
Тендерний комітет розглянули вимогу учасника вирішили, надати відповідь такого змісту: Шановний учасник, просимо Вас дотримуватись вимог Закону України "Про публічні закупівлі", а саме частини третьої статті 30 "У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель"
Номер вимоги: UA-2019-08-15-001615-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2215400215
Дата подання: 13 вересня 2019 14:06
Необ’єктивна та упереджена оцінка пропозиції Учасника тендерним комітетом
Повідомляємо Вас, що тендерний комітет Замовника протоколом від 12 вересня 2019 року відхилив пропозицію ФОП Карпінського Г.І., як таку, що не відповідає вимогам тендерної пропозиції відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки під час розгляду пропозиції членами тендерного комітету було виявлено ряд невідповідностей вимогам тендерної документації.
Ми не погоджуємо з таким рішенням Замовника та надаємо свої заперечення стосовно кожної невідповідності.

1. На невідповідність стосовно відсутності строку дії пропозиції Учасника: «У складі пропозиції учасника відсутнє зобов’язання щодо строку дії його пропозиції» повідомляємо, що в ч. 1 п. 4. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника існує така умова: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Строк протягом, якого тендерна пропозиція вважається дійсною та зобов’язання щодо дотримання такого підкріплюється до пропозиції.», проте в ній не передбачено подання від учасників закупівлі жодних документів для підтвердження строку дії своєї пропозиції. Проте, в п. 2. Додатку 5 до тендерної документації «ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»» також передбачена вимога щодо строку дії пропозиції. ФОП Карпінським Г.І. в складі свої тендерної пропозиції було надано цінову пропозицію згідно встановленої Замовником форми (у файлі «16 Тендерна пропозиція.pdf»), де в пункті 2 ним взято зобов’язання: «Я погоджуюся дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій». Таким чином Учасником було виконано умову ч. 1 п. 4. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника належним чином.
2. На невідповідність стосовно незазначення керівника в довідці про працівників Учасника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: «Учасником надано довідку відповідно до зазначеної форми, але без зазначення керівника» повідомляємо, що відповідно до пп. 2.2. п. 2. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено подання учасниками закупівлі: «Інформація що містить відомості про працівників учасника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою». На її виконання Учасником в складі свої тендерної пропозиції було подано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (у файлі «03 Довідка про наявність кваліфікованих працівників.pdf»). Оскільки в пп. 2.2. п. 2. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації прямої вимоги щодо вказання керівника немає – невказання його в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не є порушенням вимог тендерної документації. Для виконання даної вимоги необідно зазначити осіб, які відповідають двом частинам вимоги: є працівниками – фізичними особами, які працюють на підставі трудового договору на підприємстві, в установі, організації чи у фізичної особи, яка використовує найману працю; мають відповідну кваліфікацію, та мають необхідні знання та досвід – тобто особи безпосередньо зайняті на виробництві меблів. Тому невказання певних осіб, безпосередньо не зайнятих у виробництві меблів є не порушенням а прямим і найточнішим виконанням вимоги Замовника. Більше того, щоб довести безглуздість відхилення тендерної пропозиції ФОП Карпінського Г.І. по даній причині, зазначимо, що у чинному законодавстві України (зокрема Цивільному та Господарському кодексах України) не передбачено жодних виконавчих органів (керівників, директорів та ін.) у фізичних осіб – підприємців, оскільки така особа реалізує свої права та обов’язки особисто. Таким чином Учасником було виконано умову пп. 2.2. п. 2. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації належним чином.
3. На невідповідність стосовно незазначення суми договору в довідці про виконання аналогічних договорів: «Учасником надано довідку, але не зазначено суму договору» повідомляємо, що в наведеній формі довідки пп. 3.1. п. 3. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації існує така вимога: «Дата укладення, сума договору». В поданій в складі своєї тендерної пропозиції Довідці про виконання аналогічного договору (договорів) (у файлі «04 Довідка про виконання аналогічних договорів.pdf») Учасником було вказано аналогічний договір на поставку меблів до Олександрівської клінічної лікарні м. Києва та зазначено дату, але не вказано суму договору. Це є формальною (несуттєвою) помилкою відповідно до абзацу 3 ч. 3 ст. 22 Закону, оскільки вона не змінює зміст тендерної пропозиції, так як суму договору можна знайти в інших документах наданих Учасником в складі своєї тендерної пропозиції, зокрема в п. 3.3. Договору №440 від 18.12.2018 року (у файлі «05 Договір №440 від 18-12-2018 (Олександрівська клінічна лікарня м Києва).pdf»): «Ціна Договору становить 3 177 910,00 грн. (три мільйони сто сімдесят сім тисяч дев’ятсот десять гривень ) без ПДВ...». Таким чином допущення помилки Учасником при виконанні умови пп. 3.1. п. 3. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації не може бути підставою для відхилення пропозиції ФОП Карпінського Г.І., як такої, що не відповідає вимогам тендерної пропозиції.
4. На невідповідність стосовно відсутності скороченої назви Учасника в Довідці з відомостями про Учасника: «У довідці не зазначено скорочену назву учасника» повідомляємо, що в п. 8 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації існує така вимога: «Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про Учасника (повна та скорочена назва, ЄДРПОУ (ІН), юридична та фактична адреси, ПІБ та контактний телефон керівника, тощо)». ФОП Карпінським Г.І. було надано Довідку з відомостями про Учасника (у файлі – «17 Довідка з відомостями про учасника.pdf»), в якій не було зазначено скорочену назву Учасника, так як фізичні особи – підприємці не мають повної чи скороченої назви (у них зазначається прізвище, ім’я та по-батькові особи), дана вимога стосується лише юридичних осіб, якою ФОП Карпінський Г.І. не являється. Щоб переконатися в цьому досить уважніше вивчити подані Учасником документи, де вказане найменування Учасника, а також зайти до відкритого державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch. Таким чином Учасником було виконано умову п. 8 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації належним чином.

З огляду на вищевикладене просимо тендерний комітет Замовника прийняти пропозицію ФОП Карпінського Г.І. та визнати його переможцем закупівлі як учасника з найнижчою ціною, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації, або відповідно до ст. 30 Закону надати нам аргументовану відповідь про невідповідність даної пропозиції умовам тендерної документації з огляду на пояснення надані Учасником стосовно даних умов.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 вересня 2019 15:06
не задоволена
Тендерний комітет розглянули вимогу учасника вирішили, залишити рішення не змінним, та надати відповідь такого змісту: усі не відповідності зазначені у протоколі від 12 вересня 2019, щодо відхилення вашої пропозиції є правомірними відповідно до вимог тендерної документації та чинного законодавства України.

Документи подані скаржником

02 вересня 2019 18:04
Вимога.docx

Документи подані скаржником

13 вересня 2019 14:06
Вимога 2.docx

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Залозний Дмитро Григорович 178 750,00
UAH з ПДВ
178 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" 207 948,00
UAH з ПДВ
199 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛЕМЕШЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 217 000,00
UAH з ПДВ
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2019 13:09
Копія паспорту 3.pdf
04 вересня 2019 13:09
Копія паспорту 2.pdf
04 вересня 2019 13:09
Копія паспорту.pdf
04 вересня 2019 13:08
Ідентифікаційний код.pdf
03 вересня 2019 15:24
Рахунок.pdf
30 серпня 2019 13:31
Договір.pdf
30 серпня 2019 13:31
Додаток 5(1).pdf
30 серпня 2019 13:31
Сертифікат ООО Ком фор.pdf
30 серпня 2019 13:31
Витяг.pdf
30 серпня 2019 13:31
Виписка 2.pdf
30 серпня 2019 13:31
Виписка.pdf
30 серпня 2019 13:31
НДС.pdf
30 серпня 2019 13:31
Виписка 1.pdf
30 серпня 2019 13:31
Виписка.pdf
30 серпня 2019 13:31
єдиний реєстр.pdf
30 серпня 2019 13:30
сертифікат.pdf
30 серпня 2019 13:30
Відсутність злочинів.pdf
30 серпня 2019 13:30
Корупція.pdf
30 серпня 2019 13:30
Ідентифікаційний код.jpg
30 серпня 2019 13:30
Копія паспорту 2.jpg
30 серпня 2019 13:30
Копія паспорту 3.jpg
30 серпня 2019 13:30
Копія паспорту.jpg

Публічні документи

10 вересня 2019 12:24
Електронний підпис
30 серпня 2019 11:38
Електронний підпис
29 серпня 2019 16:56
21 Авторизаційний лист.pdf
29 серпня 2019 16:56
16 Тендерна пропозиція.pdf
29 серпня 2019 16:56
13 Проект договору.pdf
29 серпня 2019 16:56
10 Паспорт.pdf

Публічні документи

18 вересня 2019 13:41
п.8 ч.1 ст.17.pdf
18 вересня 2019 13:41
п.2 ч.1 ст.17.pdf
16 вересня 2019 16:16
Довідка МВС.PDF
13 вересня 2019 10:25
Тендерна оновлена.PDF
31 серпня 2019 15:12
Електронний підпис
31 серпня 2019 15:03
Проект договору.PDF
31 серпня 2019 15:03
Установчі документи.PDF
31 серпня 2019 15:03
Довідка про досвід.PDF
31 серпня 2019 15:03
Договір з ЕММ (1).PDF
31 серпня 2019 15:03
Гарантійні талони .PDF
31 серпня 2019 15:03
Гарантійні листи.PDF
31 серпня 2019 15:03
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Залозний Дмитро Григорович

ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ"

ФОП "ЛЕМЕШЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Залозний Дмитро Григорович
#3002119070
Відхилено 178 750,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 16:32
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ"
#2215400215
Відхилено 199 999,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 20:57
ФОП "ЛЕМЕШЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#3390302183
Переможець 200 000,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 15:13

Документи

09 вересня 2019 16:32
Електронний підпис
02 вересня 2019 15:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

12 вересня 2019 20:57
Електронний підпис
10 вересня 2019 12:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2019 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛЕМЕШЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#3390302183
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 10:11
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 17:16
ДОГОВІР №1615 меблі.pdf укладений
30 вересня 2019 17:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 200 000,00
UAH